Marek23 - Pon 19 Wrz, 2011 Pewno sie skonczy na clio niestety.CHRZANEK - Pon 19 Wrz, 2011 Ja bym zostawił Clio.
Argumenty:
1) Jak sprzedasz to tracisz na dzień dobry zainwestowane pieniżdze. Sprzedaż na części to czas który tez kosztuje
2) Awaryjność skrzyni biegów w dużej mierze zależy od obchodzenia się ze skrzynią - patrz Adamus w pucharze 206 - on jakoś potrafił sobie ta skrzynie tak złożyć ze mu sie nie sypała.
3) Uważam że w porównaniu N vs N lub A vs A jednak Clio ma większy potencjał niż 15 letnia Honda.
PS: Moge sie mylić dawno nie byłem na rajdzie.Jacek - Pon 19 Wrz, 2011
CHRZANEK napisał/a:
Moge sie mylić dawno nie byłem na rajdzie.
nie sądzę Marek23 - Pon 19 Wrz, 2011 Zostawie tego grata. Wejde w koncu w przelozenie i szpere i zobaczymy co tym sprzetem wyjezdze. A za pare lat najlepiej by bylo sie grubo zarobic, kupic prawie,ze statek kosmiczny i pokazac tym wszystkim C2 i Type R srodkowy palec Miniac - Pon 19 Wrz, 2011
Marek23 napisał/a:
Pytanie jak z awaryjnością? Jeździ ktoś na czymś takim? W zależności od charakterystyki oesu jest to według mnie 2 sekundy na kilometrze. A to jest przepaść.
Yo!
Robiłem do wyścigów/rajdów IV/V/VI i VII generacje Civiców, łącznie z tą, która oglądacie w ogłoszeniu - co chcesz wiedzieć? kubas - Pon 19 Wrz, 2011
Miniac napisał/a:
Robiłem do wyścigów/rajdów IV/V/VI i VII generacje Civiców, łącznie z tą, która oglądacie w ogłoszeniu - co chcesz wiedzieć?
Dlaczego honda nie skręca? Marek23 - Pon 19 Wrz, 2011
Miniac napisał/a:
Robiłem do wyścigów/rajdów IV/V/VI i VII generacje Civiców, łącznie z tą, która oglądacie w ogłoszeniu - co chcesz wiedzieć?
Jak ze skrzyniami, w sensie czy są wytrzymałe? No i czy tych vti 1.6 da się robic extra konie ponad 160 hp, przy tym nie wydając worka pieniędzy.
Własnie dostalem podliczenie kosztow czesci do clio Ku.r,wa szukam tego sponsora...
I ostatni raz przespalem pierwszy oes.Miniac - Pon 19 Wrz, 2011 która? i 'po czym' czy nie skręca? Ja moją uliczną Integrą robiłem 1.52 na poznaniu na R888.
Temat rzeka z tymi Hondami. Jest totalnie wszystko po*bane z opiniami bo większość jeździ w niewłaściwej dyscyplinie z niewłaściwymi setupami. Zrobiłem ich łącznie ponad 40 więc 'coś' mogę o nich napisać.Anonymous - Pon 19 Wrz, 2011 Miniac-z tym nieskręcaniem hąd to taki forumowy dowcip
Wiesz cos na temat tej z ogłoszenia,bo intryguje dlaczego taka tania??Miniac - Pon 19 Wrz, 2011
Marek23 napisał/a:
Jak ze skrzyniami, w sensie czy są wytrzymałe?
O które Hondę (rocznik/silnik) pytasz?
Cytat:
No i czy tych vti 1.6 da się robic extra konie ponad 160 hp, przy tym nie wydając worka pieniędzy.
Hondy wg homologacji które robiłem były od 180 po 520KM z silnika Bserii (nie piszę oczywiście o autach 1/4milowych - tylko rajdy/górskie/wsmp i dsmp). Da się więc zrobić dużo. Mogę Ci wszystko wypisać, ale nie na przykładach aut, bo to chyba nie forum zamknięte.. a że tak powiem bardzo dyplomatycznie 'to WIN you have to cheat (or modify)'
Jedną osobę, którą znam, która w rajdach chciała być w 100% zgodna z każdym regulaminem to Rafał Maliński, któremu robiłem silnik wg.N i A. Reszta naciąga wszystko jak gumę w majtach kubas - Pon 19 Wrz, 2011
Miniac napisał/a:
520KM
Ale to już chyba z doładowaniem prawda ?Miniac - Pon 19 Wrz, 2011
rabarbar napisał/a:
Miniac-z tym nieskręcaniem hąd to taki forumowy dowcip
Wiesz cos na temat tej z ogłoszenia,bo intryguje dlaczego taka tania??
Wiem, znam, jestem już z Wami od jakiegoś czasu - myślałem, że serio pytasz
Sprzedaje - bo właściciel lubi lecieć z tematem szybko (teraz mają torowe BMW E46). Mieli jeszcze EVO9 do WPP zrobione i też sprzedali za bardzo małe 'siano' niejakiemu Fitnesowi, który teraz radośnie je upala.
Honda była wg mnie na szybko i trochę niedbale przygotowana karoseryjnie. Tzn. chodzi o wizualną jej stronę. Nie zabezpieczone spawy, nie polakierowana klatka, która gdy już była u nas PRZED sezonem pobrudziła mi nie jedną parę 'dżinów'. O silniku raczej mogę powiedzieć wszystko, bo robiłem go 2x i mam pełną dokumentację zdjęciową. Był z nim fuck'up bo chłopaki chcieli być 100% zgodni z homo (która zabrania przekraczać 2000cc), a już pierwszy fabryczny szlif to ponad regulaminowa pojemność (sprawdź jak to wygląda u konkurentów ), więc ten silnik jest NA DARTONACH (jakieś +5tys w sam blok) i był na tłokach OEM JDM (homo dopuszcza) z racji dużego CR był strojony na Vpower Racing ONLY! Ale ktoś chyba miał sklerkę bo już na pierwszym wyścigu zatankowali pb98 z Orlenu obok toru i mimo ostrzerzeń knocksensora.. jeździli dalej = zatarli silnik. Drugi musiał być na 'szybko szybko' więc dostał już tłoki seryjne... trochę szkoda bo to znacznie pogorszyło osiągi. Pozatym MASA bardzo dobrych i drogich części tam była nie tylko w silniku. Nie wiem oczywiście co zostało do dzisiaj. Wydaje mi się, że auto ma potencjał na 1.4x z LUZEM.
Mam taki układ z klientami, że na stronę nie wrzucam aut, które ciągle startują, albo są zmodyfikowane 'homologacyjnie', więc pewnie nuda i nie ma co opisywać Janusz - Pon 19 Wrz, 2011
Cytat:
Ale to już chyba z doładowaniem prawda ?
1.6 n/a qbus - Pon 19 Wrz, 2011 Jeśli VTi to:
Tomaszczykowa do A(EG6)
Sumy do N(EK4)
Cytat:
Honda na Bilsteinie się nie prowadzi Baran próbował po kosztach, nie da się.
Suma jeździ na Billu przecież, wg mnie na dziurawych szybkich partiach prowadzi sie lepiej niz Saxo/106, nie wiem jak Clio ale przypuszczam ze bardziej nerwowe mimo wszystko.
Cytat:
Po 3 rajdach synchro do wymiany 1,2,3. Natomiast są jakieś sportowe synchro Tomaszcyk na takich jeździ ponoć i nie ma problemów.
Kwestia kierowcy i stanu tych synchro wczesniej, my na krotkim glownym jezdzilismy rok bez zagladania do skrzyni. Sportowe tylko w Agr, Mfactor bodajze.
Cytat:
w N hamulce słabe
u Tomaszczyka na krotkim glownym wystarczaja takie same a do N sa za slabe??
Piotrek pali hamulce, sam do tego sie przyznaje, on dodaje gazu na hamowaniach, kwestia stylu jazdy, na CL nie powinno hamulca brakowac.
Cytat:
Wadą jest masa, jest to chyba nawet cięższe niż Clio albo w tej samej masie
Auto Piotrka i Kamila wazylo tyle samo na Wiśle... 1070 kg.
Cytat:
Ewentualnie taka Honda jak ma Kamil Suma, tam w N można włożyć krótsze główne niż w A tej co ma Tomaszczyk.
Si... tylko roznica w cenie tez jest spora... za przelozenie do EG5 jakies 700 $ za przelozenie do EK Kamil dal ponoc cos ponad 5k zł.
Cytat:
Jeśli myślisz ze w jakimkolwiek innym aucie będzie inaczej, to kroczysz złą drogą synu
No właśnie będzie... w Hondzie nie psują się pierdoły które niby niewiele kosztują ale jednak podnoszą koszty użytkowania samochodu, lepiej kupowac opony i lac paliwo niz wymieniac czujniki, paski, łożyska, gumy w zawieszeniu itp itd.M - Pon 19 Wrz, 2011