Tylko fura budowana kilka lat temu i mogło się cosik pozmieniać. Pozostaje chyba w takim razie duża V albo X i pożegnać się z dostępem do tyłu faldzip - Śro 29 Sty, 2014
Siadly napisał/a:
pożegnać się z dostępem do tyłu
no lepiej, zeby koło zapasowe do przodu nie przyleciało w razie czego CHRZANEK - Czw 30 Sty, 2014
faldzip napisał/a:
Ogolnie rzecz biorąc, to jak coś nie jest pewne, to lepiej zrobić w inny sprawdzony na 100% sposób - krzyż, węzłówki i jest git
Dokładnie tak.
A klatki które są w książce homologacyjnej również mają homologację FIA, nie wystarczy że zrobimy je zgodnie z tym co jest na zdjęciach w książce homologacyjnej samochodu.
Niestety albo stety trzeba robić wg załącznika J i już.Niemy - Czw 27 Lut, 2014 Anonymous - Czw 27 Lut, 2014 fajna,pasowała by mi do mecenasa,ile za nią chcesz ??Kamill - Czw 27 Lut, 2014 Dno, nie ma śrubek w stopach, a koralikom wygasła homologacja, za to ryfle pierwsza klasa.Niemy - Pią 28 Lut, 2014
rabarbar napisał/a:
fajna,pasowała by mi do mecenasa,ile za nią chcesz ??
sie dogadamy
... swoją drogą, ciekawe ile taka klatka zebrałaby bawełny? KarQ - Pią 28 Lut, 2014 Golfiarze bob.dsk - Pon 22 Wrz, 2014 Panowie zaczynam się rozglądać za klatką / rollbarem do swojego mini jako że zakupiłem dupowóz. Celuje raczej w rollbar bo nie będę startował w zawodach tylko na pojeżdząwki. Jaki jest przybliżony koszt takiego rollbara i czy później można to rozbudować do pełnej klatki?Kamill - Pon 22 Wrz, 2014 Bez pełnej klatki na slicku na poznan Cie nie wpuszczą.
Klatka w użytkowaniu auta nie zmienia nic w stosunku do roll bara, oprócz tego że musisz wyciąć deskę.
Ale to zamiast ciąć swoją lepiej kupić wystrzeloną, a swoją opierd za dobry hajs.
Rollbar z belką na pasy ok 1200-1500zł, rozbudowa do klatki 1000-1400 to są najniższe ceny.bob.dsk - Pon 22 Wrz, 2014
Kamill napisał/a:
Bez pełnej klatki na slicku na poznan Cie nie wpuszczą.
Klatka w użytkowaniu auta nie zmienia nic w stosunku do roll bara, oprócz tego że musisz wyciąć deskę.
Ale to zamiast ciąć swoją lepiej kupić wystrzeloną, a swoją opierd za dobry hajs.
Rollbar z belką na pasy ok 1200-1500zł, rozbudowa do klatki 1000-1400 to są najniższe ceny.
Wydawało mi się że można z rollbarem na slicku Kenet - Pon 22 Wrz, 2014 Jak auto idzie tylko na upalatora to ja bym szedł w klatkę. Raz robota i spokój, a bezpieczeństwo nie do porównania Kamill - Pon 22 Wrz, 2014 Nie nie można z rollbarem na slicku od tego roku.
Tak jak Kenet pisze, z malowaniem ogarnięciem klatki po spawaniu itp jest w h.. roboty mimo że się wydaje że nie ma nic do zrobienia. Lepiej ogarnąć raz i więcej do tego nie wracać.
Sztywność nadwozia też się poprawia, zaczyna zawieszenie pracować, a nie cały samochód razem z nim, ciszej się trochę robi, bo blachy nie pracują i wibrują tak mocno.bob.dsk - Pon 22 Wrz, 2014 Pewnie macie rację To teraz muszę znaleźć ciekawą ofertę vs jakość co by nie dać komuś zrobić gówna CHRZANEK - Pon 22 Wrz, 2014 Wydaje mi się że klatkę pełną (ale oczywiście w mniej rozbudowanej wersji) można mieć poniżej 2000pln. Poza tym można zrobić klate bez cięcia dechy - ale oczywiście nie jest to rozwiązanie optymalne.