To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Tu się witamy...

TomsoN - Nie 24 Sie, 2008

YEAH! Siema, dobra fura :D

Coraz szybciej musze tego hh kupic...

fydi - Nie 24 Sie, 2008

Witam wszystkich, a w szczególności przedstawicieli "French Power"! ;D
Gaydek - Nie 24 Sie, 2008

Do wszystkich nowych: cześć i czołem :] .
Vlodarsky - Pon 25 Sie, 2008

to 406 2,0T to XU10J2TE ?? czy jakaś własna robota ?
Anonymous - Pon 25 Sie, 2008

Siemano łyse kolano!
Anonymous - Pon 25 Sie, 2008

Vlodarsky napisał/a:
to 406 2,0T to XU10J2TE ?? czy jakaś własna robota ?


Tak silniczek to XU10J2TE zacny motor :devil:

mi - Pon 25 Sie, 2008

Hejka!

pug205gti napisał/a:
w niedalekiej przyszłości projekt - marzenie bardzo szybka 205 GTI :]

hmmm - do mojej się przymierzasz? Ile dajesz? ^^D

Vlodarsky - Pon 25 Sie, 2008

pug205gti napisał/a:
Tak silniczek to XU10J2TE zacny motor


bardzo zacny - sprzedaj samochód i zostaw sobie silnik to wsadzisz do 205

CHRZANEK - Pon 25 Sie, 2008

pug205gti napisał/a:
Obecnie szykuje się zakup Puga 106 dla żony i na pewno będzie to wersja S16

Ile jesteś w stanie zapłacic za 106 ??

A poza tym to witam :)

strick - Pon 25 Sie, 2008

CHRZANEK napisał/a:
Ile jesteś w stanie zapłacic za 106 ??

A swoja chcesz sprzedac ?


Witam :)

Anonymous - Pon 25 Sie, 2008

Vlodarsky napisał/a:
pug205gti napisał/a:
Tak silniczek to XU10J2TE zacny motor


bardzo zacny - sprzedaj samochód i zostaw sobie silnik to wsadzisz do 205



do 205 planuję lepszy silniczek 2.2 16V po małych modach 180 KM :devil:

mi - Pon 25 Sie, 2008

hę?
Anonymous - Pon 25 Sie, 2008

witam witam :)
Vlodarsky - Pon 25 Sie, 2008

EW12J4 ?? bogato... wg mnie silniki z gamy EW to pomyłka. Ewentualnie może założysz temat w technicznych i opowiesz nam jakie delikatne mody dają w tym silniku 180KM ??
Anonymous - Pon 25 Sie, 2008

mi napisał/a:
hę?


2.2 16V czyli EW12J4 2.2 16V to lekka konstrukcja aluminiowa, silnik jest ponad 30 KG lzejszy od 2.0 T i duuuzo nowoczesniejszy, ma zmienne fazy rozrzadu i mało pali, lekkie tłoki slip-on z powłoką teflonową, lekki wał korbowy i korbowody + 2 wałki wyrównowazające daja w efekcie bardzo sprawną lekką i ekonomiczną jednostke. Po odpowowiednich modyfikacjach mozna wejsc na poziom 180-190 KM



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group