To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Ogłoszenia komercyjne - MILLERSOILS-WARSZAWA.PL

Jakarti - Sob 19 Lut, 2011

Greg napisał/a:
W C2 tez cyka, zawsze na zimnym, niezależnie od oleju (wcześniej Motul 5W40, teraz chyba Total Racing 10W50 od Marka). Cholera wie co.


no wlasnie to o czym mowi Vlodek. w moim C2 tez tykalo, teraz podobno tyka bardziej. wczoraj cos tam gadalem

Vlodarsky - Sob 19 Lut, 2011

:rotfl:
tak w C2 tak jest - w moim też stukały popychacze delikatnie. Są one głośne...

Janusz - Sob 19 Lut, 2011

a u mnie w clio popychacze wręcz nap.ierdalaja :jupi: ze chodzi jak stary dizel... tyle ze u mnie tak stukają sobie cały czas.... ale np u brat w sunny gti stukały tylko na zimny, z tym ze jak stukały u niego na zimnym to dźwięk był tak przerażający jakby tłoki klepały o głowice...

ale ja mam jakieś szczęście do zaworów, w foce tez mi klepotały caaały czas, tyle ze tam były płytki zaworowe :)

Greg - Nie 20 Lut, 2011

Vlodarsky napisał/a:
:rotfl:
tak w C2 tak jest - w moim też stukały popychacze delikatnie. Są one głośne...

No, prawda jest taka, że czasem lubię je popchnąć trochę bardziej :P

qbica - Nie 20 Lut, 2011

Vlodku, jaki olej lepiej wlać do 20letniego silnika z reno (F3N), z przebiegiem ~200k km, jeżdżonego na jakimś 10W40? Program dobrał mi XFS 5w40, ale z racji tego ze byl jezdzony na 10w40 myslalem tez o XSS 10w40.
Do tego obowiązkowo plukanka przed wymiana bo silnik stal ponad rok nie odpalany a ze skrzyni wylalem jakiś muł a nie olej xD

Vlodarsky - Nie 20 Lut, 2011

na pewu sobie dobierzemy :) a później napiszę co wspólnie wybraliśmy :)

edit:
ustaliliśmy, że qbica wybrał XSS 10W40
CHARAKTERYSTYKA:

· API SL/CF
· ACEA A3, B3
· Daimler-Chrysler (Mercedes) 229.1, BMW
· VW 500.00/502.00/505.00
· Spełnia wymagania skrzyni biegów manualnej MTF-94 (Manual Transmission Fluid)
SAE klasa lepkości: 10W40
Ciężar właściwy przy 150C…0,874
Lepkość kinematyczna przy 1000C…14,2 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C…94 cSt
Indeks lepkości…156
Temperatura krzepnięcia…-36oC
Temperatura zapłonu…220oC
Lepkość na zimno przy -300C…6,570 cP

Vlodarsky - Pon 21 Lut, 2011

http://www.facebook.com/?...1013487?sk=wall

Lubcie to :)

anjas - Pon 21 Lut, 2011

polubiłem od pierwszego wejrzenia
iQ - Pon 21 Lut, 2011

Niestety nie ma Facebook´a ale moge dac tutaj :)


bizon - Pon 21 Lut, 2011

pojszlo :]
Vlodarsky - Pon 21 Lut, 2011

będę się starał dawać newsa raz na jakiś czas bo wiem jak denerwujące jest zasypywanie byle czym co chwilę tablic
bizon - Pon 21 Lut, 2011

etam, zawsze mozna oznaczyc jako spam ;D
qbica - Pon 21 Lut, 2011

Vlodarsky, dzięki za pomoc w doborze oleju :* :]
pP - Pon 21 Lut, 2011

kurcze jest nawet fiesta rs1800 do wyboru :) LUBIE TO! :jupi:
Vlodarsky - Pią 25 Lut, 2011

No to dzisiaj zaprezentuje wam olej do docierania silnika na ulicy (lub wg procedury na hamowni - zalecane właśnie wg procedury na hamowni raczej)

Jest to CRO 10W40 - co ciekawe mineralny !!! zazwyczaj minerał to 15W i to z taką charakterystyką, żeby utrzymywać kompresję w starych Ładach :) tu jest trochę inaczej olej. Generalnie 10W jest dlatego, żeby było mniejsze obciążenie części silnika na zimnym motorze. Sam olej zrobiony jest tylko z myślą o docieraniu (maks 800 km przy lajtowym traktowaniu motoru) ma dodatki które mają pomagać w "ułożeniu się części", idealnie miesza się z Competition Assembly Lube (olej używany do składania silnika) no i co najważniejsze zrobiony jest aby po docieraniu nie zostawiał w silniku osadów i szlamu.

http://www.racing-oils.pl...p?id_product=70





Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group