Techniczne - Ile waży wnętrze w 106? Sprawdzone. :)
Bart - Śro 23 Sty, 2013 oj, coraz ciaśniej się nam w tej DUPIE robi jarek-malopolska - Śro 23 Sty, 2013 o łozyskach nie myslałem.. dwa tak jak juz to gdzieś wczesniej napisane jesli buda jest rozebrana do ZERA, idzie do malowania-spawania, spokojnie mozna sobie na takie rzeczy pozwolic.. Nie wycinałem nie wiadomo czego, chocby Badi i srylion innych rally nie ma tych mocowań u siebie... Ew. trzeba uswiadomisc Adama Kozaka i jeszcze kilkanascie innych osob, ze jest to gra warta swieczki i niech tego nie ruszają
Proponuje koniec OTwas79 - Śro 23 Sty, 2013 Teraz pozostaje jedynie uprasowac moszneM - Śro 23 Sty, 2013 parasolkomBonczek - Śro 23 Sty, 2013 Jakoś STFowi nikt nie cisnął jak pruł Clio, koledzy z forum.Greg - Śro 23 Sty, 2013 Nie wiem skąd ten hejt...
Byli tu tacy na forum co na tor zalewali nieustannie po 10l beny żeby była lżejsza fura. Nikt się nie śmiał, wszyscy spinali d*pę żeby też zrobić szybkie kółko.
Jarek, czym pozbywałeś się tych zgrzewanych elementów (np. to od ręcznego itd.)?siema - Śro 23 Sty, 2013 Wlaśnie nie wiem o co chodzi. Greg jak ważył graty wyrzucane na śmietnik też nie spotkał się z taką szyderą. Wiadomo, że 1kg o który zawalczył Jarek-malopolska to nie dużo ale z drugiej strony robi coś czego jeszcze nikt na forum nie robił- i samo w sobie jest to ciekawe. Poświęca swój własny czas i dzieli się efektami, a wnioski czy warto (bądź nie) każdy podejmie sobie sam nie marnując przy tym ani minuty swojego własnego czasu.
P.S. A jeśli pojawi się odwieczny argument, że lepiej się wysrać przed startem niż tyle narobić, pamiętajcie- jarek-małopolska też się może wysrać i będzie wtedy od was szybszy Mrozu - Śro 23 Sty, 2013
Greg napisał/a:
czym pozbywałeś się tych zgrzewanych elementów
Jest specjalne wiertło/frez do zgrzewów. Dobrze i szybko się nim pracujeNBL - Śro 23 Sty, 2013 "dziwny jest ten świat"
I like - jeśli chodzi o prucie, grosz do grosza... iiAnonymous - Śro 23 Sty, 2013
NBL napisał/a:
"dziwny jest ten świat" i
Wrobel - Czw 24 Sty, 2013 malo wiarygonde... po kazdym wycieciu powinienes wazyc saxo a nie to co wyciales
po mojemu troche bez sensu.. ameryki sie nie da odkryc w tym co sie da wyrzucic, a auto stoi w miejcu czlowiek rdzewieje a pozniej sie dziwi czemu przegrywa....
jezdzic jezdzic jeszcze raz jezdzic a pozniej jak sie nam wydaje ze jestesmy szybcy to trzeba dalej jezdzic a jak przegrasz rajd o 0,01sek. to sie zastanowic czy auto moze byc szybszeRasputin - Czw 24 Sty, 2013 Polać mu bo dobrze godo Bonczek - Czw 24 Sty, 2013
Wrobel napisał/a:
auto stoi w miejcu czlowiek rdzewieje a pozniej sie dziwi czemu przegrywa...
Jak w końcu zacznę jeździć i przegrywać to już się chociaż nie będę dziwił - teraz już wszystko jasne Wrobel - Czw 24 Sty, 2013 Bonczek, bardziej do tego ze jest moda na to zeby auto bylo szybkie, ze bez proflexa sie nie da pojechac , itd... wtf?
jakbym mial hajs to tez bym chcial fure ktora ma klowke, kosmiczny zawias i ani grama kurzu na niej ani w niej.... nie tedy drogaKenet - Czw 24 Sty, 2013 Ehhh... Kolega ma możliwość to niech tnie wszystko do "0" zgodnie z homologacją i regulaminami. To wszystko przełoży się na osiągi, a łatwiej się wygrywa szybkim autem niż wolnym.
Ja nie miałem czasu na wycięcie wszystkiego co chciałem z odbudowanej Astry wyciąć ale i tak wywaliłem sporo balastu względem tej pierwszej. I to się opłaciło - względem serii w osiągach to już jest przepaść mierzona długością tirów, natomiast przy lichych 160 koniach moja Astra nie została jeszcze pokonana na prostej przez inne GSi, nawet takie po 190 koni. Pojadę ją na wiosnę z ciekawości powarzyć, ale obstawiam jakieś 970 kg.
Także każdy kilogram się liczy, nie ma co się zastanawiać - trzeba ciąć i pruć co tylko się da na zdrowy rozsądek i na co pozwalają przepisy. A jak jest klata to do tego laminaty i poszedł
Ja na siłce już 4 kilo zbiłem na sezon, co prawda zapas mam jeszcze spory ale trzeba walczyć