GeKo, a Ty nie masz jeszcze w ofercie puszek ala raceland w wersji karbą?
Nie mam, (a właściwie mam formę) bo koszty produktu z węgla będą na poziomie 450zł za samą obudowę. Nikt mi tyle nie da jak może kupić to samo z maty szklanej za 160zł.Greg - Czw 29 Lis, 2012
jarek-malopolska napisał/a:
Greg napisał/a:
albo wymienię na lepszą
Ja mysle o replice dolotu Citroen Sport; nawet wiem gdzie o taki zabiegać tylko trzeba by kogoś kto by to odbił/zrobił
ale i tak myślę, że będzie trzeba zrobić nowe foremkijarek-malopolska - Czw 29 Lis, 2012 jak juz robić taki dolot to mysle ze nie ma sie co paprac z racelandem a własnie walić citroen sporta iQ - Czw 29 Lis, 2012 Taki dolot citroen sport mozna czasami w hiszpanii kupic za 100-150e. W pucharze saxo wszystkie na takim jezdzily. Pamietam tez ze Green kiedys mial w ofercie dolot prawie identyczny jak ten od CS.jarek-malopolska - Czw 29 Lis, 2012 Kurfa nie mam nikogo w hiszpanii Jaco - Czw 29 Lis, 2012
jarek-malopolska napisał/a:
jak juz robić taki dolot to mysle ze nie ma sie co paprac z racelandem a własnie walić citroen sporta
patrząc na ten link, który wrzuciłeś, to wielkiej różnicy chyba nie ma..jarek-malopolska - Czw 29 Lis, 2012
Jaco napisał/a:
wielkiej różnicy chyba nie ma..
na zdjeciu...
Najlepiej byłoby gdyby sie Tomcat wypowiedział w temacie bo limanową jechał na tym dolocie, reszte na Racelandzie i ma porównanie najlepsze z nas wszystkich..
Wogole sam dzwiek na filmiku z Limanowej Pawła juz sie zdecydowanie rózni od tego co było na Racelandzie.. Przez chwile to sie nawet zastanawiałem czy to nie honda leci.. ale tak jak mowie, Paweł moze wiecej napisać o tym Greg - Czw 29 Lis, 2012 Ciekawe czy on jest lepszy / dużo lepszy od Racelanda? Konstrukcja podobna, chyba więcej miejsca w środku i bardziej równolegle jest rozstawiony chwyt powietrza.Tomcat - Czw 29 Lis, 2012 Tak jak wspomniał Jarek, jechałem jeden wyścig na dolocie Citroen Sport pożyczonym od kolegi i odczucie było takie jakby fura dostała z 10 koni w gratisie. To było i jest moje subiektywne odczucie, ale jak musiałem wrócić do racelanda tylko utwierdziłem się w swoim przekonaniu. Jeśli chodzi o wykonanie, puszka na pewno ma dużo większą pojemność, otwór łapiący powietrze jest większy nie wiem co to za materiał, ale nawet jeśli plastik to dużo twardszy, grubszy i ogólnie cały dolot jest cięższy w porównaniu do racelanda. Ten który miałem u siebie był od spodu oklejony jakąś folią odbijającą ciepło, dlatego dokładnie nie dojrzałem jak to jest zrobione, ale wyglądało to tak jakby ten plastik z góry był tylko nakładką na coś innego.
Nie znam żadnego Saxo na Racelandzie, które tak drze morde dolotem. To było jeszcze na 13x59 a wkręcał się na obroty od jedynki do trójki praktycznie tak samo jak teraz na 13x64. Nie ma wątpliwości że prawie 500 euro za dolot to gruba przesada i Raceland za swoją cene jest mega upgrade'em, ale jeśli tylko ktoś byłby w stanie skopiować Citroen Sporta, to nie widze powodu żeby pchać się w Racelandy.
Pytanie, kto się może podjąć zrobienia tego ? Dolot CS może mi się uda pożyczyć na jakiś czas.jarek-malopolska - Czw 29 Lis, 2012
GeKo napisał/a:
bo koszty produktu z węgla będą na poziomie 450zł
450zł za racelanda z carbonu nie dam, ale 450zł za Citroen Sport z karbą-nu juz predzej Niemy - Czw 29 Lis, 2012