Yarko, za calutki rozrząd z kołem faz pompą do tego zestaw wielorowkowego z napinaczem 2,2tyś.
Cytat:
sam rozrząd z pompa wyszło by koło tyś.
nie no liczymy wszystko, kpl. tak jak się powinno to robić, wychodzi 2,2k na zamiennikach/ew. częściach kupowanych z innych źródeł i imho to za bardzo dobre pieniądze udało Ci się to zrobić kaziu1985pn - Sob 26 Mar, 2011 Yarko, za dobre ale kosztem czasu kompletowania części bo z 3 źródeł ale wszystko na dobrych gratach.Marek23 - Sob 26 Mar, 2011 Samo paliwo to masakra. Mam znajomego ktory ma sti. Mowi,ze jak jezdzi nim non stop tak jak lubi to wacha miesiecznie 4 tysie. KOlega z rallytechnology ma clio III, popytam go czy uwaza,ze sti niewiele wiecej by kosztowalo...206 Gti - Sob 26 Mar, 2011 Tylko clio - 207 rc to syf
A tak wogole to bym kupił zdrowe m3 e36Yarko - Nie 27 Mar, 2011 dobra może ujmę to inaczej, wszystko zależy od tego jak i do czego używamy tych samochodów, utrzymanie Clio Sport tak, żeby wszystko było na TIP TOP i do tego jeszcze jakieś mody, lepszej jakości płyny itd. nie jest tanie, części są drogie a ich ceny są porównywalne z samochodami przynajmniej o klasę wyżej, robocizna nie jest tania, szczególnie rzeczy związane z silnikiem i osprzętem, bo są pracochłonne, jest mało zamienników, a jak już są to w porównywalnych cenach do OEM'ów, no i dodatkowo jest bardzo mało ludzi z know how nt. tych samochodów, zapewne utrzymanie seryjnego STi jest jeszcze droższe, pomijając wachę, jeśli trafi się jakaś poważna usterka to koszty są bardzo wysokie, no i jak już ma się STi i się trochę upala to znacznie szybciej zużywają się opony i heble, ale nie ukrywajmy, że pomiędzy takim STi a CS'em jest przepaść w przyjemności z jazdy, zupełnie inna bajkaGeKo - Nie 27 Mar, 2011 Nie ma bata żeby clio było porównywalne z STI, samo paliwo, opony, sprzęgło i płyny to przynajmniej drugie tyle kosztów utrzymania, Zreszta temat jest 207 vs Clio.Bad-i - Nie 27 Mar, 2011
GeKo napisał/a:
Nie ma bata żeby clio było porównywalne z STI, samo paliwo, opony, sprzęgło i płyny to przynajmniej drugie tyle kosztów utrzymania, Zreszta temat jest 207 vs Clio.
+1000Stf - Nie 27 Mar, 2011 waha - 4kpln/m-c to trochę abstrakcja jak dla mnie. owszem, jeśli ktoś ma mocne ciśnienie i codziennie robi po 100km oesowych po mieście to może dobić do takich wartości. co do upalania sti - to seryjne myślę, szczególnie 2,5t mogą być mocno kosztowne. wiadomo -sprzęgła seria, zawias, osprzęt silnika. jednak kupując dobrze zrobione subi - może się okazać że aż takiej różnicy nie ma. gdyby podobnie intensywnie użytkować francuza - koszty zapewne też będą wysokie.
należy jednak przyznać, że tam gdzie w clio/206rc leży granica dostarczania adrenaliny w sti jeszcze nie napompowałeś turbo w subaru po prostu nie da nie dopie..... kilka razy dziennie, nie da się wyjeżdżając z garażu zerkasz na wskaźnik temp. oleju, żeby tylko chwilkę po przekroczeniu 70st uwolnić prawą nogę i rozmasować plecy.
widząc podejście innych osób do evo/sti zdaję sobie sprawę, jak mocno mnie na ten samochód w różnych momentach nie stać, jak wiele innych rzeczy mógłbym robić/kupić/przeżyć, jednak jestem tu i teraz i dopóki mogę, staram się korzystać w możliwy umiarkowany sposób. za kilka lat pewnie będę miał inne priorytety i ważniejsze wydatki... takie zryte podejście mam i tyle.Jakarti - Nie 27 Mar, 2011
tomecki napisał/a:
co do pozycji za kierownica, wersje z karta hands free mają kolumnę regulowaną w dwóch płaszczyznach.
gora / dol i co jeszcze? az sprawdze dzisiaj
pit napisał/a:
a pozycja za kierą to już chyba legenda
Pit,
w sensie, ze dobra czy slaba? bo mnie dosc trudno znalezc mega komfortową pozycje do napinania po zakretach. fotele sa rewelacja ale jakos nie umim sie usadzic
a o clio.. bo 207 nie mam doswiadczenia.
clio daje banana na gebie w gratisie.. wsiadasz i sie usmiechasz po uslyszeniu silnika. nie jedzie z dolu, tak do 2,5 k obrotow. zaskakuje na kazdym zakrecie.. do dzisiaj nie wierze jak to sie trzyma drogi.. oczywiscie pewnie sa lepsze auta ale za kazdym razem przekonuje sie, ze mozna szybciej
ma dosc spory bagaznik vs c2 , z tylu siedzi sie wygodnie, z przodu bardzo komfortowo tylko z tą pozycja za kierą jakos nie tak.. sprzeglo mega glebokie, hamulce bdb duza szyba, krotka maska, bdb promien skretu.
w razie pytan zapraszam Bad-i - Nie 27 Mar, 2011
Jakarti napisał/a:
tomecki napisał/a:
co do pozycji za kierownica, wersje z karta hands free mają kolumnę regulowaną w dwóch płaszczyznach.
gora / dol i co jeszcze? az sprawdze dzisiaj
przód/tyłJakarti - Nie 27 Mar, 2011 wiem wiem Badi, az tak glupi nie jestem
pomodzimy dzisiaj bo jakos nie zwrocilem na to uwagi..
niedawno odkrylem przycisk w klapie do zamykania calego samochodu - hands free PiTT - Nie 27 Mar, 2011
Jakarti napisał/a:
wiem wiem Badi, az tak glupi nie jestem
pomodzimy dzisiaj bo jakos nie zwrocilem na to uwagi..
niedawno odkrylem przycisk w klapie do zamykania calego samochodu - hands free
to sprawdz czy przypadkiem przycisk w drzwiach kierowcy także do tego nie służy
w lexie przyciskiem się tylko zamykało, do otwierania był czujnik za klamką
w mazdzie przyciski na klamkach i klapie bagaznika służą zarówno do zamykania, jak i otwieraniaanjas - Nie 27 Mar, 2011
Jakarti napisał/a:
niedawno odkrylem przycisk w klapie do zamykania calego samochodu - hands free
kurcze, nie pokazałem Ci tgo myku wcześniej?
PiTT napisał/a:
to sprawdz czy przypadkiem przycisk w drzwiach kierowcy także do tego nie służy
te w klamkach (u kierowcy i pasażera) oczywiście też do tego służąJakarti - Nie 27 Mar, 2011
anjas napisał/a:
PiTT napisał/a:
to sprawdz czy przypadkiem przycisk w drzwiach kierowcy także do tego nie służy
te w klamkach (u kierowcy i pasażera) oczywiście też do tego służą
te ogarnalem od razu ale czesto korzystam z bagarka i zamykalem tymi w drzwiach przednich pP - Nie 27 Mar, 2011 kufa..wchodzę poczytać clio sport III vs 207 a tutaj dowiaduję się, że STI kosztuje tyle samo w utrzymaniu co sport