MotorSport - [PPRC] - klasa narodowa, czyli taniej być nie może ???
pit - Śro 10 Paź, 2012 Nie to zebym twierdzil ze to zla inicjatywa, ale kiedys byly w toruniu imprezy typu FOLKRACE i to byla tania impreza czemu nie mozna do tego wrocic ?
Dwa ze przestalem oplacac licencje na koniec kariery , jakies 10 lat temu i teraz jak chce wznowic to kaza w pzm mi zaplacic wszystkie lata wstecz ,. To jest banda zyebow ten pzpn, pqrzepraszam pzm Przem_106 - Śro 10 Paź, 2012
Kuner napisał/a:
Greg napisał/a:
Musiałbym to policzyć
Nadwozie - 3000
Klatka - 2000
Fotel + pasy + siatka + kiera z nabą - ok 2000
Bilstein B6 - 1700
Sprężyny eibach - 400
Pozostałe podstawowe bzdety (hamulce, układ kierowniczy, płyta pod silnik duperele, bajery rowery) - najmarniej 3000
jeden komplet opon - 800 zł (slick markgum)
Już mamy kwotę ponad 12000, a jesli chciał byś powalczyć to i tak wypada zrobić Nkę co ma z 70 koników itp. co wiąże się z kosztami.
Jesli kupisz wszystko nowe, to wyjdzie 12tys, ale jesli trochę pogłowkujesz i kupisz sporo rzeczy uzywanych wyjdzie te 7-8 tys. Z resztą za ile i czym wy byscie się chcieli scigac zeby w koncu było dobrze.
Wiem, ze w trojmiescie są organizowane wyscigi typu destraction derby zwane Wrak race. I wielu tez marudzi, ze trogo, bo paliwo, auto doszczętnie zniszczone po wyscigu itp.
Chrzanek, bardzo fajna inicjatywa i bardzo pilnie będę obserwował jak dalej się potoczy. Gdybym mieszkał blizej was, toru, klubu napewno działał bym aktywnie w tym kierunku. Jesli pomysł wypali, to moze po roku dołączyłbym do cyklu Kuner - Śro 10 Paź, 2012
Przem_106 napisał/a:
Z resztą za ile i czym wy byscie się chcieli scigac zeby w koncu było dobrze.
ale ale ja nie narzekam - jest to nadal mega mega tanio według mnie. EmerytRs2 - Śro 10 Paź, 2012 trzeba płacić za barierki?Janusz - Śro 10 Paź, 2012 szkoda ze tak w cholerę daleko do tego Słomczyna, można by było bardziej realnie pomarzyć
ale tak serio to fajnie ze coś sie dzieje, chetnie bym postartował w czymś takim.
Ale fajnie by było gdybyw rajdach tez doszło do tego ze N to N a nie tak ze większość N bliżej do A niż do N GeKo - Śro 10 Paź, 2012 Najlepsze N mają w górach w czechach, jakaś taka odmiana Nki. w aucie jest tylko kubeł i klata nic więcej nie można zmienić.
pit napisał/a:
i teraz jak chce wznowic to kaza w pzm mi zaplacic wszystkie lata wstecz ,. To jest banda zyebow ten pzpn, pqrzepraszam pzm
Każą Ci zapłacić składki w klubie. Było pamiętać żeby się wypisać
A pomysł super. Pełno używanych fur, które można szybko przystosować do tego można spokojnie ogarnąć poniżej 10K. Jak ktoś chce na bogato nowo to tak i 20 może braknąć.
Osobiście rallycross nigdy mnie nie jarał, może sama jazda jest OK, ale oglądara to nuda jak nie wiem dla mnie. A byłem oglądać ME w szczycie jak jeździł Eklund, Hansen, Ptaszek i młody Stec.Greg - Śro 10 Paź, 2012
GeKo napisał/a:
oglądara to nuda jak nie wiem dla mnie. A byłem oglądać ME w szczycie jak jeździł Eklund, Hansen, Ptaszek i młody Stec.
No co Ty?
MEGA się to ogląda Janusz - Śro 10 Paź, 2012
GeKo napisał/a:
Najlepsze N mają w górach w czechach, jakaś taka odmiana Nki. w aucie jest tylko kubeł i klata nic więcej nie można zmienić.
i to jest super sprawa. Ale jeśli moge ponarzek to cały regulamin rajdowy jest z tyłka.... nie można wyrzucić tylnej wycieraczki bo trafisz do A, ale można mieć zawias za 20kpln i dalej jesteś w N itp itd. Albo korektor siły hamowania nie może być z wajchą tylko z pokrętłem, bo faktycznie niesamowicie może się to przełożyć na czasy O akcjach typu karanie za zbyt długą skrzynie na rajdzie na którym dawała ona tylko strate juz nie wspomnę
musiałem kiedyś trochę na to ponarzekaćGeKo - Śro 10 Paź, 2012 Greg, serio po N obejrzanych rajdów gdzie rajdówka przejeżdza obok Ciebie obrzucając cie kamieniami gdzie czujesz zapach rajdowego paliwa i palonych klocków Rallycross nie wyzwala we mnie żadnych emocji.
Janusz, Jak chcesz ponarzekać to dawno dawno temu rajd można było wygrać nawet maluchem w generalce Bo istniało coś takiego jak przelicznik czasowy do mocy/ pojemności czy uj wi czego jeszcze. Tym sposobem mini coopery czy Steyer puchy wygrywały rajdy w generalce Greg - Śro 10 Paź, 2012 Patrzyłem na ogłoszenia. Za 5k można już kupić CC nawet z klatą, ale nie zawsze 1.1 więc trzeba szukać jakiegoś swapa, ale i tak koszt klatki odchodzi.
One wszystkie miały klatki skręcane? To jest norma? I z jednym pałąkiem w drzwiach? Ile było połamanych nóg? GeKo - Śro 10 Paź, 2012 95% CC i SC ścigających się w czasach kiedy miały ważną homologację miało skręcane klatki od Kałuży lub sparco. Dopiero od 2001r Sparco wprowadziło CrMo klatę z trójkątem w drzwiach.CHRZANEK - Śro 10 Paź, 2012 Klatka wystarczy skręcana.
Prędkości w rallycrossie to max 120kmh i wszyscy jada w tym samym kierunku.
Drzew nie ma sa tylko bariery obłożone oponami więc ryzyko dzwona jest dość niskie.
Z budową samochodu za 6-7K to raczej nieco przesada, ale za 10K to spokojnie sie da.
Widzę że inicjatywa spotkała się z zainteresowaniem. Bardzo mnie to cieszy, i żal jedynie że torów do Rallycrossu w Polsce jak na lekarstwo...
Ktoś tam pytał o skrzynie: skrzynia seryjna taka jak w CC Sporting lub SC Sporting bo tylko takie miały homologację.
Generalnie samochód do tej dyscypliny przygotowuje się wg:
- homologacja grupy N
- załącznik J 252 wyposażenie bezp.
- załącznik J 259 Rallycross i Autocross.
Czytać i wszystko będzie jasne. GeKo - Śro 10 Paź, 2012 Jest chyba jeszcze sprawa krótkiej skrzyni która była w pakiecie ospojlerowania Abarthpit - Czw 11 Paź, 2012 GeKo, jak skladki? Nie mówię o automobilklubie tylko o PZM, klub do licencji nic nie ma.GeKo - Czw 11 Paź, 2012 pit, Ktoś Cię w pręta pociął. Ja w 2009 nie opłacałem licencji a w 2010 dopiero drugą połowę i płaciłem tylko za drugą część sezonu. Uzupełnić trzeba tylko składki w Automobilklubie.