Na początku nie zapowiadało się ciekawie, do momentu przecięcia auta na pół
Ta klata to jak y czołgu, grube rury
Pojechali na grubo Spawanie dwóch części nadwozia w całość od tak sobie jak spasuje też dobre GeKo - Sob 23 Lut, 2013
karoluPL napisał/a:
e niektóre elementy, czy poszycia przy takim budżecie to bym porobił z kompozytów a nie walił wszystko jak leci z blachy..
No poszycia są właśnie z włókna zrobione.
Jaco napisał/a:
Pojechali na grubo Spawanie dwóch części nadwozia w całość od tak sobie jak spasuje też dobre
To chyba obecnie jedyna droga do budowy repliki S1ŁukaszS3 - Sob 23 Lut, 2013 Jaki mają schron nad garażem koma600 - Sob 23 Lut, 2013 kotyJaco - Sob 23 Lut, 2013
GeKo napisał/a:
Jaco napisał/a:
Pojechali na grubo Spawanie dwóch części nadwozia w całość od tak sobie jak spasuje też dobre
To chyba obecnie jedyna droga do budowy repliki S1
Chodziło mi o to, że takie rzeczy robi się na ramie Bonczek - Nie 24 Lut, 2013 Ale chłopy grubo poszli z tym Audi - podejrzałem sobie jak szyby wstawić Kenet - Czw 14 Mar, 2013
karoluPL - Czw 14 Mar, 2013 no i tu już nie ma drutu jak w poprzednim quattro.
piękne, idealne
a tak na prawdę to nawet stare zardzewiałe quattro sport bym brał i nie wybrzydzał CHRZANEK - Czw 14 Mar, 2013 O rany i tu też to audi...
Mi się nie podoba. Tzn wpakowana technologia bardziej by pasowała do samochodu z lat obecnych.
Pomijając już to że jest tu pomieszanie "zwykłego" quattro ze skróconym "sport quattro" to do tego brakuje mi klimatu lat 80tych czyli analogowych wskaźników, milionów przełaczników, itp.
Razi mnie ten mix przeszłości i teraźniejszości.
Silnik też niczym szczególnym nie zachwyca... 2,5L niecałe 500KM. W oryginale mocy było więcej...kamil - Pią 15 Mar, 2013 zdecydowanie wolę rodzimy projekt dot. Audi http://www.koraszewski.co...sqs1/index.htmlKenet - Pią 15 Mar, 2013 Ja tam akurat widzę same analogowe wskaźniki i przełączników też jakby więcej niż w moich autach.
Auto na bogatości - widać tam piniondz. Mnie nie razi mix topowych rozwiązań z jakby nie było kultową budą.
Co do silnika to podejrzewam, że po odkręceniu kranika z boostem byłoby więcej, ale takie niecałe 500 koni też nie powinno źle jechać
Jakbym był naftowym szejkiem, a nie ameliniowym, to takie coś bym chętnie zbudował.Anonymous - Śro 03 Kwi, 2013 Dobry poldon się zapowiada https://www.facebook.com/...65188639&type=1Bart - Śro 03 Kwi, 2013 trochę jak hinduskie tuningowe dzieła, szałowy Kenet - Pon 06 Maj, 2013 Tschesłav masz jeszcze tę Astrę G?