ze nie rozumiem to ja wiem Wrobel - Pon 28 Sty, 2013 ehs... nie rozkminiam rozkminki
trzeba przyjac jakas terminologie. piszac "prawdziwy korektor" mialem na mysli jakis tam badziew z pokretelkiem czy tez wajcha ktory wklada sie do kabiny.
Jak dziala seryjny korektor na belce wiemy, i teraz na przykladzie faldzipa ktory ma go odlaczonego od wachacza to rozni sie mu on on od tego aftermarketowego tylko tym ze ma do niego gorszy dostep...
siedziac juz za kolkiem malo mnie to interesuje czy ten korektor ma w srodku tloka czy dziala na zasadzie kranika, naciskajac pedal nie robi mi to roznicy.
a wiec wklada sie te smieszne pokretelka do srodka dlatego zeby mozna sobie bylo skorygowac hamulec w zaleznosci od warunkow, czy to pogodowych jak opisywal GeKo tylko on sie musial czolgac pod uniakiem, czy tez warunkow toru (ilosc hamowan na prostych kolach, hamowan w luku itd).
no i temat chyba idzie duzo glebiej niz same hamulce... pasowalo by sie zastanowic nad ustawieniami zawieszenia jesli fura nurkuje czy tez nieprzewidywani zawija dupa.... a nastepnie nad wada konstrukcyjna samochodu ktory poprostu jest zle wywazony .... na tełtatesa.... na przykład karoluPL - Wto 29 Sty, 2013 co strone robi sie coraz grubiej, za chwie powstanie faq nt. budowy auta na pozen
Wątek powiązania zawieszenia z hamulcami ma jakis sens i ogólnie trzeba przyznać, ze każde modyfikacje powinny ciągnąć za sobą ( z resztą ciągną, zwłaszcza koszty-niczym niekończąca się opowieść ) sensowne dopasowanie reszty powiązanych elementów.Bonczek - Wto 29 Sty, 2013 Ale chyba z naszymi możliwościami testowania setup`ów możemy to robić tylko przez zakup, jeżdżenie i porównywanie GeKo - Śro 20 Lut, 2013 Coś więcej w temacie?
Wczoraj miałem możliwość pojeździć Clio z włożonym aftermarketowym korektorem co ma tylko dwa wyjścia ( Nie Renault sport)
Wrażenie takie że coś tam zmienia, ale w sumie to nic. Bo jadąc z mocno naciśniętym hamulcem i gazem tył na śniegu się nie blokował. Łatwiej seja z lewej nogi włożyć w zakręt niż clio.
Na korektorach z Renault sport nie zauważyłem tego (mają 4 wyjścia) Może problem też tkwi w tym że pompy które są przystosowane pod ABS nigdy nie będą chciały prawidłowo działać z takimi korektorami aftermarket.GeKo - Czw 30 Maj, 2013 Chyba taniutkie rozwiązanie względem korektora renualt sport, dla tych co chcą w Nce jeździć i zachować układ krzyżowy, w sumie takie rozwiązanie nawet nie powinno być przez policje podważane.
http://www.tomson.com.pl/...-pokretlem.html Janusz - Sob 01 Cze, 2013
GeKo napisał/a:
Chyba taniutkie rozwiązanie względem korektora renualt sport, dla tych co chcą w Nce jeździć i zachować układ krzyżowy,
a w A można już zastosować pojedyncza wajche czy nie ?? w sensie do RD3L moge zostawic tego jednobwodowego AP czy musze zmieniać ??