To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - Jaka rajdówka? Dyskusja

Marek23 - Pon 19 Wrz, 2011

Pewno sie skonczy na clio niestety.
CHRZANEK - Pon 19 Wrz, 2011

Ja bym zostawił Clio.
Argumenty:

1) Jak sprzedasz to tracisz na dzień dobry zainwestowane pieniżdze. Sprzedaż na części to czas który tez kosztuje

2) Awaryjność skrzyni biegów w dużej mierze zależy od obchodzenia się ze skrzynią - patrz Adamus w pucharze 206 - on jakoś potrafił sobie ta skrzynie tak złożyć ze mu sie nie sypała.

3) Uważam że w porównaniu N vs N lub A vs A jednak Clio ma większy potencjał niż 15 letnia Honda.

PS: Moge sie mylić dawno nie byłem na rajdzie.

Jacek - Pon 19 Wrz, 2011

CHRZANEK napisał/a:
Moge sie mylić dawno nie byłem na rajdzie.

nie sądzę ;)

Marek23 - Pon 19 Wrz, 2011

Zostawie tego grata. Wejde w koncu w przelozenie i szpere i zobaczymy co tym sprzetem wyjezdze. A za pare lat najlepiej by bylo sie grubo zarobic, kupic prawie,ze statek kosmiczny i pokazac tym wszystkim C2 i Type R srodkowy palec :rotfl:
Miniac - Pon 19 Wrz, 2011

Marek23 napisał/a:

Pytanie jak z awaryjnością? Jeździ ktoś na czymś takim? W zależności od charakterystyki oesu jest to według mnie 2 sekundy na kilometrze. A to jest przepaść.


Yo!

Robiłem do wyścigów/rajdów IV/V/VI i VII generacje Civiców, łącznie z tą, która oglądacie w ogłoszeniu - co chcesz wiedzieć? :>

kubas - Pon 19 Wrz, 2011

Miniac napisał/a:
Robiłem do wyścigów/rajdów IV/V/VI i VII generacje Civiców, łącznie z tą, która oglądacie w ogłoszeniu - co chcesz wiedzieć?


Dlaczego honda nie skręca? :/

Marek23 - Pon 19 Wrz, 2011

Miniac napisał/a:

Robiłem do wyścigów/rajdów IV/V/VI i VII generacje Civiców, łącznie z tą, która oglądacie w ogłoszeniu - co chcesz wiedzieć? :>

Jak ze skrzyniami, w sensie czy są wytrzymałe? No i czy tych vti 1.6 da się robic extra konie ponad 160 hp, przy tym nie wydając worka pieniędzy.

Własnie dostalem podliczenie kosztow czesci do clio :wall: Ku.r,wa szukam tego sponsora...
I ostatni raz przespalem pierwszy oes.

Miniac - Pon 19 Wrz, 2011

która? i 'po czym' czy nie skręca? Ja moją uliczną Integrą robiłem 1.52 na poznaniu na R888. :faja:

Temat rzeka z tymi Hondami. Jest totalnie wszystko po*bane z opiniami bo większość jeździ w niewłaściwej dyscyplinie z niewłaściwymi setupami. Zrobiłem ich łącznie ponad 40 więc 'coś' mogę o nich napisać.

Anonymous - Pon 19 Wrz, 2011

Miniac-z tym nieskręcaniem hąd to taki forumowy dowcip
Wiesz cos na temat tej z ogłoszenia,bo intryguje dlaczego taka tania??

Miniac - Pon 19 Wrz, 2011

Marek23 napisał/a:

Jak ze skrzyniami, w sensie czy są wytrzymałe?


O które Hondę (rocznik/silnik) pytasz?

Cytat:

No i czy tych vti 1.6 da się robic extra konie ponad 160 hp, przy tym nie wydając worka pieniędzy.


Hondy wg homologacji które robiłem były od 180 po 520KM z silnika Bserii (nie piszę oczywiście o autach 1/4milowych - tylko rajdy/górskie/wsmp i dsmp). Da się więc zrobić dużo. Mogę Ci wszystko wypisać, ale nie na przykładach aut, bo to chyba nie forum zamknięte.. a że tak powiem bardzo dyplomatycznie 'to WIN you have to cheat (or modify)' :]

Jedną osobę, którą znam, która w rajdach chciała być w 100% zgodna z każdym regulaminem to Rafał Maliński, któremu robiłem silnik wg.N i A. Reszta naciąga wszystko jak gumę w majtach ;D

kubas - Pon 19 Wrz, 2011

Miniac napisał/a:
520KM


Ale to już chyba z doładowaniem prawda ?

Miniac - Pon 19 Wrz, 2011

rabarbar napisał/a:
Miniac-z tym nieskręcaniem hąd to taki forumowy dowcip
Wiesz cos na temat tej z ogłoszenia,bo intryguje dlaczego taka tania??


Wiem, znam, jestem już z Wami od jakiegoś czasu - myślałem, że serio pytasz :]

Sprzedaje - bo właściciel lubi lecieć z tematem szybko (teraz mają torowe BMW E46). Mieli jeszcze EVO9 do WPP zrobione i też sprzedali za bardzo małe 'siano' niejakiemu Fitnesowi, który teraz radośnie je upala.

http://promotormocy.pl/mods/mitsubishi-evo9-wpp

Honda była wg mnie na szybko i trochę niedbale przygotowana karoseryjnie. Tzn. chodzi o wizualną jej stronę. Nie zabezpieczone spawy, nie polakierowana klatka, która gdy już była u nas PRZED sezonem pobrudziła mi nie jedną parę 'dżinów'. O silniku raczej mogę powiedzieć wszystko, bo robiłem go 2x i mam pełną dokumentację zdjęciową. Był z nim fuck'up bo chłopaki chcieli być 100% zgodni z homo (która zabrania przekraczać 2000cc), a już pierwszy fabryczny szlif to ponad regulaminowa pojemność (sprawdź jak to wygląda u konkurentów :lol2: ), więc ten silnik jest NA DARTONACH (jakieś +5tys w sam blok) i był na tłokach OEM JDM (homo dopuszcza) z racji dużego CR był strojony na Vpower Racing ONLY! Ale ktoś chyba miał sklerkę bo już na pierwszym wyścigu zatankowali pb98 z Orlenu obok toru i mimo ostrzerzeń knocksensora.. jeździli dalej = zatarli silnik. Drugi musiał być na 'szybko szybko' więc dostał już tłoki seryjne... trochę szkoda bo to znacznie pogorszyło osiągi. Pozatym MASA bardzo dobrych i drogich części tam była nie tylko w silniku. Nie wiem oczywiście co zostało do dzisiaj. Wydaje mi się, że auto ma potencjał na 1.4x z LUZEM.



Mam taki układ z klientami, że na stronę nie wrzucam aut, które ciągle startują, albo są zmodyfikowane 'homologacyjnie', więc pewnie nuda i nie ma co opisywać :lol2:

Janusz - Pon 19 Wrz, 2011

Cytat:
Ale to już chyba z doładowaniem prawda ?

1.6 n/a ;D ;D

qbus - Pon 19 Wrz, 2011

Jeśli VTi to:
Tomaszczykowa do A(EG6)
Sumy do N(EK4)

Cytat:
Honda na Bilsteinie się nie prowadzi Baran próbował po kosztach, nie da się.


Suma jeździ na Billu przecież, wg mnie na dziurawych szybkich partiach prowadzi sie lepiej niz Saxo/106, nie wiem jak Clio ale przypuszczam ze bardziej nerwowe mimo wszystko.

Cytat:
Po 3 rajdach synchro do wymiany 1,2,3. Natomiast są jakieś sportowe synchro Tomaszcyk na takich jeździ ponoć i nie ma problemów.

Kwestia kierowcy i stanu tych synchro wczesniej, my na krotkim glownym jezdzilismy rok bez zagladania do skrzyni. Sportowe tylko w Agr, Mfactor bodajze.

Cytat:
w N hamulce słabe

u Tomaszczyka na krotkim glownym wystarczaja takie same a do N sa za slabe?? :)
Piotrek pali hamulce, sam do tego sie przyznaje, on dodaje gazu na hamowaniach, kwestia stylu jazdy, na CL nie powinno hamulca brakowac.

Cytat:
Wadą jest masa, jest to chyba nawet cięższe niż Clio albo w tej samej masie

Auto Piotrka i Kamila wazylo tyle samo na Wiśle... 1070 kg.

Cytat:
Ewentualnie taka Honda jak ma Kamil Suma, tam w N można włożyć krótsze główne niż w A tej co ma Tomaszczyk.


Si... tylko roznica w cenie tez jest spora... za przelozenie do EG5 jakies 700 $ za przelozenie do EK Kamil dal ponoc cos ponad 5k zł.

Cytat:
Jeśli myślisz ze w jakimkolwiek innym aucie będzie inaczej, to kroczysz złą drogą synu


No właśnie będzie... w Hondzie nie psują się pierdoły które niby niewiele kosztują ale jednak podnoszą koszty użytkowania samochodu, lepiej kupowac opony i lac paliwo niz wymieniac czujniki, paski, łożyska, gumy w zawieszeniu itp itd.

M - Pon 19 Wrz, 2011

kubas napisał/a:
Miniac napisał/a:
520KM


Ale to już chyba z doładowaniem prawda ?

Nie kubasie, kręci się do 24 000 obrotów



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group