niemniej 10 minut z nim w poprzednim wrc wywiera na mnie tez raczej negatywne emocje.
Zgodzę sie, na mnie też. Na zywo jest jednak normalny,dosc pewny siebie. Ale ma powody, 20 lat, od 2 bawi się w rajdy, zaczął od cc. Jezdzi odwaznie i technicznie, auto mocowo jest jakas porazka, tak slabym 2.0 jeszcze nie jezdzilem. Nie ma dolu,nie ma gory, porazka.
Cytat:
marek nie jedzie znaczy? duzo wolniejsze to od sporta? jesli tak to faktycznie wynik na rzeszowie robi wielkie wrazenie.
Jedzie ciut gorzej niz astra, która razem jezdzilismy w sprintach. Ta astra obok mojego clio nie moze nawet stanac. Ale zawias, slik 17 i szpera robia robote,wiec widac, ze czas robi na kretym.
Cytat:
O co biega? ktoś naświetli a może wrzuci skany
Wojtek Jermakow, ktory ma zawsze krotki felieton w WRC, grubo pojechał po Chuchale. W sumie ma rację, ale jak znam umiejętności, chec rozwoju i budzet Chuchaly to bedzie musial to odszczekac. W przyszlym roku w 206 ma byc A-grupowy silnik, niby 240 koni...Anonymous - Nie 27 Wrz, 2009
Marek23 napisał/a:
znam umiejętności, chec rozwoju i budzet Chuchaly
Nie znam umiejętności , nie znam jego chęci , ale budzet na pewno ma dość luzny tak jak podejście . Jedno jest Pewne ze koleś ma farta ze może w tym wieku na takim luzie jedzic.GeKo - Nie 27 Wrz, 2009
Marek23 napisał/a:
W przyszlym roku w 206 ma byc A-grupowy silnik, niby 240 koni...
Jak zleci budowę i strojenie gdzieś w Belgii, Francji czy UK to uwierzę. W ostatnich 2 latach miało być pełno takich furek i zawsze z dużej chmury mały deszcz.
Jak się chce chłopak rozwijać a mówisz że ma budżet to C2 R2 i na.pier.da.lać na.pier.da.lać na.pier.da.lać i jeszcze raz na.pier.da.lać. Idealnym przykładem jest tu Kajto który przed sezonem w RPP zrobił tysiące Km OSowych.CHRZANEK - Nie 27 Wrz, 2009
Marek23 napisał/a:
W przyszlym roku w 206 ma byc A-grupowy silnik, niby 240 koni...
Jakieś 15 lat temu Agrupowe kadety GSI miały ponad 200KM, póżniej astry...
Minęło 15 lat i mocowo Agrupy niewiele się zmieniły...
(nie mówię o CTRach ale to są "papierowe" konie )GeKo - Nie 27 Wrz, 2009 true106 - Nie 27 Wrz, 2009
Marek23 napisał/a:
Jedzie ciut gorzej niz astra, która razem jezdzilismy w sprintach. Ta astra obok mojego clio nie moze nawet stanac. Ale zawias, slik 17 i szpera robia robote,wiec widac, ze czas robi na kretym.
hmmm tak jakos bardzo tragicznie ten pug nie jedzie
speed555 - Nie 27 Wrz, 2009
GeKo napisał/a:
saxorulez napisał/a:
Czy ktoś wie kto to budował??
Nie wiem który to silnik już tam siedzi, ale pierwszy Citroen Sport Belgium za czasów Kujawskiego.
tak to ten sam silnik.
btw. moje saxo to uwczesna treningówka Kujawskiego:)
a co do Chuchały to nie wiem czemu tak pojechali po nim w WRC...fakt koles jest luzak ale co kogo obchodzi jego styl.Marek23 - Nie 27 Wrz, 2009
106 napisał/a:
hmmm tak jakos bardzo tragicznie ten pug nie jedzie
Weż pod uwagę, że ta skrzynia ma v-max 160 km/h,dlatego biegi szybki się kończą. Jeździłem tym wczoraj w cholerę, nie wciska w fotel wogóle, porównalismy z astrą, ciut gorzej, nawet lekko zmodzony cywilny 206s16 mu nawkładał. Fura stoi w miejscu.
GeKo napisał/a:
Jak zleci budowę i strojenie gdzieś w Belgii, Francji czy UK to uwierzę. W ostatnich 2 latach miało być pełno takich furek i zawsze z dużej chmury mały deszcz.
Jak się chce chłopak rozwijać a mówisz że ma budżet to C2 R2 i na.pier.da.lać na.pier.da.lać na.pier.da.lać i jeszcze raz na.pier.da.lać. Idealnym przykładem jest tu Kajto który przed sezonem w RPP zrobił tysiące Km OSowych.
Albo zostanie przy Pugu,albo inne fwd. ten silnik miałby byc z zagranicy...GeKo - Pon 28 Wrz, 2009
Marek23 napisał/a:
ten silnik miałby byc z zagranicy...
To wtedy to ma sens.
Wg mnie siedzenie w RSP PZM nie rozwija. Prostym przykładem może być jak była Wisła w RPP w 2006r. Pierwszy zawodnik z RSP PZM na mecie byłby dopiero ósmy w RPP.
Najwięcej dają puchary i teraz takim pucharem jest C2, choć konkurencja jednak mniejsza, ale to dopiero MP zmuszają do szybszego kręcenia.martin.h - Śro 30 Wrz, 2009 Ruszyła strona zamkowego -> http://rajd-zamkowy.pl/