M napisał/a:
3 Klasy
A. do 1.4
B. 1.4-1.6
C. 1.6-2.0
D. Turbo
A. do 1.4
B. 1.41-1.7
C. 1.71-2.0
D. Turbo
Hahah te klasy to dobre siema - Pon 02 Sty, 2012
Gaydek napisał/a:
M napisał/a:
1 Eliminacje:
A. 2lub3 x ułęż
B. poznań
C. opcjonalnie kielce (Bonczek ogarnia)
+ ew. Bydgoszcz i ew. Toruń (ogarniam z Jego Wysokością kubasem)
AleX_R53 napisał/a:
Tor Poznań
Tor Kielce
"Tor Ułęż"
Tor Radom (na deser)
+1 +1
Tor Wyrazów
wg mnie im więcej torów - tym lepiej, bo większa będzie frekwencja. Niewielu zapewne pojedzie wszystko, a by dodatkowo wyrównać szanse, można przyjąć że liczy się np. 5 najlepszych spośród wszystkich eliminacji.
Gaydek napisał/a:
M napisał/a:
2 Zasady:
A. Dobrze się bawimy i upalamy bez "warszawskiej napinki"
B. Pomiar robimy GPS'em
C. Wynik to średnia 3 najlepszych czasów
D Nie omijamy szykan
E. Do generalki wliczamy np. wyniki z trzech najlepszych kwalifikacji a omijamy np. jeden/dwa najgorsze wyniki (bo co, gdy ktoś pojedzie tylko Poznań i wygra?).
F. Nagrywamy onboardy np. kamerkami GoPro (Alex się chyba chwalił, że ma dwie ) . Zalety są dwie. Jedna- nie ma wątpliwości jak ktoś pojechał. Druga- walor edukacyjny, każdy chętnie zobaczy gdzie dostał baty.
Gaydek napisał/a:
M napisał/a:
3 Klasy
A. do 1.4
B. 1.4-1.6
C. 1.6-2.0
D. Turbo
A. do 1.4
B. 1.41-1.7
C. 1.71-2.0
D. Turbo
Wydaje mi się, że propozycja Gaydka jest całkiem rozsądna, gdyż ta jego Puma i tak przegra z Cifem eMa
Taki jest pomysł na Poznań, gdyby zabrakło chętnych na tylko nasz TD. AW robi swoje trak deje, na które można pojechać ot tak a instruktorzy i obiady też są.
+1/2
Zawsze podpinajmy się pod inne TD, jeśli jest tylko taka możliwość! Automatycznie rozwiąże się problem wykręcającego się w ostaniej chwili Czesia, a to że obok będą brały się na kreskę Mustangi, czy też ścigały Prosiaki, to co nam przeszkadza (?)Gaydek - Pon 02 Sty, 2012 kubas, nie podskakuj, bo Cię wyłączę, mam przycisk od Ciebie w chacie
siema napisał/a:
Wydaje mi się, że propozycja Gaydka jest całkiem rozsądna, gdyż ta jego Puma i tak przegra z Cifem eMa
+666
Cytat:
+1/2
Zawsze podpinajmy się pod inne TD, jeśli jest tylko taka możliwość! Automatycznie rozwiąże się problem wykręcającego się w ostaniej chwili Czesia, a to że obok będą brały się na kreskę Mustangi, czy też ścigały Prosiaki, to co nam przeszkadza (?)
+666kubas - Pon 02 Sty, 2012
siema napisał/a:
Gaydek napisał/a:
M napisał/a:
3 Klasy
A. do 1.4
B. 1.4-1.6
C. 1.6-2.0
D. Turbo
A. do 1.4
B. 1.41-1.7
C. 1.71-2.0
D. Turbo
Wydaje mi się, że propozycja Gaydka jest całkiem rozsądna, gdyż ta jego Puma i tak przegra z Cifem eMa
A Cif eMa przegra z kubasem!Gaydek - Pon 02 Sty, 2012 kubas wygra wszystkie klasy grając na akordeoniekubas - Pon 02 Sty, 2012 na wstecznym!faldzip - Pon 02 Sty, 2012
siema napisał/a:
a to że obok będą brały się na kreskę Mustangi, czy też ścigały Prosiaki, to co nam przeszkadza
nam nic, ale im moze byc przykro jak przyjedzie Barierka i im naklepie turbo-drutem
ogolnie tez bym sie pisal kamil - Pon 02 Sty, 2012 a wojskowi z Oleśnicy już się wyniesli ? Jak tak to zajebiaszcze lotnisko jest Ułęż to miki z tamtym.Kenet - Pon 02 Sty, 2012 Kielce karwa, tylko Kielce.
Oraz chętnie bym się wybrał do Rally Landu kamil - Wto 03 Sty, 2012 mi w ogóle podoba się pomysł ! Nie ważne gdzie, ważne że z HH ! Rasputin - Wto 03 Sty, 2012
Cytat:
A. do 1.4
B. 1.41-1.7
C. 1.71-2.0
D. Turbo
Widzę,że już zaczyna sie rywalizacja,wybieranie jak najlepszych klas,torów pod siebie itp hehe.
Dobrze Oby tylko było się z kim w klasie ścigać M - Wto 03 Sty, 2012 Nie ma cisnienia na klasy, mozemy zrobic tylko klase wolnossacych i turbo co tez bedzie ciekawe. Zadnej napinki.Anonymous - Wto 03 Sty, 2012
+1roj - Wto 03 Sty, 2012 myślę, że podział na klasy, przyznawanie punktów czy liczenie klasyfikacji wg. różnych kluczy jest najmniej ważne. myślę, że "sportowo" sama możliwość porównania czasu na tej samej próbie będzie już wystarczająca żeby wszyscy mogli sobie śmiało jechać M - Wto 03 Sty, 2012
roj napisał/a:
myślę, że podział na klasy, przyznawanie punktów czy liczenie klasyfikacji wg. różnych kluczy jest najmniej ważne. myślę, że "sportowo" sama możliwość porównania czasu na tej samej próbie będzie już wystarczająca żeby wszyscy mogli sobie śmiało jechać
A na podstawie jakich kryteriów rozdasz nagrody jeśli takowe sie pojawią?
Przemyślałem sprawę z klasami i zbliżam się do opcji NA oraz Turbo + generalka.
Można zawsze ustawić trasę tak żeby nie było 2km prostej gdzie oczywiście duża moc może się napędzić, szybkie zakręty będą lepszą alternatywą
Bardzo fajna była trasa z ułężowego 8 maja - w drugą stronę.