Fajny, ale trochę nie mój budżet, ale dzięki za info, rozważę.
BTW to wersja usa na sprężynach z tyłu, jest szansa że może mi nie wejść na platformę, EU ma pneumatykę z tyłu i stoi cały czas równo z przodem, niezależnie od załadowania, więc jest niższy kilka cm.PiTT - Wto 27 Sty, 2015 outback ze stanow ma inaczej rozwiazany zawias
nie wiem co dokladnie, ale kumpel to przerabial u siebie i nie byl zadowolony z kosztow Jakarti - Wto 27 Sty, 2015 mówiłem Anjas - szukaj dalej
Cytat:
jest niższy kilka cm.
taka roznica sprawia, ze mozesz wjechac albo nie? suabo nie ma większego zapasu?Kamill - Wto 27 Sty, 2015
Jakarti napisał/a:
mówiłem Anjas - szukaj dalej
Cytat:
jest niższy kilka cm.
taka roznica sprawia, ze mozesz wjechac albo nie? suabo nie ma większego zapasu?
Platforma ma 150cm a outback 155, ale się jeszcze mieści, ten Kamila. (tzn nie podnieslismy do konca, ale jak sie go odwróci tyłem do ściany to powinien wejść z małym zapasem)
Ale podobno te sprężyny w outbacku to lipa, wszyscy chcą to przerabiać na pneumat, co kosztuje kilka klocków.
Jakarti - Wto 27 Sty, 2015 to jest bezsens
nie mogli kurwac zaprojektowac garazu o te 20 cm wiecej? chyba by to nie zrujnowalo kosztow inwestycji..
jak z tunelem dla tirow przy zachodnim - zapomnieli ze maja jezdzic nim tiry i zbudowali a niski..Kamill - Wto 27 Sty, 2015
Jakarti napisał/a:
to jest bezsens
nie mogli kurwac zaprojektowac garazu o te 20 cm wiecej? chyba by to nie zrujnowalo kosztow inwestycji..
jak z tunelem dla tirow przy zachodnim - zapomnieli ze maja jezdzic nim tiry i zbudowali a niski..
To chyba najniższa platforma z możliwych chyba tylko nasz blok ją ma, wszyscy maja 165cm . Jeszcze model platformy jest do dupy bo przod jest na zawiasie a tył opuszcza się i podnosi na dóch siłownikach przez co zawsze wjeżdża się z górki albo pod górkę i paltforma ostatecznie po podniesieniu nie jest równolegle do sufitu.
Fajniejsze są takie na 4 siłownikach i opuszcza się i ponosi i przód i tył, wtedy zawsze wjezdza się w poziomie.
Co do tunelu pod zachodnim to tam jest jakaś rozdzielnia/węzeł z rurami pod ziemią i nie mogli się głębiej wkopać ztcw Rasputin - Wto 27 Sty, 2015
Czyli było ruchane w środku anjas - Wto 27 Sty, 2015
Rasputin napisał/a:
Bierz bo to fura Pazury
A precyzyjniej to Pazurów , bo z tego co kojarzę wcześniej jeździł nim Radosław
Machaliśmy sobie w Brwinowie często, jak to właściciele subaraków, którzy na innych patrzą z góry antoś - Wto 27 Sty, 2015 Jak szukacie Wranglera, to znajomy ma do sprzedania fajną sztukę. Kupili go w polskim salonie chyba w 2010 roku, jest czarny, 3d i diesel. Ma jakis mikry przebieg bo to 20 auto w rodzinie. Jest podniesiony, poszerzony, ma jakieś większe koła i wyciągarkę. Nie jeździł w terenie, miał fajnie wyglądać. Jeździłem tym, super samochód.anjas - Wto 27 Sty, 2015
antoś napisał/a:
znajomy ma do sprzedania fajną sztukę. Kupili go w polskim salonie chyba w 2010 roku, jest czarny
dla mnie nie ma to znaczenia, mógłbym spokojnie kupić samochód od murzyna, bez żadnych uprzedzeń.PiTT - Wto 27 Sty, 2015
antoś napisał/a:
Jak szukacie Wranglera, to znajomy ma do sprzedania fajną sztukę. Kupili go w polskim salonie chyba w 2010 roku, jest czarny, 3d i diesel. Ma jakis mikry przebieg bo to 20 auto w rodzinie. Jest podniesiony, poszerzony, ma jakieś większe koła i wyciągarkę. Nie jeździł w terenie, miał fajnie wyglądać. Jeździłem tym, super samochód.
a mozesz podrzucic wiecej info, nie dla mnie bo 3d odpada, ale znajomy nad takim myslisiema - Wto 27 Sty, 2015 Pany, potrzebuję poszerzyć moją wiedzę ekspercką i zabłysnąć wśród rodziny i znajomych informacjami nt Mercedesa A (W169).
Czy w budżecie ok. 30k zł to da się coś sensownego wybrać, czy nie bardzo? Sensowniej benzyna (takie preferencje ma matka i pod takie dystrybutory podjeżdżała ostatnie 25 lat) czy jakiś niepsujący się diesel? Rdzewieje to jak stare dobre E klasy, czy nawet 10 latki to igły jak Legacy Anjasa?
Mamy tutaj paru specjalistów MB, więc po cichu liczę na 1-2 sensowne podpowiedzi Anonymous - Wto 27 Sty, 2015 Spece od MB ci nie pomogą bo a-klasa to nie merc pcs - Wto 27 Sty, 2015 outback zaraz stanieje, bo to cena za super igle po lifcie a nie przed, zeby to auto mialo sens trzeba od razu gaz dodac za 3tys jeszcze.
co do wersji US to Pan Jarek, ktoremu bezgranicznie ufam w kwestiach technicznych obalil mi wiekszosc mitow dotyczacych gorszosci sztuk z US i stosowanych tam rozwiazan technicznych. Maja tez swoje zalety. Do gazu sa tez lepsze. Dla mnie najwiekszy sens legacy z US to albo slinik 2.5 (do gazu) albo 2.5 turbo bo u nas nie bylo.