jak ktos bedzie chcial ktores ujecie w konkretnej rozdzialce i lekko podkreslone tudziez inne mody na fotce (motion blur ) dawac na PW z numerem fotki i lista prosb, zyczen, zazalen etc
pozdrowki i jeszcze raz za okazje poznania sie rasta - Pon 11 Paź, 2010 W drugim za bardzo się spiął i było sporo błędów... A czas i tak niezły biorąc te błędy pod uwagę, jedna technika i R'ka na klapie swoje robią Stf - Pon 11 Paź, 2010 Scirroco jeśli tylko 1sek straty do foki na kółku to jest całkiem mocny wynik. jeszcze niedawno focus jeździł podobnie... na seryjnej gumie golfem też robiłem okolice zcp 40,3-40,5 więc scirroco jak widać zadebiutowało we właściwym tempie. jeśli do tego dorzucimy pierwszą wizytę na torze to nie pozostaje nic innego jak pogratulować kierowcy, bo na slicku myślę spokojnie zejdzie poniżej 40sek, a to dopiero punkt wyjściowy...gre - Pon 11 Paź, 2010 to nie Rka , chyba ze zesleeperzona rasta - Pon 11 Paź, 2010 Stf, wydaje mi się, ze troszkę za optymistyczny jesteś, Bo Miniac'owi jednak nie udało się zejść poniżej 40s, a teoretycznie powinien bez najmniejszego problemu.
Przyszły sezon pokaże ile osób będzie w stanie pokonać barierę 40s.Stf - Pon 11 Paź, 2010 następnym razem zejdzie.Yarko - Pon 11 Paź, 2010 a no i R1R niestety nie nadaje się na suchy Radom bieżnik ze środka opony odpada sporymi kawałkami, opona zdecydowanie na mokre i jako semislick na ulicerasta - Pon 11 Paź, 2010 Zbyt duże ciśnienie.Janusz - Pon 11 Paź, 2010
górnik napisał/a:
Dzięki bardzo za zorganizowanie imprezy, bardzo mi się podobało
Nie chcę tutaj wypominać, niektórym osobom ich złośliwych uwag na mój temat, bo ogólnie mi to wisi ale na drugi raz (to do niektórych panów i pań) ugryźcie się w język bo prawda jest taka, że pierwszy raz w życiu byłem na torze i pojechałem tam tak naprawdę się uczyć i pobawić... a komentarze w stylu ("taki dobry samochód, a umiejętności wogóle") są mocno nie na miejscu...
co do Tych tekstów to mam nadzieje ze nie chodzi Co o mnie (pan od karteczek;D) bo też sie cos śmiałem z Twojego samochodu, ale u nas jakoś tak już jest ze kazdy z drugiego się nabija i naśmiewa, tak już u nas jest , musisz sie przyzwyczaić. Co do czasów ja obstawiałem jakieś mega tyły dla seryjnego hohelswagena i jest bardzo zaskoczony w potencjale, samochód sam tego nie zrobił.
A co do czasów z pierwszego przejazdu, to nie tylko Twój czas został źle zmierzony, tyle ze akurat Tobie podobno zbyt wcześnie pani zatrzymała czas, a komuś tam z kolei zbyt późno.
Generalnie moim zdaniem nie ma co bić piany bo jak ktoś wykręcił dobry czas w jednym przejeździe to powinien tez to zrobić w drugim. Przy trzech kołkach już liczyła sie systematyczność.
Nie wiem, ja np miałem prawie takie same czasy.Janusz - Pon 11 Paź, 2010
zefir napisał/a:
http://picasaweb.google.c...tHatcz09102010#
kurfa.... znowu nie ma ani jednego mojego zdjęcia nic więcej nie organizuje... Bart - Pon 11 Paź, 2010
Janusz napisał/a:
u nas jakoś tak już jest ze kazdy z drugiego się nabija i naśmiewa, tak już u nas jest , musisz sie przyzwyczaić
Janusz, mów za siebie. NIGDY się z nikogo nie naśmiewałem, takie zachowanie jest karygodne, wręcz żenujące!Michał - Pon 11 Paź, 2010 Jak oglądam mordki na zdjęciach Mi, Barta, jacy, nox'a, geko, Papieża to żałuje że nei pojechałem ...
I wogóle połowy osób nie znam ze zdjęć .fydi - Pon 11 Paź, 2010
Yarko napisał/a:
a no i R1R niestety nie nadaje się na suchy Radom bieżnik ze środka opony odpada sporymi kawałkami, opona zdecydowanie na mokre i jako semislick na ulice
to jest podobna mieszanka co r888, więc chyba ciśnienie było za duże. ja za pierwszym razem miałem w r888 na zimno chyba 1,9 bar i też mi odpadła połowa bieżnika Bart - Pon 11 Paź, 2010 a propos opon - Continental Vanco w rozmiarze 195/70R15C (na zimno ciśnienie 3.0) też nie jest oponą stricte torową