Coraz szybciej musze tego hh kupic...fydi - Nie 24 Sie, 2008 Witam wszystkich, a w szczególności przedstawicieli "French Power"! Gaydek - Nie 24 Sie, 2008 Do wszystkich nowych: cześć i czołem .Vlodarsky - Pon 25 Sie, 2008 to 406 2,0T to XU10J2TE ?? czy jakaś własna robota ?Anonymous - Pon 25 Sie, 2008 Siemano łyse kolano!Anonymous - Pon 25 Sie, 2008
Vlodarsky napisał/a:
to 406 2,0T to XU10J2TE ?? czy jakaś własna robota ?
Tak silniczek to XU10J2TE zacny motor mi - Pon 25 Sie, 2008 Hejka!
pug205gti napisał/a:
w niedalekiej przyszłości projekt - marzenie bardzo szybka 205 GTI
hmmm - do mojej się przymierzasz? Ile dajesz? Vlodarsky - Pon 25 Sie, 2008
pug205gti napisał/a:
Tak silniczek to XU10J2TE zacny motor
bardzo zacny - sprzedaj samochód i zostaw sobie silnik to wsadzisz do 205CHRZANEK - Pon 25 Sie, 2008
pug205gti napisał/a:
Obecnie szykuje się zakup Puga 106 dla żony i na pewno będzie to wersja S16
Ile jesteś w stanie zapłacic za 106 ??
A poza tym to witam strick - Pon 25 Sie, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Ile jesteś w stanie zapłacic za 106 ??
A swoja chcesz sprzedac ?
Witam Anonymous - Pon 25 Sie, 2008
Vlodarsky napisał/a:
pug205gti napisał/a:
Tak silniczek to XU10J2TE zacny motor
bardzo zacny - sprzedaj samochód i zostaw sobie silnik to wsadzisz do 205
do 205 planuję lepszy silniczek 2.2 16V po małych modach 180 KM mi - Pon 25 Sie, 2008 hę?Anonymous - Pon 25 Sie, 2008 witam witam Vlodarsky - Pon 25 Sie, 2008 EW12J4 ?? bogato... wg mnie silniki z gamy EW to pomyłka. Ewentualnie może założysz temat w technicznych i opowiesz nam jakie delikatne mody dają w tym silniku 180KM ??Anonymous - Pon 25 Sie, 2008
mi napisał/a:
hę?
2.2 16V czyli EW12J4 2.2 16V to lekka konstrukcja aluminiowa, silnik jest ponad 30 KG lzejszy od 2.0 T i duuuzo nowoczesniejszy, ma zmienne fazy rozrzadu i mało pali, lekkie tłoki slip-on z powłoką teflonową, lekki wał korbowy i korbowody + 2 wałki wyrównowazające daja w efekcie bardzo sprawną lekką i ekonomiczną jednostke. Po odpowowiednich modyfikacjach mozna wejsc na poziom 180-190 KM