To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - lack of power

bizon - Wto 08 Mar, 2011

czyli jednak taniej wyjdzie kupic hunde i pakiet do skrecania :]
Bonczek - Wto 08 Mar, 2011

TOXIC napisał/a:
8k kompresor 6k komputer i bog wie ile za poskladania 6k za tloki i korby


Aaaaaaaaaaaaaa xD napiszcie to w jakimś FAQ i niech nikt więcej nie zakłada takich tematów :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Bad-i - Wto 08 Mar, 2011

p106rallye napisał/a:
Dlaczego nikt nie pakuje F4R turbo z megany RS do clio . On jest jakiś inny konstrukcyjnie - nie pasuje , jest za duży czy o co chodzi?


Bo to nadal clio i wiekszosc woli Honde :]

p.s. a ja bede twardy i nigdy nie zrobie sobie rajdowej Hondy :)

wasq - Wto 08 Mar, 2011

p106rallye napisał/a:
Dlaczego nikt nie pakuje F4R turbo z megany RS do clio . On jest jakiś inny konstrukcyjnie - nie pasuje , jest za duży czy o co chodzi




bo taki swapowy zestwai podchodzi pod 15 000 - 20 000 :)

a jak wiadomo kazdy mysli ze taniej wyjdziue zaturbic samemu ;) ;) ;)

turbina od 200sx za 500 wtryski za 300 ecumjaster za 300 intercooler od omegi za 200 rurki ogrodnicze za 200

ii mamy soft turbo za 1500 :faja: :faja: :faja: to co sie dziwisz :)

dzik - Wto 08 Mar, 2011

TOXIC napisał/a:
Bo sam nie zdecydowal bym sie turbic auta ktore nie bylo do turbo przystosowane od nowosci (oczywiscie mowa o klasycznym turbo)


Ja sie zdecydowalem, szczegolnie ze im dalej idziemy to roznice w modelu wyjsciowym sie zacieraja.
Rasciak jest dobrym przykladem ze turbo zrobione kompleksowo i z glowa ma prawo bezawaryjnie jezdzic.

Anonymous - Wto 08 Mar, 2011

Szkoda, że na nasze pieniądze to wszystko tyle kosztuje.
Ciekawe czym się różni f4r turbo z megi od naszych f4r n/a.

Marek23 - Wto 08 Mar, 2011

Yarko napisał/a:
jeśli seryjne skrzynie przy seryjnych parametrach nie wytrzymują to logiczne jest, że poddane większemu obciążeniu tym bardziej nie wytrzymają ( w zależności od stylu jazdy - podkreślam )

A w jakim sensie nie wytrzymują? Ja moim jednak trochę upalań zrobiłem swego czasu, imprez,itd i jakoś skrzynia nie padła.

Anonymous - Wto 08 Mar, 2011

U mnie np ukręcił się wałek główny przy normalnym użytkowaniu :)
Na forum clio co najmniej połowa użytkowników sportów ma już drugą skrzynię :)

Anonymous - Wto 08 Mar, 2011

Zakładaj nitro ! dysze + 150 km !




























Głupi żart :jupi:

saxorulez - Wto 08 Mar, 2011

Czesio napisał/a:
Głupi żart :jupi:


to fakt

kubas - Wto 08 Mar, 2011

saxorulez napisał/a:
Czesio napisał/a:
Głupi żart :jupi:


to fakt


lepiej wystaw saxo i szukaj sporta żeby pokazać że da się 200km+ :)

Tomcat - Wto 08 Mar, 2011

saxorulez napisał/a:
Czesio napisał/a:
Głupi żart :jupi:


to fakt


Nie do końca taki głupi. Biorąc pod uwagę, że jednak rzadko potrzeba aż tyle mocy w Sporcie, to nie byłoby to takie bezsensowne. Oczywiście z dyszą 25 lub 50 km. W porównaniu do reszty pomysłów nieduży koszt, zawsze można wyciągnąć i sprzedać, a przyrost jest znaczny i tylko wtedy kiedy chcesz. Do pojedynków na ulicy wystarczy.

saxorulez - Wto 08 Mar, 2011

nie chce mi się.. wiem że się da czego przykładem jest Jacek z Re5pekta mający takowe Clio w Polsce, więc nie będę udowadniał że się da skoro inni to już zrobili. Łuaksz Bislki na naszych walkach też budował na +200KM w góry samochody także to nie jest jakiś rocket sience
dzik - Wto 08 Mar, 2011

agentczor napisał/a:

Na forum clio co najmniej połowa użytkowników sportów ma już drugą skrzynię :)


Ale najczesciej padaja synchronizatory ktore beda czesciej padac przy mocnym NA niz w turbo.

GeKo - Wto 08 Mar, 2011

nie czytałem całego tematu bo do niedzieli nie mam czasu ale z dobrego źródła wiem ze komp kteca wcale nie jest taki pnp tzn pasuje działa ale z mapami kicha. jak będziesz chciał pogadać dam ci namiary na gościa który ma u siebie to.

edit: JaK Tak szastasz pomukami to ja też chcę ;)

200KM w clio to nie jest jakiś wyczyn, myślę że jak zrobie cały dolot + strojenie po AFR otrę się o tą granicę, a to bez ruszania motoru przecież.
Generalnie połowa clio sportów nie trzymających mocy ma pewnie źle ustawiony rorząd.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group