To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Tania kierownica z allegro + naba

Barejka - Pon 30 Maj, 2011

Jak za nia szarpalem to wydaje sie byc miekciejsza od seryjnej, ale zdazylo sie kilka razy wysiadac z kubla lapiac za fajere i narazie zyje. Czy ten zamsz wyciera sie dlatego ze jezdzi sie bez rekawiczek?
Janusz - Pon 30 Maj, 2011

Barejka napisał/a:
Jak za nia szarpalem to wydaje sie byc miekciejsza od seryjnej, ale zdazylo sie kilka razy wysiadac z kubla lapiac za fajere i narazie zyje. Czy ten zamsz wyciera sie dlatego ze jezdzi sie bez rekawiczek?


ja jezdze w rękawiczkach po miescie, i tez się powycierał :D

Kamill - Pon 30 Maj, 2011

Już wiem, będzie coś z włoskim poczuciem smaku czyli momo
http://allegro.pl/kierownica-momo-tuning
Jest nawet gwarancja rozruchowa.

kubas - Pon 30 Maj, 2011

Janusz napisał/a:
Barejka napisał/a:
Jak za nia szarpalem to wydaje sie byc miekciejsza od seryjnej, ale zdazylo sie kilka razy wysiadac z kubla lapiac za fajere i narazie zyje. Czy ten zamsz wyciera sie dlatego ze jezdzi sie bez rekawiczek?


ja jezdze w rękawiczkach po miescie, i tez się powycierał :D


Rajdowiec jeb.any!!

Janusz - Pon 30 Maj, 2011

kubas napisał/a:
Rajdowiec jeb.any!!


ziom, trza robic wrażenie na małolatach :D

GeKo - Pon 30 Maj, 2011

Barejka napisał/a:
dac w gruby performens i majac 160 koni w osce nie wypada miec fajerki za dwa litry wodki tylko wybrac cos markowego


to ma mało do rzeczy, to ma być bezpieczne i tyle, a chinolom nie ufam.

Co do naby to dobrze się sprawdza, kombinacja, Naba, przedłużka + odsadzona kiera. Wtedy można odpowiednio daleko z fotelem odjechać do tyłu że jest wygodnie z nogami i bliziutko rączki do kiery.

Greg - Pon 30 Maj, 2011

Barejka napisał/a:
idac w gruby performens i majac 160 koni w osce nie wypada miec fajerki za dwa litry wodki tylko wybrac cos markowego

Nie rozpatruję tego w kategoriach czy wypada coś mieć, czy nie, tylko czy po prostu wydanie 4-5 razy tyle kasy ma jakies uzasadnienie w bezpieczeństwie. Bo jeśli nie, to wolę te 5 stów różnicy przeznaczyć na drugi komplet 3" szelek. :)

Wisi mi czy tam jest napisane OMP czy Szparko, nie sądzę, aby "wypadało" mieć taki napis tylko dla satysfakcji. :rotfl:

Właśnie RRS też mi wyglądała na takiego chińczyka jak są po 140zł. A RRS kosztuje chyba 400zł, więc jeśli róznica w cenie jest za satysfakcję i błędne poczucie bezpieczeństwa i wyższej jakości to mam to w dup*e. Tak samo pewnie jest z OMP.

Zamsz na bank jest lepszy w OMP, tak samo jak wykończenie - natomiast przy jeździe w rękawiczkach nie odczuwa się raczej super zniszczenia, poza tym - to fura do upalania, nie zrobie nią pewnie nawet 10k km rocznie, a tak jak już pisałem - wolę zo rok przez 5 lat wydawać 140zł na kierownicę niż raz 700 na 3 lata. :D

A ktoś widział w "praktyce" jak się zachowuje markowa kiera przy dzwonie? Pomijam nabę, bo tą kupię nową (jakąś mam ale jest na niej napisane "speed line" chyba, czy coś takiego, więc racczej chinol do śmietnika). Domyslam się, że więcej będzie przykładów zachowania tych markowych kierownic niż chińskich, bo te od niedawna są na rynku. Ale jestem ciekaw czy to faktycznie ma znaczenie. Bo przecież jeśli chińska kiera "gnie się w rękach" to przy rąbnięciu bańką powinna się jeszcze łatwiej zgiąć. A OMP/Sparco nie da się wygiąć rękoma, więc... :) Ale może ja się nie znam. :)

Greg - Pon 30 Maj, 2011

GeKo napisał/a:
Barejka napisał/a:
dac w gruby performens i majac 160 koni w osce nie wypada miec fajerki za dwa litry wodki tylko wybrac cos markowego


to ma mało do rzeczy, to ma być bezpieczne i tyle, a chinolom nie ufam.

Co do naby to dobrze się sprawdza, kombinacja, Naba, przedłużka + odsadzona kiera. Wtedy można odpowiednio daleko z fotelem odjechać do tyłu że jest wygodnie z nogami i bliziutko rączki do kiery.


Przełużka jest niewykluczona przy moim wzroście, ale najpierw chcę usiąść w kuble, z kierą i nabą i zobaczymy czy coś można jeszcze wystrugać. Problemem może być odległośc do dźwigni zmiany biegów (mimo, że mam shortshifter i nie trzeba daleko łapą sadzić do "górnych" biegów :faja: ).

PS nie zauważyłem że kolejna strona wątku stuknęła, więc nabijam. :D

GeKo - Pon 30 Maj, 2011

Greg napisał/a:
A ktoś widział w "praktyce" jak się zachowuje markowa kiera przy dzwonie?
Tak widzialem 3 takie kierownice, wszystko się ładnie złożyły aczkolwiek przy zwykłych pasach, kolega miał szyty baniak i mega opuchliznę.
CHRZANEK - Pon 30 Maj, 2011

GeKo napisał/a:
Co do naby to dobrze się sprawdza, kombinacja, Naba, przedłużka + odsadzona kiera. Wtedy można odpowiednio daleko z fotelem odjechać do tyłu że jest wygodnie z nogami i bliziutko rączki do kiery.


Ale bywa że jak się zepniesz szelkami na cacy to okazuje się że nie da rady wbić "piątki" bo lewar za daleko :D :D :D :D

ALe w większości samochodów lewar można wygiąć do tyłu - więc w sumie to nie problem :)

CHRZANEK - Pon 30 Maj, 2011

Greg napisał/a:
A ktoś widział w "praktyce" jak się zachowuje markowa kiera przy dzwonie?


Miałem taką kierownice - po dzwonie elegancko dała się naprostować.
Czy dalsze użytkowanie jest rozsądne to już inny temat, ale nie pęka ani się nie łamie a tak jak napisał Geko odkształca.

Barejka - Pon 30 Maj, 2011

kupuj chinola za cene 700zl bedziesz mial 4 chinole i jeszcze na wodke starczy :D
Janusz - Pon 30 Maj, 2011

żeby nie było, ja miałem plan kupić używkę sparco, omp albo cos takiego i sobie obszyć, ale jak na złość nic nie mogłem trafic w dobrej cenie a na nówkę za 700 mnie stać nie było, wiec wziąłem chinola, chętnie bym go zmienił na jakieś firmowe sparco, ale w sumie to tylko dla znaczka, bo tak naprawdę nie mam mu nic do zarzucenia, ale dzwonu w nim nie miałem :)
Greg - Pon 30 Maj, 2011

poczekam z decyzją na urlopowicza Micka, "może on coś będzie wiedział"... ;D

I jeszcze pytanie, chyba wręcz dedykowane do GeKo i Chrzanka: czy jest jakaś różnica między nabą Sparco za 280zł a MOMO za 190zł? ;D Poza ceną ;)

Rasputin - Pon 30 Maj, 2011

Janusz napisał/a:
żeby nie było, ja miałem plan kupić używkę sparco, omp albo cos takiego i sobie obszyć, ale jak na złość nic nie mogłem trafic w dobrej cenie a na nówkę za 700 mnie stać nie było, wiec wziąłem chinola, chętnie bym go zmienił na jakieś firmowe sparco, ale w sumie to tylko dla znaczka, bo tak naprawdę nie mam mu nic do zarzucenia, ale dzwonu w nim nie miałem :)

A jaką masz do tej kiery nabę?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group