To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Pytanie z dziedziny filozoficznych

pP - Śro 18 Sie, 2010

Bad-i napisał/a:
Jak kto w tej chwili dalby mi 100 tysi i powiedzial mozesz kupic nowa lagune GT lub wyszukaj sobie uzywke to wzial bym uzywke (pewnie dlatego ze kupil bym 320d za 60 i 40 wlozyl w rajdy).



:jupi: :jupi: :jupi:
wypiję dziś za Twoje zdrowie i żebyś wygrał 200k w TOTKA! ;D

najlepiej to kupować po PiTTcie i Anjasie auto! Polegam. Zespół Allegro :pom:

zefir - Czw 19 Sie, 2010

iQ napisał/a:
Jedno to kupic auto a calkiem inna rzecza jest je utrzymac :)
Gdybym mial mozliwosc to zamienilbym civica na cos wygodniejszego i troche wiekszego. Kurcze chyba sie starzeje :/


jak bedziesz sprzedawac daj znac ;) )

sorry za OT :) )))

rynek aut uzywanych to troche kopanie w cmentarzu,sam szukam od miesiaca i szukam dalej 7 gena typeR ktory nie byl spawany z 3, lub wlasciciel nie wciska mi kitu ze ten niebieski dymek z tylu to normalny proces spalania oleju.

moi rodzice od 15 lat co 5 lat kupuja nowe auto z salonu z kilku osobisto/firmowych przyczyn.

ja osobiscie nie pchal bym sie do salonu po nowe auto m.in. ze wzgledu na moje doswiadczenia z ASO i spadek wartosci, ale....

to wlasnie zalezy od kasy posiadanej, i to do czego sie dazy.

z jednej strony osobiscie nie znosze dzwieku silnikow turbo diesla, ale ich mozlisci dlubania i ceny zrobienia tego to 1/2 wydania kasy w N/A, niestety

mysle ze tamat ktory eM zalozyl, jest jak tylek i kazdy ma swoje zdanie i swoja kase do wydania, i ciezko nie zgodzic sie z wiekszoscia Was :)

cheers

KonradMK - Czw 19 Sie, 2010

zefir napisał/a:
z jednej strony osobiscie nie znosze dzwieku silnikow turbo diesla, ale ich mozlisci dlubania i ceny zrobienia tego to 1/2 wydania kasy w N/A, niestety


a to nie jest tak, że producenci zostawiają spory zapas dla dyszli z powodu padających wtrysków, kiepskiego paliwa i nieprzestrzegania terminu wymiany oleju przez właścicieli by wydłużyć maksymalnie życie silnika? Oczywiście możemy dorzucić kilka tysi i ten bufor wyeliminować (tzw, cziptunning) kosztem żywotności silnika. W benzynie ten bufor jest imho mniejszy, przez co zwiekszenie mocy nie jest już tak proste ale i nie jest potrzebne bo 2.0T w benzynie ma dużo więcej mocy seryjnie niż 2.0T diesel.
Albo mi się wydaje tylko, że ludzie się podniecają.

zefir - Czw 19 Sie, 2010

tak ale zalewac na stacji 2,0T podlubane a 2,0tdi podlubane jest sporaaaaa roznica,
w codziennej jezdzie jest masakryczna roznica

dzik - Czw 19 Sie, 2010

Potencjal w elektronice i nie tylko maja ogolnie silniki turbo a nie tylko t.diesle.
Jak jest zapas w silniku to dobrze o nim swiadczy.

KonradMK - Czw 19 Sie, 2010

dzik napisał/a:
Potencjal w elektronice i nie tylko maja ogolnie silniki turbo a nie tylko t.diesle.
Jak jest zapas w silniku to dobrze o nim swiadczy.


no właśnie, więc gadanie o wyższości diesla nad benzyną to mity i legendy powtarzane przez użytkowników octavii i passatów. nie ma w tym żadnej magii.

zefir - Czw 19 Sie, 2010

KonradMK napisał/a:
dzik napisał/a:
Potencjal w elektronice i nie tylko maja ogolnie silniki turbo a nie tylko t.diesle.
Jak jest zapas w silniku to dobrze o nim swiadczy.


no właśnie, więc gadanie o wyższości diesla nad benzyną to mity i legendy powtarzane przez użytkowników octavii i passatów. nie ma w tym żadnej magii.


ja temu nie przecze, tylko podalem przyklad ekonomii uzytkownia,
i gdzie napisalem ze TURBO DIESLE sa lepsze od TURBO BENZYNY o_O o_O o_O

M - Czw 19 Sie, 2010

Boższ, a miał byc lajtowy temat o tym co komu daje frajde z jazdy i co jest dla kogo ważne.
KonradMK - Czw 19 Sie, 2010

zefir napisał/a:
KonradMK napisał/a:
dzik napisał/a:
Potencjal w elektronice i nie tylko maja ogolnie silniki turbo a nie tylko t.diesle.
Jak jest zapas w silniku to dobrze o nim swiadczy.


no właśnie, więc gadanie o wyższości diesla nad benzyną to mity i legendy powtarzane przez użytkowników octavii i passatów. nie ma w tym żadnej magii.


ja temu nie przecze, tylko podalem przyklad ekonomii uzytkownia,
i gdzie napisalem ze TURBO DIESLE sa lepsze od TURBO BENZYNY o_O o_O o_O


a gdzie ja napisałem że ty napisałeś że turbo diesle są lepsze od turbo benzyny?

Marek23 - Czw 19 Sie, 2010

Co za głupi temat :lol2:
dzik - Czw 19 Sie, 2010

zefir napisał/a:

ja temu nie przecze, tylko podalem przyklad ekonomii uzytkownia,
i gdzie napisalem ze TURBO DIESLE sa lepsze od TURBO BENZYNY o_O o_O o_O


Tutaj

zefir napisał/a:

z jednej strony osobiscie nie znosze dzwieku silnikow turbo diesla, ale ich mozlisci dlubania i ceny zrobienia tego to 1/2 wydania kasy w N/A, niestety


Nie ze lepsze, ale napisales ze diesle maja potencjal wiec dodalem ze nie tylko...

Bad-i - Czw 19 Sie, 2010

ze diesle maja wiekszy potencjal niz n/a (czytamy dokładniej ;) )

z drugiej strony ciezko sie nie zgodzic, ze dlubanie turbo diesla jest tansze od dlubania turbo benzyny

zefir - Czw 19 Sie, 2010

widze ze Bad-i sie doczytal , dzieki :) ))

wracajac do pytania Em,

miec auto na codzien w miare ekonomiczne, ale tez nie nudne,wolne,paskudne i auto na zapierdalanie bez marginesu,zeby nie myslec co sie stanie jak wpadne w krajobraz i czym pojade w takim razie jutro do pracy :) )

dzik - Czw 19 Sie, 2010

Bad-i napisał/a:

z drugiej strony ciezko sie nie zgodzic, ze dlubanie turbo diesla jest tansze od dlubania turbo benzyny


Cena programu podobna, zalezy od humoru sprzdajacego.
Turbo, IC'ki, wydechy - to samo

Efekty? Stajac na jajach z slynnego 1.9tdi masz okolice 240KM, z 170KM 2.0TDI masz moze 200 po programie, w 2.0TFSI 250.

CHRZANEK - Czw 19 Sie, 2010

dzik napisał/a:
Efekty? Stajac na jajach z slynnego 1.9tdi masz okolice 240KM, z 170KM 2.0TDI masz moze 200 po programie, w 2.0TFSI 250.


Dzik powiedział i tak jest :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group