strick - Nie 17 Wrz, 2006 Poprzedni NSX to miała być chyba konkurencja dla Ferrari, a teraz tylko dla BMWM - Nie 17 Wrz, 2006
strick napisał/a:
Poprzedni NSX to miała być chyba konkurencja dla Ferrari, a teraz tylko dla BMW
Nie miała być...
Auto zyskalo miano "japonskiego ferrari"... ale dla mnie znaczy duzo wiecej niz wloski konik.
Swoja droga wybralbym nsxa...strick - Nie 17 Wrz, 2006 A jakie miał osiągi NSX?M - Nie 17 Wrz, 2006
strick napisał/a:
A jakie miał osiągi NSX?
Wklejone z hondapl.org
saxorulez - Pon 18 Wrz, 2006 to wystarcza do pokonania 911 turbo i 350 modeny na torze... bo NSX nie jest mistrzem czasu 0-100 ale prowadzi sie lepiej w zakrętach...Niemy - Pon 18 Wrz, 2006
saxorulez napisał/a:
to wystarcza do pokonania 911 turbo
no niestety ale nie wystarcza
NSX-R 911 Turbo (996)
Manufacturer Honda Porsche
Testing Date 8/2002 6/2000
Engine 3179 cccm, 6 Zyl , 24 V 3600 cccm, 6 Zyl , 24 V
Power 280 PS (206 KW) @ 7300/min 420 PS (309 KW) @ 6000/min
Torque 298 Nm @ 5300/min 560 Nm @ 2700/min
Transmission 0 (6) 0 (6)
Weight 1244 Kg 1569 Kg
Weight / BhP 4,44 Kg / PS 3,7 Kg/ PS
0 - 100 Km/h 4,9 s 4,2 s
0 - 200 Km/h 18,2 s 14,6 s
0 - 200-0 Km/h 23,4 s 19,8 s
Top Speed
280 Km/h 305 Km/h
80 - 120 Km/h 4.Gear 4,6 s 3,5 s
100 - 0 Km/h hot 35,2 m , 10,9 m/s 36,1 m , 10,7 m/s
Transverse Acceleration 1,2 g 1,3 g
Slalom Course 36 / 110m 125 / 136 Km/h 128 / 139 Km/h
Round Time Nuerburgring 8.09 min 7.56 min
Round Time Hockenheim 1.14,6 min 1.14,6 min
to wystarcza do pokonania 911 turbo i 350 modeny na torze... bo NSX nie jest mistrzem czasu 0-100 ale prowadzi sie lepiej w zakrętach...
Ale masz na mysli NSX-R?? Bo zwykly model kosmicznie wyglada, ale jezdzi torbowato, po prostej i po zakretach. Tak sie naczytalem i naogladalem w TV.
NSX-R ma cene wyjebana w kosmos. Nic dziwnego ze normalny uzytkownik za taka kase woli kupic porsche.
[ Dodano: Pon 18 Wrz, 2006 ]
cena wyjebana
[ Dodano: Pon 18 Wrz, 2006 ]
o, znowu jakis nowy zastepnik slowa w y j e ...... saxorulez - Pon 18 Wrz, 2006
Niemy napisał/a:
no niestety ale nie wystarcza
ja oglądałem wyscig gdzie wygrało i nie było to pojedyncze kółko tylko 5 kółek...
Porsche robi zajebisty przejazd ale tylko jeden.. każdy kolejny jest coraz słabszy
NSX dzięki temu że jest NA trzyma czasy.. Więc ja mam racje Niemy - Pon 18 Wrz, 2006
saxorulez napisał/a:
Więc ja mam racje
hehe
ale liczby mowia same za siebie strick - Pon 18 Wrz, 2006
Niemy napisał/a:
Round Time Nuerburgring 8.09 min 7.56 min
Round Time Hockenheim 1.14,6 min 1.14,6 min
Czasy na Hockenheim takie same!
A to jest z top gear
Porsche 911 GT3 1.27.2
Porsche 911 Carrera S 1.28.9 (very wet)
Porsche 911 turbo 1.31.0
Honda NSX Type R 1.31.6saxorulez - Pon 18 Wrz, 2006
Niemy napisał/a:
hehe
ale liczby mowia same za siebie
tak mówią o czasie jednego najlepszego okrążenia - zależy co mieżymy czy czas jednego okrążenia czy czas np. ENDURANCE - czyli wytrzymałościowo. Honda wygrywa i tyle!!!! Mam wam pokazać film jak bardzo puchnie 911 Turbo po 3 okrążeniach...
strick napisał/a:
Porsche 911 turbo 1.31.0
Honda NSX Type R 1.31.6
mówi to samo z asiebie.. że sie Stigowi noga omsknęła.. Niemy - Pon 18 Wrz, 2006
saxorulez napisał/a:
Niemy napisał/a:
hehe
ale liczby mowia same za siebie
tak mówią o czasie jednego najlepszego okrążenia - zależy co mieżymy czy czas jednego okrążenia czy czas np. ENDURANCE - czyli wytrzymałościowo. Honda wygrywa i tyle!!!! Mam wam pokazać film jak bardzo puchnie 911 Turbo po 3 okrążeniach...
strick napisał/a:
Porsche 911 turbo 1.31.0
Honda NSX Type R 1.31.6
mówi to samo z asiebie.. że sie Stigowi noga omsknęła..
ale sie uparles zioom
tu sie stigowi noga omsknela a ten filmik co widziales to kierowca turbiszcza to jakis looser byl strick - Pon 18 Wrz, 2006 Albo jakieś zdezelowane turbo było! Łukasz zapodaj filmik!saxorulez - Wto 19 Wrz, 2006 to jest jeden z odcinków Best Motoring saxorulez - Pią 22 Wrz, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=MSc_jxmzJBU