To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - 1.6 do 1.8 ?

kamil - Wto 22 Mar, 2011

taki tez jest plan i go nie zmieniam.
Mucha - Wto 22 Mar, 2011

Janusz napisał/a:
k-mart napisał/a:
nie rozumiem juz tuningu (chyba z tego wyroslem), dzisiaj konczy sie dla mnie na zawiasie, ladnej feldze i wydechu


dodałbym jeszcze klatke, kubeł i ewentualnie program żeby marchwie sadził :D


taaa zero tuningu :chick:

Yarko - Wto 22 Mar, 2011

kamil napisał/a:
taki tez jest plan i go nie zmieniam.


o taki zestaw



:faja:

Janusz - Wto 22 Mar, 2011

k-mart napisał/a:
kubel w samochodzie dopuszczonym do codziennego ruchu ;)



jak dla mnie kubeł najlepszy mod w samochodzie.... ostatnio latałem sportem bez kubła i nie rozumiem jak tym można w ogolę jeździć :rotfl: trzeba się trzymać kierownicy, szura się nią po kolanach itp itd :P

a co do klatki to już kwestia bezpieczeństwa... jednak waląc w drzewko wole ją mieć niż nie mieć... sory ale moje życie jest więcej warte niż jakiś strucel za kilkanaście kafli, nawet jeśli to nikły dorobek całego życia w kredycie :rotfl: choć z drugiej strony wątpię żebym napinał w kasku.... tak wiec jak ktos nie zamierza nigdzie startować, to ok klatę można odpuścić, ale kubeł moim zdaniem powinien byc pierwszym modem jak się chce choćby okazjonalnie upalać :D

ps. chój się znam, jeżdżę po krzakach i mam pryszcze.... aaaa no i mam polara :D

Janusz - Wto 22 Mar, 2011

Yarko napisał/a:
kamil napisał/a:
taki tez jest plan i go nie zmieniam.


o taki zestaw

Obrazek

:faja:


prawie, ja się ostatnio zajarałem połączeniem: lewy fotel kubeł z uszami, prawy bez :) nie mam pojęcia dlaczego :D

martin.h - Wto 22 Mar, 2011

Janusz napisał/a:
Yarko napisał/a:
kamil napisał/a:
taki tez jest plan i go nie zmieniam.


o taki zestaw

Obrazek

:faja:


prawie, ja się ostatnio zajarałem połączeniem: lewy fotel kubeł z uszami, prawy bez :) nie mam pojęcia dlaczego :D


Pewnie widziałes fotę kubasa w pugu ;D

kubas :*

bizon - Wto 22 Mar, 2011

kubel czeba miec, porownanie jak mega sedes cersanitu i obozowa latryna z desek ;D
Janusz - Wto 22 Mar, 2011

martin.h napisał/a:
Pewnie widziałes fotę kubasa w pugu ;D

to jest już chamówa, wypłaciłbym Ci latare, ale nie umiem uderzyć pierwszy :lol2:

kubas - Wto 22 Mar, 2011

Czesio napisał/a:
Kamil największym problemem jest to od czego podpasują tłoki , korby i wał , być może wystarczy zmienić same tłoki , ale to juz trzeb liczyć . Blok to zdaje mi sie najmniejszy problem , ponieważ jedziesz to jakiegoś renomowanego zakładu szlifierskiego , gdy masz już średnice tłoka i oni Ci robia rozwiert na odpowiednią średnicę , nie wiem jak z uszczelką pod głowice i samą głowicą .


Kompletna głupota.

Blok jest problemem bo przy pewnej średnicy tłoka grubość ścianki pomiędzy tłokami staje się zbyt mała.

Tłoki dające maks ma u siebie saxorulez i wychodzi z tego 1649cm3

Zmiana pojemności w przypadku tego silnika to tylko stroker który wkleił bart. Dla mnie nie fajną rzeczą w przypadku takiego kitu jest to że silnik ma mniejsze obroty maksymalne. Inżynierowie PSA tak skonstruowali ten 1.6 żeby było optymalnie.

Kamil swoją drogą jechałeś Łukasza saxo ? Po co ci 180-190km ? 160km w tym samochodzie to już jest taki ogień że głowa mała...

kubas - Wto 22 Mar, 2011

Swoją drogą taki syf w technicznym kurwaaaaaaa.

Vlodek, M może wyczyśćcie ten temat zostawcie tylko to co ważne.

Anonymous - Wto 22 Mar, 2011

kubas napisał/a:
Czesio napisał/a:
Kamil największym problemem jest to od czego podpasują tłoki , korby i wał , być może wystarczy zmienić same tłoki , ale to juz trzeb liczyć . Blok to zdaje mi sie najmniejszy problem , ponieważ jedziesz to jakiegoś renomowanego zakładu szlifierskiego , gdy masz już średnice tłoka i oni Ci robia rozwiert na odpowiednią średnicę , nie wiem jak z uszczelką pod głowice i samą głowicą .


Kompletna głupota.

Blok jest problemem bo przy pewnej średnicy tłoka grubość ścianki pomiędzy tłokami staje się zbyt mała.

Tłoki dające maks ma u siebie saxorulez i wychodzi z tego 1649cm3

Zmiana pojemności w przypadku tego silnika to tylko stroker który wkleił bart. Dla mnie nie fajną rzeczą w przypadku takiego kitu jest to że silnik ma mniejsze obroty maksymalne. Inżynierowie PSA tak skonstruowali ten 1.6 żeby było optymalnie.

Kamil swoją drogą jechałeś Łukasza saxo ? Po co ci 180-190km ? 160km w tym samochodzie to już jest taki ogień że głowa mała...



Kuba nie będę sie z tobą kłócił bo nie ma o co , a jak chyba wiesz pojemność to nie tylko średnica tłoka :)

kubas - Wto 22 Mar, 2011

Czesio napisał/a:
kubas napisał/a:
Czesio napisał/a:
Kamil największym problemem jest to od czego podpasują tłoki , korby i wał , być może wystarczy zmienić same tłoki , ale to juz trzeb liczyć . Blok to zdaje mi sie najmniejszy problem , ponieważ jedziesz to jakiegoś renomowanego zakładu szlifierskiego , gdy masz już średnice tłoka i oni Ci robia rozwiert na odpowiednią średnicę , nie wiem jak z uszczelką pod głowice i samą głowicą .


Kompletna głupota.

Blok jest problemem bo przy pewnej średnicy tłoka grubość ścianki pomiędzy tłokami staje się zbyt mała.

Tłoki dające maks ma u siebie saxorulez i wychodzi z tego 1649cm3

Zmiana pojemności w przypadku tego silnika to tylko stroker który wkleił bart. Dla mnie nie fajną rzeczą w przypadku takiego kitu jest to że silnik ma mniejsze obroty maksymalne. Inżynierowie PSA tak skonstruowali ten 1.6 żeby było optymalnie.

Kamil swoją drogą jechałeś Łukasza saxo ? Po co ci 180-190km ? 160km w tym samochodzie to już jest taki ogień że głowa mała...



Kuba nie będę sie z tobą kłócił bo nie ma o co , a jak chyba wiesz pojemność to nie tylko średnica tłoka :)


Wiem, ale nie podpasujesz od niczego innego korb ani wału :) największy silnik z rodziny TU to właśnie 1.6 nie było większych. A rzeźba z przekładaniem z innych silników to już taka wydumka że wole nie myśleć.

martin.h - Wto 22 Mar, 2011

Panowie pamiętajcie; pojemność jest ważna, ale najważniejsza jest masa :faja:
M - Wto 22 Mar, 2011

Lepiej nie rzeźbić w gównie
kubas - Wto 22 Mar, 2011

M napisał/a:
Lepiej nie rzeźbić w gównie


tak

M - k20 czy k24 ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group