Ja powiem tylko tyle ze miałem kupić zamiast colta saxo i załuje ze tego nie zrobiłem . jednak wiem ze moze przed wakacjami moze w trakcie moze po zawita u mnie cos francuskiego
chyba pocałunekmartin.h - Wto 08 Mar, 2011
kubas napisał/a:
Czesio napisał/a:
Ja powiem tylko tyle ze miałem kupić zamiast colta saxo i załuje ze tego nie zrobiłem . jednak wiem ze moze przed wakacjami moze w trakcie moze po zawita u mnie cos francuskiego
chyba pocałunek
iQ - Wto 08 Mar, 2011 kubas, padlem Anonymous - Wto 08 Mar, 2011 Ja miałem GTI ty jeszcze niekoma600 - Wto 08 Mar, 2011 Michał - Wto 08 Mar, 2011 Żałuje ze kupiłem saxo, a nie MX5 od razu. Większy fun z jazdy, rwd, większy lans, pewność ze nic sie nie zepsuje ( japoniec ) do tego cabrio. No ale nic,człowiek uczy sie na błędach ...
A honda to juz w ogóle poracaha po całej linii ...kubas - Wto 08 Mar, 2011 Wszystko to kwestia kasy choć wydaje mi się że nawet jakby mnie było stać na CTR-a to brałbym Megane, w każdym pułapie cenowym znajdzie się fajniejszy francuz według mnie. Choć gdyby mnie było stać na m3 to bym się nie wahał ani chwili Tak jak majk uważam że FWD to tylko przejściowa droga do samochodu z prawdziwym napędem.
Czesio napisał/a:
Ja miałem GTI ty jeszcze nie
Ale ja dojechałem do lublina i dojeżdżam raz w miesiącu na tor heheh Anonymous - Wto 08 Mar, 2011
kubas napisał/a:
Czesio napisał/a:
Ja miałem GTI ty jeszcze nie
Ale ja dojechałem do lublina i dojeżdżam raz w miesiącu na tor heheh
Ale to juz było ...Koto - Wto 08 Mar, 2011 Kupiłem 106 bo:
- oglądam rajdy odkąd pamiętam
- podoba mi się, kupe lat temu widziałem seryjne rallye i utkwiło mi w pamięci
- nie miałem kasy na clio williamsa
Jeżdżę 3 lata i jeszcze mnie nie zniechęciło, chociaż średnio co 2 dni myślę żeby wymienic go na jakiegoś seja albo cienkiego rajdowego, ale nie potrafię się go pozbyc, za fajny Anonymous - Wto 08 Mar, 2011 Kupiłbym Peugota 106/saxo dlatego, że na angielskich stronach jest multum informacji.. całe stosy wiedzy na temat jak je modyfikować, jakie patenty można w nich zastosować itd.. Są bardzo szybkie już w serii i takie mogą śmiało pozostać, co sprawia, że są mniej awaryjne przy tych samych możliwościach fizycznych. Fajna sprawa, ale wybrałem co innego iQ - Wto 08 Mar, 2011 Oye una cosa, de verdad eres un pelirrojo español? O es por el color del coche? Lo pregunto por simple curiosidad Perdonadme el OT.Konrad - Wto 08 Mar, 2011 Bo są fajniejsze i większość Hothatcha nimi jeździ
Ogólnie nie przemawia do mnie ani VTI ani CTR, nie mają ducha motorsportu. Jednak co francuz to francuz mimo, że rzekomo się psuje. Anonymous - Wto 08 Mar, 2011 Trochę OT zrobię, ale na wyspach (BTTC), jak i w Japonii CTRy jeżdżą w sporcie, jak Pugi u Nas.
Mają swoją klasę słabszą od JGTC i JTC (nie pamiętam jak się nazywa) i mają na torach takie eventy, jak u nas WRC i inne tego typu.kubas - Wto 08 Mar, 2011
iQ napisał/a:
Oye una cosa, de verdad eres un pelirrojo español? O es por el color del coche? Lo pregunto por simple curiosidad Perdonadme el OT.
It hears a thing, really you are a red-haired Spanish? Or it is by the color of the car? I ask for simple Perdonadme curiosity the OT to it.Anonymous - Wto 08 Mar, 2011 Nie. To jest ksywka z dzieciństwa. Nikt już jej nie używa, ale jakoś 4 lata temu usłyszałem ją znowu i tak już się rejestruję na forach od '07.
W ogóle pomyłka nastała, że tak zostałem nazwany z 15 lat temu, ale rudy jestem i dobrze mi z tym
Auto mam dopiero jakieś pół roku, więc nie od tego na pewno. Nawet nie skojarzyłem faktów, może dlatego, że jest czarne