MMaxiA7 - Wto 09 Paź, 2012 Mogą wynająć na dolnośląski Megane N4 z 2brally napewno dużo tańsza opcja niż Xka, a dojechane punkty może się przydadzą do "pudła" w ence, zresztą niema pewności ,że Gagacki ukończy ten rajd
Chyba chłopaki zrobili za duży przeskok budżetowy z hondy na evo,mogła być fiesta r2 ewentualnie z końcowym tytułem wejście do eNki na kolejny rokKuner - Wto 09 Paź, 2012
Marek23 napisał/a:
start Nka w RSMP w opcji bieda podejrzewam 50 tys, czy sie mysle?
OJ, wydaje mi się że małoooo
Pewna załoga (bardzo znana z tytułem mistrzowskim) jeżdżąca evo, której ofertę sponsorską posiadam, chciała na sezon pół bańki a było to evo IX i działo się kilka lat wstecz więc i to auto tańsze było i tańsze czasy były.... Sądzę że 50 to małooo MMaxiA7 - Wto 09 Paź, 2012 T. Czopik kiedyś mówił że na top N evo IX musi mieć 700tys zł na sezon, a to było kilka lat wsteczPrzem_106 - Wto 09 Paź, 2012 A ja myslę, ze start Evo X w N-ce to duzo mniej niz 50tys. Napewno nie jest to auto w mega TOPie. W sumie to jest większa strata dla zespołu niz dla kierowcy.
Ale ktoz z nas nie ma problemow z finansami na rajdy? Na ostani rajd sezonu moze warto zaryzykowac i się zapozyczyc? Ciekawy jestem na ile realna byłaby rzeczywiscie szansa na pudło w N-ce na koniec. Chociaz w rajdach do ostatniego os-u nigdy nic nie jest wiadomo i gdy szansa jest, trzeba jechac.Marek23 - Wto 09 Paź, 2012 Nie raz słyszałem,że top N grupa, i to było parę lat temu kosztowała 100 tys na rajd.
S2000 duuuzo więcej. To już są chore pieniądze jak za 2 dni jezdzenia autem.martin.h - Wto 09 Paź, 2012 Pomyśl, że top WRC za rajd ok. 200 km to 300-350 tyś zł Marek23 - Wto 09 Paź, 2012 wiadomo,ze wszystko jest wzgledne. Ale nie dziwie sie Nowocieniowi,ze sie nie chce zapozyczyc,zeby sobie puchar moze przywiezc.qbus - Śro 10 Paź, 2012 http://www.rallycarsforsa...etails&id=62355 http://www.rallycarsforsa...etails&id=62354
Skoro na Dojczland to auto kosztuje 20 tys euro, na Barum 15 to mysle ze taki Dolnoslaski to max 12-13 k euro(bez opon), pewnie mozna by jeszcze troche urwac jadac na innym paliwie itp. Jesli chodzi tylko o szanse powalczenia o punkty w ostatniej rundzie zawsze to jest jakas opcja. No i zgadzam sie z Geko... niby kilka noclegow po kilka stów ale na przestrzeni calego sezonu mozna sporo hajsu urwać.
Grzyb za 1 dzień Mistrzostw Słowacji/1 dniowy rallysprint w Czechach za 207 S2000 placi ok. 50-60 tys zł + opony + wpisowe itpKoto - Śro 10 Paź, 2012 W piątek Szeja i Płachytka, w Simoradzu, Sobota Kajetanowicz w Cisownicy trenuje, jakby ktoś z okolicy jeszcze nie wiedział i chciał się wybrac Marek23 - Pią 19 Paź, 2012 O ku,r,wa jego mać
Nivette 7 w generalce na oes 2, włożył drugiemu w pucharze fiesty, Tomaszczykowi 44.8 sekundy
Dziękuję.Koto - Pią 19 Paź, 2012 Na następnym spuścił z tonu ale i tak dobrze leci. Astrą też tak nadupcał?GeKo - Pią 19 Paź, 2012 Miarkowałbym ten optymizm względem Nivette'a
Astrą też.CHRZANEK - Pią 19 Paź, 2012
Marek23 napisał/a:
Nivette 7 w generalce na oes 2, włożył drugiemu w pucharze fiesty, Tomaszczykowi 44.8
Filip tak ma - jak wszystko zatrybi to niszczy system ale jak coś nie zadziała to zazwyczaj jest efektowna rolada...
Chciałbym żeby dowiózł prowadzenie bo lubie takich fighterów...Koto - Pią 19 Paź, 2012 rallymati - Pią 19 Paź, 2012
Koto napisał/a:
fiesty idą wszystko tam chyba ciagle jest kilku kandydatów do tytułu..