To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Klatka - jak ? co ? czemu tak ? ahaaa... rozumiem

Loko - Czw 28 Lis, 2013

Tak np. podłoga regularnie wjeżdża do bagażnika razem z belką, przednie kolumny też pozostawiają trochę do życzenia.
Janusz - Czw 28 Lis, 2013

i to nawet bez upalania :P
olek - Pią 29 Lis, 2013

podloga bagaznika z nadkolami polaczona jest zgrzana, potrojna blacha. niestety, to laczenie gnije, od zewnatrz jakos sie wilgoc dostaje. to bolaczka 106/saxo, tak samo wierzch kielichow z przodu ktory sie uwypukla. to jednak male, wiotke nadwozie.

wszystkie 106 z pucharu po pierwszym roku juz byly obspawane - fabrycznie nowe samochody. :)

koma600 - Sob 30 Lis, 2013

true story
Kamill - Pią 03 Sty, 2014

Dwa pytania,
Czy do auta wyscigowego robić krzyże w drzwiach
Czy robić poprzeczkę pod deską rozdzielczą.

Gaydek - Pią 03 Sty, 2014

Kamill napisał/a:
Czy do auta wyscigowego robić krzyże w drzwiach

Czy chodzi Ci o wyścigi rajdowe?

Kenet - Pią 03 Sty, 2014

Typowe rajdy wyścigowe!
Bonczek - Pią 03 Sty, 2014

Kamill napisał/a:
Czy robić poprzeczkę pod deską rozdzielczą.


Rasty szkoła mówi, że zawsze :faja:

Kenet - Pią 03 Sty, 2014

Moja to podstawa, w najbogatszej wersji jest tak:



;D

Anonymous - Pią 03 Sty, 2014

Kenet napisał/a:
Moja to podstawa, w najbogatszej wersji jest tak:

Obrazek

;D


Masz może rozkodowany Vin tego auta ze zdjęcia ? ;D

Siadly - Śro 29 Sty, 2014

Czy "mała" V w pałąku głównym jest zgodna z zał. J (i czy wystarcza jako jedyne wzmocnienie głównego)? Widziałem, że troche aut ma właśnie V idące od połowy wysokości słupka B do tunelu, ale w zał. na rysunku V jest narysowane od samej góry słupka. Czy X i chooy?
CHRZANEK - Śro 29 Sty, 2014

Proponuję lekturę załącznika J (Art 253) - http://www.pzm.pl/pliki/z...art253_2012.pdf

Kluczowy punkt to :
8.3.2.1.1 Element przekątny.

Jeżeli samochód homologowany przed 2002r to masz do wyboru 3 opcje minimalne:
- "V-ka" na pałąku głównym (rys 253,6)
- Jedna przekątna na pałąku głównym (253,5)
- Jedna przekątna na podporach tylnych (253,4)

Jeżeli samochód homologowany 2002r i później to musi być krzyż na głównym pałąku + węzłówki (węzłówka punkt: 8.2.14)

Siadly - Śro 29 Sty, 2014

Czytałem. Nie o to pytałem...




Czy takie małe V na głównym jest zgodne z J?

CHRZANEK - Śro 29 Sty, 2014

Siadly napisał/a:
V idące od połowy wysokości słupka B do tunelu


To o czym piszesz to nie jest obowiązkowy element przekątny.
To element z rysunku 253,30 tylko z dodanym punktem mocowania (w tym przypadku do tunelu środkowego). Choć nie umiem odpowiedzieć czy kształt V jest w tym przypadku zgodny z zał "J" czy nie.

Wg mnie jeżeli klatka ma homologację FIA to mogą być w niej zastoowane rozwiązania nie mieszczące się w załączniku J (np klatka Sparco do Astry OPC która w drzwiach miała wzmocnienia w kształcie Y, czy klatka OMP do Civica type R która miała krzyż na podłodze.

W przypadku klatek bez homologacji FIA, a budowanych wg załącznika J wszystke wzmocnienia muszą być zgodne z rysunkami.

faldzip - Śro 29 Sty, 2014

Na zdjęciu jest Saxo (czy tam 106) a w homologacji Saxo jest taka V-ka wlasnie jesli dobrze pamietam, wiec akurat w przypadku ze zdjecia, to nawet jesli nie jest zgodnie z J to pewnie jest zgodnie z homologacją. Ogolnie rzecz biorąc, to jak coś nie jest pewne, to lepiej zrobić w inny sprawdzony na 100% sposób - krzyż, węzłówki i jest git :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group