Anonymous - Wto 21 Wrz, 2010 w czasie hamowania i redukcji walisz piętą(lub inną częscią prawej stopy) w gaz,mniej krzynia dostaje po dupie i nie blokujesz kół przy puszczeniu sprzęgła
W clio słabo mi wychodziło,ze względu na ustawienie pedałów,w bmw pedały są ustawione idealnie pod międzygazGeKo - Wto 21 Wrz, 2010 W clio da się to ładnie również ogarniać, na torze ma sens, na OS ni chu chu. Czasami jeszcze na śniegu stosuje żeby nie blokować kół przy zbijaniu biegów w dół.
Marek23 Nie chce tu zgrywać cwaniaka, ale najpierw zapytaj go czy w ogóle ruszy seryjne ECU.Anonymous - Wto 21 Wrz, 2010 W RWD chyba jednak trzeba wszędzie,bo niezle zamiata autem jak przyblokuje tylne koła-znam z autopsjiYarko - Śro 22 Wrz, 2010 heh no to nie ma co się dziwić, że seryjne skrzynie padają w takich warunkach, nie wiem która seryjna wytrzymałaby takie rzezanie dłużej niż 2-3 rajdyYarko - Śro 22 Wrz, 2010
rabarbar napisał/a:
mniej krzynia dostaje po dupie i nie blokujesz kół przy puszczeniu sprzęgła
w praktyce nie tylko oszczędzamy skrzynię, ale również inne elementy przeniesienia napędu, półosie, przeguby, ale międzygaz z czysto sportowego punktu widzenia ma za zadanie zminimalizować uślizg kół/blokowanie kół a tym samym chwilową utratę trakcji i płynności jazdy, a co z tym jest związane to każdy już wieGeKo - Śro 22 Wrz, 2010
Yarko napisał/a:
nie wiem która seryjna wytrzymałaby takie rzezanie dłużej niż 2-3 rajdy
w Hondzie w AstrzeJanusz - Śro 22 Wrz, 2010
rabarbar napisał/a:
w czasie hamowania i redukcji walisz piętą(lub inną częscią prawej stopy) w gaz,mniej krzynia dostaje po dupie i nie blokujesz kół przy puszczeniu sprzęgła
W clio słabo mi wychodziło,ze względu na ustawienie pedałów,w bmw pedały są ustawione idealnie pod międzygaz
w ph I masz regulowana wysokość pedału gazu, może być praktycznie równo z hamulcem Marek23 - Śro 22 Wrz, 2010
GeKo napisał/a:
Marek23 Nie chce tu zgrywać cwaniaka, ale najpierw zapytaj go czy w ogóle ruszy seryjne ECU.
Zadzwonie do niego w poniedziałek i spytam czy wogóle sie bawi z tym kompem.
Janusz napisał/a:
w ph I masz regulowana wysokość pedału gazu, może być praktycznie równo z hamulcem
____
W ph2 nie?Janusz - Czw 23 Wrz, 2010
Marek23 napisał/a:
Janusz napisał/a:
w ph I masz regulowana wysokość pedału gazu, może być praktycznie równo z hamulcem
____
W ph2 nie?
chyba raczej nie, w phI jest to regulowane na lince przy przepustnicy, w phII jest elektroniczna, wiec jeśli gdzieś będzie regulacja to przy pedale, ale to sobie musisz już sprawdzić sam wasq - Czw 23 Wrz, 2010 ta tylko jak przegniesz z luzowaniem linki to nie bedziesz otwierac przepustnicy do konca Janusz - Czw 23 Wrz, 2010
Cytat:
ta tylko jak przegniesz z luzowaniem linki to nie bedziesz otwierac przepustnicy do konca
no to akurat jest w druga stronę, kiedy się "obniza" pedał przy podnoszeniu go to właśnie prędzej ja zerwiesz niż przepustnicy do końca nie otworzysz.
Niestety miałem ten problem ze jak go podniosłem, to po kilku mocniejszych depnięciach on powrotem wpadał, bo regulacja przeskakiwała, narazie ogarnąłem to trytytkami, i już jest lepiej zobaczymy czy trytytki wytrzymają na torze Anonymous - Pią 24 Wrz, 2010
Marek23 napisał/a:
A co myslicie o tym,zeby clio wystroic u Mateusza Bienkowskiego?
A geko i toxic nie ogarną?ade - Pią 24 Wrz, 2010
Marek23 napisał/a:
Yarko napisał/a:
może po prostu nie potrafią robić redukcji z międzygazem
Prawda co pisze Geko, Ja uwazam,ze miedzy gaz mam opanowany naprawde dobrze, tor, rally sprinty na luzie. Ale na prawdziwym oesie,gdzie przy hamowaniu walczysz z nadsterownoscia,podbiciami i blokowaniem kol na nierownosciach i syfie z miedzygazem hamuje duzo mniej efektywnie.
A co myslicie o tym,zeby clio wystroic u Mateusza Bienkowskiego?
jak jest oprogramowanie do edycji seryjnego programu to napewno ogarnie... tylko, ze sa bardziej godne polecenia oaoby w krakowieGeKo - Pią 24 Wrz, 2010 ade, Chętnie je poznam kubas - Pią 24 Wrz, 2010 colin ?