To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RPP] 56 Istebniański Rajd Wisły

martin.h - Pon 13 Wrz, 2010

Jakieś pierwsze foty:





Ta jest mistrz:



A tutaj w tle znajome twarze :)


Janusz - Pon 13 Wrz, 2010

wyglądam jak Ksienciunio z gumisów :rotfl:
Marek23 - Pon 13 Wrz, 2010

Przem_106 napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Przem,jak sobie poradziles z ta woda na spadaniu,chyba na pierwszym oesie...


Mieliśmy cynk na starcie do os-u, że mocno tam płynie. Odpuściłem i tyle.

Ja bym tam wyleciał :wall:

Mick - Pon 13 Wrz, 2010

Marek23 napisał/a:
Przem_106 napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Przem,jak sobie poradziles z ta woda na spadaniu,chyba na pierwszym oesie...


Mieliśmy cynk na starcie do os-u, że mocno tam płynie. Odpuściłem i tyle.

Ja bym tam wyleciał :wall:


Ty byś szedł ogniem jak Janik albo Hankiewicz i byś w tą Straż Graniczną przypiepszył :)

Marek23 - Pon 13 Wrz, 2010

ja to jestem swiezak przy was,umowmy sie... Musze sie jeszcze duzo nauczyc.
qbica - Pon 13 Wrz, 2010

Janusz napisał/a:
wyglądam jak Ksienciunio z gumisów :rotfl:


faktycznie :rotfl:

Anonymous - Pon 13 Wrz, 2010

W takim razie gdzie Tołdi xD
qbus - Pon 13 Wrz, 2010

106 napisał/a:
w przypadku clio sport III okazalao sie ze oryginalne to nie to samo co homologowane
.... i tyle.. auto szersze o 4cm niz nakazuje homologacja dla grupy N. po 2 cm na strone
to juz spora roznica.


Nie do końca... felgi owszem były oryginalne ale od Laguny, orginalne felgi od sporta nie pasuja poniewaz obcieraja o amortyzatory (tak jest w przypadku np HP Sporting), najciekawsze w tym wszystkim jest to ze niektore Sporty III ktore jezdza np na wyczynowych felgach maja jeszcze wieksze odsadzenie :) po prostu do tej pory nikt tego jeszcze nie sprawdzil.

Teraz ciekawostka którą powiedział Nowak Wieśkowi na bk2... wszystkie Type-R poprzedniej generacji jezdzace w klasie N3 na seryjnych felgach rowniez nie mieszcza sie w limicie... w tamtym przypadku powstala poprostu niepisana zasada ze tak jest ok :)

GeKo - Pon 13 Wrz, 2010

To jest teraz w tzw. kaczej dupie, bo musi zmienić amorki na takie na wąskiej ladze żeby się koła zmieściły, albo przejść do A7 innej opcji nie ma wybrnięcia z tego tematu.
qbus - Pon 13 Wrz, 2010

No nie tylko on... jesli komisja zacznie sie czepiac tego problemu generalnie wszyscy beda mieli ciezkie zycie... z tego co wiem beda kombinowac... tesciu Sławka Kurdysia który z Wiesławem dobrze zyje ma firme którą mega ogarnia temat obróbki metalu wiec z tego co mi dziś Sławek opowiadał bedą działać.
GeKo - Pon 13 Wrz, 2010

ale jakie ty widzisz wyjście? bo poza ztoczeniem amora to nie ma innej możliwości.
qbus - Pon 13 Wrz, 2010

Mała poprawka... problem nie dotyczyl jednak amortyzatora a zacisku, o tyle o ile z tylu mozna ponoc jakos tak spilowac zeby nie bylo problemu o tyle z przodu nie ma szans. Chlopaki doglebnie sprawdzili temat i chyba nie ma mozliwosci zeby jakiekolwiek eNkowe Clio III miescilo sie w granicach homologacyjnych :)
martin.h - Pon 13 Wrz, 2010

Ja tutaj czegoś nie rozumię. W takim razie w jaki sposób Renault homologowało Clio skoro to co na papierze nie zgadza się z tym co jest w rzeczywistości? Przecież zanim samochód uzyska homologację to wszystko jest sprawdzane :>
GeKo - Pon 13 Wrz, 2010

qbus, a na seryjnych felgach sport mieści się w granicy homologacji Ngrupy?, bo jak nie to w jaki sposób Nka dostała homologacje. Troche to dziwne.
Anonymous - Pon 13 Wrz, 2010

GeKo napisał/a:
Nka dostała homologacje. Troche to dziwne.


Polacy tam byli kopertę pod stołem złożyli :rotfl:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group