No całkiem spoko by było acik666 - Pon 24 Gru, 2012 Ja bym reflektował gdyby coś ktoś... jarek-malopolska - Wto 25 Gru, 2012 ja równiez GeKo - Wto 25 Gru, 2012 Pokażcie jak to wygląda. Od tego czy coś się stanie z orginałem, zależy jak wygląda czy jest igła sztuka, czy trzeba szpachlować wyprowadzać model na formę.Niemy - Wto 25 Gru, 2012 A z czego zrobiony oryginał? Zawsze można go później np polakierować jakby się uszkodził/porysował.jarek-malopolska - Śro 26 Gru, 2012 A czy ori nie jest przypadkiem z CARBONu? I puszka i rura?GeKo - Śro 26 Gru, 2012 Z tego co rozeznaliśmy z Niemym to nie.
Taka ciekawostka apropo tego dolotu, takie są wymierne korzyści w lekkiej Agrupie
http://www.psa-evolution....ox_saxo_cup.htmGeKo - Śro 26 Gru, 2012 ale jaja, Saxo S1600 używa przepustnicy z Clio sport Anonymous - Wto 01 Sty, 2013 Jaki stożek lepszy K&N czy gąbkowy ITG ??cena jest podobnaBart - Wto 01 Sty, 2013 na dwoje babka wróżyła...Anonymous - Wto 01 Sty, 2013 tak myslałemwasq - Śro 02 Sty, 2013 jakies testy gdzies widzialem k&n przereklamowany i sie jakosc popsula
ITG akurat pod tym wzgledem bedzie lepszyzefir - Śro 02 Sty, 2013 tez polecam ITG, ja po KN miałem problemy z przepustnica w Fieście dodatkowo.acik666 - Śro 02 Sty, 2013 gdzie kupie itg pod racelanda??GeKo - Śro 02 Sty, 2013