Janusz - Pon 13 Wrz, 2010 wyglądam jak Ksienciunio z gumisów Marek23 - Pon 13 Wrz, 2010
Przem_106 napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Przem,jak sobie poradziles z ta woda na spadaniu,chyba na pierwszym oesie...
Mieliśmy cynk na starcie do os-u, że mocno tam płynie. Odpuściłem i tyle.
Ja bym tam wyleciał Mick - Pon 13 Wrz, 2010
Marek23 napisał/a:
Przem_106 napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Przem,jak sobie poradziles z ta woda na spadaniu,chyba na pierwszym oesie...
Mieliśmy cynk na starcie do os-u, że mocno tam płynie. Odpuściłem i tyle.
Ja bym tam wyleciał
Ty byś szedł ogniem jak Janik albo Hankiewicz i byś w tą Straż Graniczną przypiepszył Marek23 - Pon 13 Wrz, 2010 ja to jestem swiezak przy was,umowmy sie... Musze sie jeszcze duzo nauczyc.qbica - Pon 13 Wrz, 2010
Janusz napisał/a:
wyglądam jak Ksienciunio z gumisów
faktycznie Anonymous - Pon 13 Wrz, 2010 W takim razie gdzie Tołdi qbus - Pon 13 Wrz, 2010
106 napisał/a:
w przypadku clio sport III okazalao sie ze oryginalne to nie to samo co homologowane
.... i tyle.. auto szersze o 4cm niz nakazuje homologacja dla grupy N. po 2 cm na strone
to juz spora roznica.
Nie do końca... felgi owszem były oryginalne ale od Laguny, orginalne felgi od sporta nie pasuja poniewaz obcieraja o amortyzatory (tak jest w przypadku np HP Sporting), najciekawsze w tym wszystkim jest to ze niektore Sporty III ktore jezdza np na wyczynowych felgach maja jeszcze wieksze odsadzenie po prostu do tej pory nikt tego jeszcze nie sprawdzil.
Teraz ciekawostka którą powiedział Nowak Wieśkowi na bk2... wszystkie Type-R poprzedniej generacji jezdzace w klasie N3 na seryjnych felgach rowniez nie mieszcza sie w limicie... w tamtym przypadku powstala poprostu niepisana zasada ze tak jest ok GeKo - Pon 13 Wrz, 2010 To jest teraz w tzw. kaczej dupie, bo musi zmienić amorki na takie na wąskiej ladze żeby się koła zmieściły, albo przejść do A7 innej opcji nie ma wybrnięcia z tego tematu.qbus - Pon 13 Wrz, 2010 No nie tylko on... jesli komisja zacznie sie czepiac tego problemu generalnie wszyscy beda mieli ciezkie zycie... z tego co wiem beda kombinowac... tesciu Sławka Kurdysia który z Wiesławem dobrze zyje ma firme którą mega ogarnia temat obróbki metalu wiec z tego co mi dziś Sławek opowiadał bedą działać.GeKo - Pon 13 Wrz, 2010 ale jakie ty widzisz wyjście? bo poza ztoczeniem amora to nie ma innej możliwości.qbus - Pon 13 Wrz, 2010 Mała poprawka... problem nie dotyczyl jednak amortyzatora a zacisku, o tyle o ile z tylu mozna ponoc jakos tak spilowac zeby nie bylo problemu o tyle z przodu nie ma szans. Chlopaki doglebnie sprawdzili temat i chyba nie ma mozliwosci zeby jakiekolwiek eNkowe Clio III miescilo sie w granicach homologacyjnych martin.h - Pon 13 Wrz, 2010 Ja tutaj czegoś nie rozumię. W takim razie w jaki sposób Renault homologowało Clio skoro to co na papierze nie zgadza się z tym co jest w rzeczywistości? Przecież zanim samochód uzyska homologację to wszystko jest sprawdzane GeKo - Pon 13 Wrz, 2010 qbus, a na seryjnych felgach sport mieści się w granicy homologacji Ngrupy?, bo jak nie to w jaki sposób Nka dostała homologacje. Troche to dziwne.Anonymous - Pon 13 Wrz, 2010