używa się tego z GSR'a, bo jest trwalsze i tańsze.
Z tego co wiem to raczej używa się turbo z Ralliartu na tytanowych łopatkach i kosztuje raczej sporo
Ralliart nie produkuje turbosprężarek, cała polska czołówka używa turbosprężarek z RS'a (bynajmniej 2 lata temu tak było).
czyli tych z tytanowo magnezowym wirnikiem, czołówka może tak, jak ktoś chce taniej, to zakłada od GSRamartin.h - Nie 08 Sty, 2012
roj napisał/a:
martin.h napisał/a:
(bynajmniej 2 lata temu tak było)
czyli nie było tak?
Ale o co chodzi? roj - Nie 08 Sty, 2012 zdawało by się, że łatwo się domyślić.. bynajmniej, nie każdemu się udało
CHRZANEK - Nie 08 Sty, 2012
GeKo napisał/a:
Tyle że komplet seryjnych gum to jakieś 400zł, i 2 rajdy na nich objedziesz, skrzynia sezon wytrzyma bez remontu.
komplet klocków to jakieś 250zł.
Ogólnie to było najtańsze rajdowanie jakie mogło być. W żadnym następnym pucharze nie pojawiało się po 20 aut i więcej na starcie.
Grzesiek napisał wszystko co miałem na myśli.
Koszty wyposażenia bezpieczeństa = to samo dla CC i WRC
Koszty udziału = troche tańsze ze względu na paliwo (powiedzmy że 70% kosztów startu N3)
Koszty części, napraw, materiałów eksploatacyjnych itp to "masakrycznie" niskie koszy na poziomie połowy tego co zwykłe saxo vts, albo nawet jeszcze taniej...
Ponieważ i tak mnie nie stać na rajdy to poważnie myślę o WPP (Wyścigowy Puchar Polski).
Wychodzi jeszcze taniej niż te wszystkie trackday'e a można polatac po Poznaniu za śmieszne pieniądze, np w zeszłym roku CAŁY SEZON (4 weekendy = 8 rund) kosztowało ... 1800pln czyli 225pln za pojedyńczą rundę.
Wyposażenie może mieć utraconą homologację, żadnych hansów czy systemów gaśniczych, podobnie jak cały samochód który też może miec homo sprzed 10 czy nawet 20 lat - a zabawy co niemiara.
Po prostu cykl się mało promuje i dlatego wiele osób nawet nie wie że jest coś takiego jak WPP.
Jak dla mnie super alternatywa do wszelkiego rodzaju Lap Raców itp.korek171 - Nie 08 Sty, 2012 http://www.youtube.com/wa...feature=related
... Anonymous - Nie 08 Sty, 2012 Chrzaniu-juz dawno temu pisałem o WPP
Tez mnie dziwi ze te wszystkie bana...sory ,bogaci amatorzy jezdzące w amatorkach furami za miliony nie pójdą w to.....nie ,tak naprawde to mnie to nie dziwi,mam taka teoryjke dlaczego sie tak dziejekosmita - Nie 08 Sty, 2012
rabarbar napisał/a:
mam taka teoryjke dlaczego sie tak dzieje
dawaj
CHRZANEK, czy ubiór też może mieć utracone homo w WPP ?Marek23 - Nie 08 Sty, 2012 Ja bym sobie jakieś rwd na taki jeden start pozyczył w tym WPP. Fajne to.CHRZANEK - Nie 08 Sty, 2012
kosmita napisał/a:
, czy ubiór też może mieć utracone homo w WPP ?
Czekam na opublikowanie regulaminu WPP na sezon 2012.
Póki co jest na stronce PZM regulamin ubiegłoroczny:
O samochodzie:
2. Wyposażenie bezpieczeństwa samochodu zgodnie z Art. 253 załącznika „J” FIA.
2.1. Fotel.
W sezonie 2011 dopuszcza się stosowanie foteli zgodne z homologacją FIA 8855-1999
(lista tech. FIA nr.12), które mogą być używane max. 7 lat od daty produkcji, bez dodatkowych przeglądów producenta.
2.2. Otuliny ochronne klatki bezpieczeństwa - lista tech. FIA nr. 23
2.3. Pasy bezpieczeństwa - lista tech. FIA nr. 24
2.4. Szyby/siatki ochronne zgodnie z Art.253 załącznika „J” 2011 Art.11.
2.5. Klatka bezpieczeństwa - Art. 253 zał.”J” art. 8
O ubiorze:
3. Wyposażenie bezpieczeństwa kierowcy zgodnie z załącznikiem „L”
3.1. Kombinezon zgodny z homologacją FIA 8856-2000
3.2. Dopuszcza się w sezonie 2011 kombinezon z utraconą homologacją FIA STANDARD 1986 i ISO 6940.
3.3. Balaklawa, długa bielizna, buty, rękawice, skarpety - zgodne z homologacją FIA 8856-2000
3.4. Kask - lista tech. FIA nr. 25.
Zatem liberalnie jak nigdzie indziej pod egidą PZM - ale w sumie wyścigi torowe to najbezpieczniejsza dyscyplina motorsportu.
Marek23 napisał/a:
Ja bym sobie jakieś rwd na taki jeden start pozyczył w tym WPP. Fajne to.
do dzisiaj można jeszcze glosować na Kajta. GeKo - Wto 17 Sty, 2012 Pan Małyszczycki wraca
Cytat:
Bardzo zależy nam na zbudowaniu dobrej atmosfery wewnątrz zespołu i pozytywnych relacji z kibicami, tak aby każdy nasz występ budził jedynie pozytywne emocje. Prawdziwych fanów motorsportu zachęcam do kibicowania naszej załodze i obiecuję w miarę możliwości odwdzięczać się Wam szybką i efektowną jazdą.
Bez komentarzaqbus - Wto 17 Sty, 2012 No tak, wcześniej pewnie sporo zarobił a w ostatnim czasie za dużo nie wydawał martin.h - Wto 17 Sty, 2012 To że handlował dragami nie znaczy, że jest złym człowiekiem. Dobrze, że wraca bo to jeden z nielicznych który potrafi zapier.dalać
Może na strefie będzie rozdawał zioło GeKo - Wto 17 Sty, 2012 Karwa Martin mam nadzieję że to nie na poważnie.
Jakie zapierdalać? Nowocień w 306 Nkowej dotrzymywał mu kroku w C2R2.
Sorry, ale nie.