To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - clio sport III czy 207 RC

Yarko - Sob 26 Mar, 2011

Cytat:
Yarko, za calutki rozrząd z kołem faz pompą do tego zestaw wielorowkowego z napinaczem 2,2tyś.


Cytat:
sam rozrząd z pompa wyszło by koło tyś.



nie no liczymy wszystko, kpl. tak jak się powinno to robić, wychodzi 2,2k na zamiennikach/ew. częściach kupowanych z innych źródeł i imho to za bardzo dobre pieniądze udało Ci się to zrobić :)

kaziu1985pn - Sob 26 Mar, 2011

Yarko, za dobre ale kosztem czasu kompletowania części bo z 3 źródeł :D ale wszystko na dobrych gratach.
Marek23 - Sob 26 Mar, 2011

Samo paliwo to masakra. Mam znajomego ktory ma sti. Mowi,ze jak jezdzi nim non stop tak jak lubi to wacha miesiecznie 4 tysie. KOlega z rallytechnology ma clio III, popytam go czy uwaza,ze sti niewiele wiecej by kosztowalo...
206 Gti - Sob 26 Mar, 2011

Tylko clio - 207 rc to syf

A tak wogole to bym kupił zdrowe m3 e36

Yarko - Nie 27 Mar, 2011

dobra może ujmę to inaczej, wszystko zależy od tego jak i do czego używamy tych samochodów, utrzymanie Clio Sport tak, żeby wszystko było na TIP TOP i do tego jeszcze jakieś mody, lepszej jakości płyny itd. nie jest tanie, części są drogie a ich ceny są porównywalne z samochodami przynajmniej o klasę wyżej, robocizna nie jest tania, szczególnie rzeczy związane z silnikiem i osprzętem, bo są pracochłonne, jest mało zamienników, a jak już są to w porównywalnych cenach do OEM'ów, no i dodatkowo jest bardzo mało ludzi z know how nt. tych samochodów, zapewne utrzymanie seryjnego STi jest jeszcze droższe, pomijając wachę, jeśli trafi się jakaś poważna usterka to koszty są bardzo wysokie, no i jak już ma się STi i się trochę upala to znacznie szybciej zużywają się opony i heble, ale nie ukrywajmy, że pomiędzy takim STi a CS'em jest przepaść w przyjemności z jazdy, zupełnie inna bajka
GeKo - Nie 27 Mar, 2011

Nie ma bata żeby clio było porównywalne z STI, samo paliwo, opony, sprzęgło i płyny to przynajmniej drugie tyle kosztów utrzymania, Zreszta temat jest 207 vs Clio.
Bad-i - Nie 27 Mar, 2011

GeKo napisał/a:
Nie ma bata żeby clio było porównywalne z STI, samo paliwo, opony, sprzęgło i płyny to przynajmniej drugie tyle kosztów utrzymania, Zreszta temat jest 207 vs Clio.


+1000

Stf - Nie 27 Mar, 2011

waha - 4kpln/m-c to trochę abstrakcja jak dla mnie. owszem, jeśli ktoś ma mocne ciśnienie i codziennie robi po 100km oesowych po mieście to może dobić do takich wartości. co do upalania sti - to seryjne myślę, szczególnie 2,5t mogą być mocno kosztowne. wiadomo -sprzęgła seria, zawias, osprzęt silnika. jednak kupując dobrze zrobione subi - może się okazać że aż takiej różnicy nie ma. gdyby podobnie intensywnie użytkować francuza - koszty zapewne też będą wysokie.

należy jednak przyznać, że tam gdzie w clio/206rc leży granica dostarczania adrenaliny w sti jeszcze nie napompowałeś turbo ;) w subaru po prostu nie da nie dopie..... kilka razy dziennie, nie da się :) wyjeżdżając z garażu zerkasz na wskaźnik temp. oleju, żeby tylko chwilkę po przekroczeniu 70st uwolnić prawą nogę i rozmasować plecy.

widząc podejście innych osób do evo/sti zdaję sobie sprawę, jak mocno mnie na ten samochód w różnych momentach nie stać, jak wiele innych rzeczy mógłbym robić/kupić/przeżyć, jednak jestem tu i teraz i dopóki mogę, staram się korzystać w możliwy umiarkowany sposób. za kilka lat pewnie będę miał inne priorytety i ważniejsze wydatki... takie zryte podejście mam i tyle.

Jakarti - Nie 27 Mar, 2011

tomecki napisał/a:
co do pozycji za kierownica, wersje z karta hands free mają kolumnę regulowaną w dwóch płaszczyznach.


gora / dol i co jeszcze? az sprawdze dzisiaj :D

pit napisał/a:
a pozycja za kierą to już chyba legenda :D

Pit,
w sensie, ze dobra czy slaba? bo mnie dosc trudno znalezc mega komfortową pozycje do napinania po zakretach. fotele sa rewelacja ale jakos nie umim sie usadzic

a o clio.. bo 207 nie mam doswiadczenia.
clio daje banana na gebie w gratisie.. wsiadasz i sie usmiechasz po uslyszeniu silnika. nie jedzie z dolu, tak do 2,5 k obrotow. zaskakuje na kazdym zakrecie.. do dzisiaj nie wierze jak to sie trzyma drogi.. oczywiscie pewnie sa lepsze auta ale za kazdym razem przekonuje sie, ze mozna szybciej :D
ma dosc spory bagaznik vs c2 :) , z tylu siedzi sie wygodnie, z przodu bardzo komfortowo tylko z tą pozycja za kierą jakos nie tak.. sprzeglo mega glebokie, hamulce bdb :) duza szyba, krotka maska, bdb promien skretu.

w razie pytan zapraszam :)

Bad-i - Nie 27 Mar, 2011

Jakarti napisał/a:
tomecki napisał/a:
co do pozycji za kierownica, wersje z karta hands free mają kolumnę regulowaną w dwóch płaszczyznach.


gora / dol i co jeszcze? az sprawdze dzisiaj :D



przód/tył

Jakarti - Nie 27 Mar, 2011

wiem wiem Badi, az tak glupi nie jestem :D
pomodzimy dzisiaj bo jakos nie zwrocilem na to uwagi..

niedawno odkrylem przycisk w klapie do zamykania calego samochodu - hands free :)

PiTT - Nie 27 Mar, 2011

Jakarti napisał/a:
wiem wiem Badi, az tak glupi nie jestem :D
pomodzimy dzisiaj bo jakos nie zwrocilem na to uwagi..

niedawno odkrylem przycisk w klapie do zamykania calego samochodu - hands free :)

to sprawdz czy przypadkiem przycisk w drzwiach kierowcy także do tego nie służy :D
w lexie przyciskiem się tylko zamykało, do otwierania był czujnik za klamką
w mazdzie przyciski na klamkach i klapie bagaznika służą zarówno do zamykania, jak i otwierania

anjas - Nie 27 Mar, 2011

Jakarti napisał/a:
niedawno odkrylem przycisk w klapie do zamykania calego samochodu - hands free


kurcze, nie pokazałem Ci tgo myku wcześniej? :)
PiTT napisał/a:
to sprawdz czy przypadkiem przycisk w drzwiach kierowcy także do tego nie służy


te w klamkach (u kierowcy i pasażera) oczywiście też do tego służą

Jakarti - Nie 27 Mar, 2011

anjas napisał/a:
PiTT napisał/a:
to sprawdz czy przypadkiem przycisk w drzwiach kierowcy także do tego nie służy

te w klamkach (u kierowcy i pasażera) oczywiście też do tego służą

te ogarnalem od razu :) ale czesto korzystam z bagarka i zamykalem tymi w drzwiach przednich :)

pP - Nie 27 Mar, 2011

kufa..wchodzę poczytać clio sport III vs 207 a tutaj dowiaduję się, że STI kosztuje tyle samo w utrzymaniu co sport

gdzie jest lubię to dla tego forum?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group