To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RSMP] RSMP 2012

MMaxiA7 - Wto 09 Paź, 2012

Mogą wynająć na dolnośląski Megane N4 z 2brally napewno dużo tańsza opcja niż Xka, a dojechane punkty może się przydadzą do "pudła" w ence, zresztą niema pewności ,że Gagacki ukończy ten rajd :rotfl:
Chyba chłopaki zrobili za duży przeskok budżetowy z hondy na evo,mogła być fiesta r2 ewentualnie z końcowym tytułem wejście do eNki na kolejny rok

Kuner - Wto 09 Paź, 2012

Marek23 napisał/a:
start Nka w RSMP w opcji bieda podejrzewam 50 tys, czy sie mysle?

OJ, wydaje mi się że małoooo :/
Pewna załoga (bardzo znana z tytułem mistrzowskim) jeżdżąca evo, której ofertę sponsorską posiadam, chciała na sezon pół bańki a było to evo IX i działo się kilka lat wstecz więc i to auto tańsze było i tańsze czasy były.... Sądzę że 50 to małooo :/

MMaxiA7 - Wto 09 Paź, 2012

T. Czopik kiedyś mówił że na top N evo IX musi mieć 700tys zł na sezon, a to było kilka lat wstecz
Przem_106 - Wto 09 Paź, 2012

A ja myslę, ze start Evo X w N-ce to duzo mniej niz 50tys. Napewno nie jest to auto w mega TOPie. W sumie to jest większa strata dla zespołu niz dla kierowcy.
Ale ktoz z nas nie ma problemow z finansami na rajdy? Na ostani rajd sezonu moze warto zaryzykowac i się zapozyczyc? Ciekawy jestem na ile realna byłaby rzeczywiscie szansa na pudło w N-ce na koniec. Chociaz w rajdach do ostatniego os-u nigdy nic nie jest wiadomo i gdy szansa jest, trzeba jechac.

Marek23 - Wto 09 Paź, 2012

Nie raz słyszałem,że top N grupa, i to było parę lat temu kosztowała 100 tys na rajd.
S2000 duuuzo więcej. To już są chore pieniądze jak za 2 dni jezdzenia autem.

martin.h - Wto 09 Paź, 2012

Pomyśl, że top WRC za rajd ok. 200 km to 300-350 tyś zł ;D
Marek23 - Wto 09 Paź, 2012

wiadomo,ze wszystko jest wzgledne. Ale nie dziwie sie Nowocieniowi,ze sie nie chce zapozyczyc,zeby sobie puchar moze przywiezc.
qbus - Śro 10 Paź, 2012

http://www.rallycarsforsa...etails&id=62355
http://www.rallycarsforsa...etails&id=62354

Skoro na Dojczland to auto kosztuje 20 tys euro, na Barum 15 to mysle ze taki Dolnoslaski to max 12-13 k euro(bez opon), pewnie mozna by jeszcze troche urwac jadac na innym paliwie itp. Jesli chodzi tylko o szanse powalczenia o punkty w ostatniej rundzie zawsze to jest jakas opcja. No i zgadzam sie z Geko... niby kilka noclegow po kilka stów ale na przestrzeni calego sezonu mozna sporo hajsu urwać.

Grzyb za 1 dzień Mistrzostw Słowacji/1 dniowy rallysprint w Czechach za 207 S2000 placi ok. 50-60 tys zł + opony + wpisowe itp

Koto - Śro 10 Paź, 2012

W piątek Szeja i Płachytka, w Simoradzu, Sobota Kajetanowicz w Cisownicy trenuje, jakby ktoś z okolicy jeszcze nie wiedział i chciał się wybrac ;)
Marek23 - Pią 19 Paź, 2012

O ku,r,wa jego mać xD
Nivette 7 w generalce na oes 2, włożył drugiemu w pucharze fiesty, Tomaszczykowi 44.8 sekundy
Dziękuję.

Koto - Pią 19 Paź, 2012

Na następnym spuścił z tonu ale i tak dobrze leci. Astrą też tak nadupcał?
GeKo - Pią 19 Paź, 2012

Miarkowałbym ten optymizm względem Nivette'a :]
Astrą też.

CHRZANEK - Pią 19 Paź, 2012

Marek23 napisał/a:
Nivette 7 w generalce na oes 2, włożył drugiemu w pucharze fiesty, Tomaszczykowi 44.8


Filip tak ma - jak wszystko zatrybi to niszczy system ale jak coś nie zadziała to zazwyczaj jest efektowna rolada...

Chciałbym żeby dowiózł prowadzenie bo lubie takich fighterów...

Koto - Pią 19 Paź, 2012


rallymati - Pią 19 Paź, 2012

Koto napisał/a:
fiesty idą wszystko :) tam chyba ciagle jest kilku kandydatów do tytułu..


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group