To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Sruby oczkowe do pasow na gwint metryczny

no name - Wto 27 Lis, 2012

Na ilu to na ilu ale gdzie bo to chyba ważniejsze.
BK jest też na ułężu i wiadomo do czego się sprowadza :>

rasta - Wto 27 Lis, 2012

faldzip napisał/a:
rasta napisał/a:
Jest ok, ja mam też tak zrobione tylko dla pewności można jeszcze śruby wkręcić w blaszki.

I na ilu BK Ci to sprawdzali?


Robił Trela i wszystko miało być według załącznika. Więc wątpię by zrobił coś co by nie przeszło badania. Z drugiej strony klatkę też się sprawa do blaszek naspawanych na kielichy i jakoś jest ok

pum - Wto 27 Lis, 2012

ja miałem po bożemu od spodu przykręcone nawet nie spawane (czyli płytka = nakrętka w sumie)
siema - Śro 01 Maj, 2013

Odświeżam temat! Chcę zrobić dokładnie to samo co Przem i w końcu nie wiem: Da się, czy się nie da się?

Przem_106 napisał/a:
Mam problem z zakotwiczeniem pasa biodrowego.
Tzn w progu seryjne pasy w RC są przykręcone srubą M10 z gwintem metrycznym.
Chciałbym wykoryzstac to seryjne mocowanie i wkręcic w nie srubę oczkową do zapięcia biodrowego pasa szelkowego.


Jaco napisał/a:
:D ostatnio wpadł mi w ręce nowy katalog Sabelta i makarony mają takie śruby z gwintem metrycznym :D

http://shop.sabelt.co.uk/...emart&Itemid=54


Przem_106 napisał/a:
Dlaczego tak pozno :wall: :wall: :wall:
Trzeba wywołac Micka do Tablicy.


Przem, Jaco, Mick! Jak jest?!

CHRZANEK - Śro 01 Maj, 2013

Dla kolegów z WAW i okolic:

Na Alejach Jerozolimskich jest sklep który się nazywa ASMET.
Jest to sklep firmowy producenta śrub wszelkich.
Oczka (uszka) do pasów też można kupić w różnych rozmiarach i z różnymi gwintami, w jakościach 8.8 , 10.8 , 10,9 i wyższych.

Tyle tylko że tam to sie nie nazywa śruba oczkowa do pasów szelkowych do rajdówki tylko jest to zwykła śruba i sprzedawana jest na wagę.

Ja odkryłem ten sklep po tym jak kupiłem kilkanaście śrub w ASO FIAT'a za ponad 200pln, a w ASMET kupił bym te same śruby, prosto od producenta za... kilkanaście pln.

Dziękuje za pomuki :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Barejka - Śro 01 Maj, 2013

CHRZANEK, aleje numer? :>
karoluPL - Śro 01 Maj, 2013

a od siebie dodam, ze w clio śruby z oczkiem od sparco pasują bez problemu w miejsce śrub po belce od tylnich siedzeń, a reszte miejsc ( np wpięcie na biodrowy) wystarczy przelecieć gwintownikiem i wkręcić oczka bez pierdzielenia się :> (jedynie drugi pas biodrowy w środkowym tunelu trzeba szponcić blaszkę od spodu + wiercić- u mnie jeszcze doszły pasy między nogami od pozostałych dwóch z 6pkt)



faldzip - Czw 02 Maj, 2013

Barejka napisał/a:
CHRZANEK, aleje numer? :>

google 5s: http://www.asmet.com.pl/kontakt.htm

roj - Czw 02 Maj, 2013

Barejka napisał/a:
CHRZANEK, aleje numer? :>

Numer rapuje aleje to Kalidov.


siema - Pią 10 Maj, 2013

Podsumowanie tematu:
Żadne tam śruby z Asmetu czy też ich konkurencji (nawiasem mówiąc lepiej zaopatrzonej) Fabory (www.fabory.pl). Śruby, które można tam znaleźć niestety nie sprostały moim oczekiwaniom. Albo miały za krótką szpilkę, albo za wielkie oczko, albo oczko nie było odlane z jednego kawałka metalu tylko było kawałkiem zagiętego i zaspawanego druta. Generalnie rzecz biorąc- nie o to mi chodziło.
Rozwiązanie:
Po prostu dałem standardową śrubę oczkową Sparco 7/16 UNF do przegwintowania na M10 :]

Happy End!

Greg - Sob 11 Maj, 2013

CHRZANEK napisał/a:
Dla kolegów z WAW i okolic:

Na Alejach Jerozolimskich jest sklep który się nazywa ASMET.
Jest to sklep firmowy producenta śrub wszelkich.
Oczka (uszka) do pasów też można kupić w różnych rozmiarach i z różnymi gwintami, w jakościach 8.8 , 10.8 , 10,9 i wyższych.

Tyle tylko że tam to sie nie nazywa śruba oczkowa do pasów szelkowych do rajdówki tylko jest to zwykła śruba i sprzedawana jest na wagę.

Ja odkryłem ten sklep po tym jak kupiłem kilkanaście śrub w ASO FIAT'a za ponad 200pln, a w ASMET kupił bym te same śruby, prosto od producenta za... kilkanaście pln.

Dziękuje za pomuki :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Jak szukałem metrycznych do C2 to w Asmecie nie mieli. Mieli oczkowe ale takie chyba do dźwigu o średnicy oczka 7cm+ :D albo ze zbyt grubym gwintem i niedostatecznie mocne <8.8. :) Ale to było 3-4 lata temu.

Ekonomista - Sob 10 Maj, 2014

Siema, czy przegwintowanie śrub sie sprawdzilo na dluzszą metę? Gdzie to robiles w wawie? Bo jest to dla mnie chyba najlepsze rozwiazanie.

Kupilem pasy omp 4m w komplecie z srubami i nie pasuja do otworow w compact e46...

siema napisał/a:
Podsumowanie tematu:
Żadne tam śruby z Asmetu czy też ich konkurencji (nawiasem mówiąc lepiej zaopatrzonej) Fabory (www.fabory.pl). Śruby, które można tam znaleźć niestety nie sprostały moim oczekiwaniom. Albo miały za krótką szpilkę, albo za wielkie oczko, albo oczko nie było odlane z jednego kawałka metalu tylko było kawałkiem zagiętego i zaspawanego druta. Generalnie rzecz biorąc- nie o to mi chodziło.
Rozwiązanie:
Po prostu dałem standardową śrubę oczkową Sparco 7/16 UNF do przegwintowania na M10 :]

Happy End!

siema - Sob 10 Maj, 2014

Ekonomista napisał/a:
Siema, czy przegwintowanie śrub sie sprawdzilo na dluzszą metę? Gdzie to robiles w wawie? Bo jest to dla mnie chyba najlepsze rozwiazanie.

Sprawdziło się w 100%.
Robiłem u gościa w Łomiankach: http://goo.gl/maps/BQCgw . Jeśli Ci do niego nie po drodze, to zapytaj ślusarza z okolicy- skomplikowana robota raczej to nie jest, chyba każdy powinien to ogarnąć.

Ekonomista - Pon 12 Maj, 2014

A jaki był koszt przegwinotwania tych śrub?

Ew... czy ktoś zna zakład ślutrochę na mokotowie, ursynowie, pradze...? :)

siema - Pon 12 Maj, 2014

Ekonomista napisał/a:
A jaki był koszt przegwinotwania tych śrub?

Nie pamiętam dokładnie- max. 30 zł.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group