To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - [s/z] Tourana na coś normalnego :D

misiek86electro - Pią 10 Cze, 2011

nie wiem czy juz ktoś pytał, czy kogoś to interesuje, ja zapytam. Jak zrobiłeś 160km w saxo? :faja:
Anonymous - Pią 10 Cze, 2011

wciskał w odpowiedniej kolejności klawisze 1,6,0 też mi filozofia :P
misiek86electro - Pią 10 Cze, 2011

dobrze ze 6z1 nie pomylił
























































wiem chu.jowy zart :wall:

Anonymous - Pią 10 Cze, 2011




:rotfl: :rotfl: :rotfl:

misiek86electro - Pią 10 Cze, 2011

jest piatek czesiu czemu bajtujesz a nie pijesz :rotfl:
wojtek - Sob 11 Cze, 2011

:D offtop miszczem :D
stoszendziesiont to tam nie było, było tak ponad 150, w sumie to też zależy od hamowni :)
silnik był jakoś tam fajniej poskładany, ale to chyba jest w miarę oczywiste co trzeba zrobić w saxo, żeby uzyskać taką moc? :P

Janusz - Sob 11 Cze, 2011

wojtek napisał/a:
ale to chyba jest w miarę oczywiste co trzeba zrobić w saxo, żeby uzyskać taką moc? :P

wydech i dolot?? ;D ;D ;D

wojtek - Sob 11 Cze, 2011

Janusz napisał/a:
wydech i dolot?? ;D ;D ;D

rozumiemy się bez słów :D

chopy, turan stoi i stoi, weź go ktoś nooooo !!!!
weeekend w trakcie, dziunie w sopocie wychodzo, a ja dalej nie mam czym przylansić!!!

misiek86electro - Sob 11 Cze, 2011

W sopocie chcą wprowadzić zakaz picia alko po 22 :wall: :wall: :wall:
DeeS - Sob 11 Cze, 2011

o co chodzi z tymi 2.0 silnikami w tym aucie ? Co drugi to odradza ?
kosmita - Sob 11 Cze, 2011

W 2.0 TDI jest sporo fuckup'ów : pękające głowice, problemy z napędem pompy oleju. Różne wersje 2.0TDI mają różne bolączki. Podobno problematyczne są tylko te z początku produkcji i 16V, te nowsze z common rail niby są już ok.
martin.h - Sob 11 Cze, 2011

2.0 TDI z Outlandera daje radę jeśli chodzi o niezawodność :faja:
wojtek - Sob 11 Cze, 2011

ten jest podobno 8v i jest spoko, jest nieawaryjny.
Z resztą, 225kkm bez problemu, a głowica została zmieniona "na gwarancji", mimo że nic się nie działo :D

Walle - Sob 11 Cze, 2011

w wersjach 8v są problemy z nieszczelnością małego obiegu cieczy chłodzącej, psują się wtryski, szybko zużywa się pompa oleju i co za tym - turbo i panefffki.

Elektryka też to auto lubi.

Szanowany periodyk - AŚ - testował swojego czasu to auto na dłuuugim dystansie.... Wynik? Porażka.....

Ale jeśli auto jest higienicznie izdrowo utrzymywane, smarowane fajnym plakiem, pachnie dobrą markową choinką i ma fajne gumowe dywaniki to warto się zainteresować.

antoś - Nie 12 Cze, 2011

nie no bez przesady 8v jest pancerne, to jest praktycznie to samo co dobre 1,9 TDI na pompkach. Tylko trzeba częściej zmieniać olej (co 10-15 tys. km) na właściwy. ;)

Ale ale, to może być jednostka 16v, zobacz wlepkę w bagażniku koło koła zapasowego albo na pierwszej stronie książki serwisowej - tam będziesz miał kod silnika. AZV, BKD to będzie 16 zaworów, BMM 8v.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group