to by trzeba było PiTT zapytać, bo pisał na allegro, że sprzedaje aparat fotograficzny właśnie po to, żeby wejść w pełną klatkęGeKo - Pon 22 Wrz, 2014 Chrzanek 2k to jest możliwe pod warunkiem ze odstawiasz auto gole wyczyszvzone z wyjetymi szybami i oczywiście malowanie po twojej stronie. Jak w Warszawie to do Kozaka, jak Śląsk to Baran lub budowa rajdowek. Poznań Sheffler ale ceny ma raczej z tych górnych.CHRZANEK - Wto 23 Wrz, 2014 Racja.bob.dsk - Wto 23 Wrz, 2014
Idę w bambusową konstrukcje. Kolega spawarkę do drewna ma tylko muszę elektrody do bambusa załatwić bo ma tylko dębowe bob.dsk - Wto 08 Mar, 2016 Panowie jako że Saxofon idzie w piątek do klatkowania to chętnie posłucham wszelkich rad i sugestii.
Drugą sprawą jest malowanie samej klatki jako że będę robił to sam ( sprzęt mam ) to potrzebuję kilka rad. Czy podkład jakiś zwykły czy niezwykły ? Może być lakier taki jak na blachy?
Thank you from the mountain qbus - Wto 08 Mar, 2016 Dopiero co skladales wnetrze a teraz klatkujesz?
Dziwne... wg mnie na pewno obspawaj bude, nie wiem czemu ludzie tego nie robia. Wyciagnij motor i zrob zastrzaly do kielichow.bob.dsk - Wto 08 Mar, 2016
qbus napisał/a:
Dopiero co skladales wnetrze a teraz klatkujesz?
Włożyłem tylko kubły do przymiarki bo chciałem pojeździć trochę
Porozmawiam z Baranem na temat obspawania budy a zastrzały mają być.Kenet - Wto 08 Mar, 2016 Ja poszedłem do sklepu gdzie mają towar dla lakierników samochodowych, kupiłem jakiś zwykły podkład i do tego srebnej farby i poszło pięknie.Janusz - Wto 08 Mar, 2016
bob.dsk napisał/a:
Drugą sprawą jest malowanie samej klatki jako że będę robił to sam ( sprzęt mam ) to potrzebuję kilka rad. Czy podkład jakiś zwykły czy niezwykły ? Może być lakier taki jak na blachy?
dobry kolor wnetrza miał Badi w swoim saxo. Gdzies w temacie o tym pisał.
a co do klatki to qbus powiedział najwazniejsze rzeczy bob.dsk - Śro 09 Mar, 2016 Coś tam jeszcze poczytałem na internetach że w miejscach obspawania łatwiej o rude? Trzeba to dobrze zabezpieczyć pewnie i po sprawie ale może ktoś się wypowie. Czy tak naprawdę to tak dużo daje ?karoluPL - Śro 09 Mar, 2016
bob.dsk napisał/a:
Coś tam jeszcze poczytałem na internetach że w miejscach obspawania łatwiej o rude? Trzeba to dobrze zabezpieczyć pewnie i po sprawie ale może ktoś się wypowie. Czy tak naprawdę to tak dużo daje ?
Każde łączenie spawane lubi rudą, ale jak dobrze przygotujesz te miejsca i obmalujesz to tak jak i klatkę, albo zabezpieczysz same miejsca obspawania jakąś farbą/podkładem to na pewno będzie to się lepiej trzymało niż przed zabiegiem obspawania.
Druga sprawa, ciężko o konkretne porównanie dwóch przypadków z klatką bez obspawania i tak zrobionego jak trzeba czyli obspawane. Fachowo jak ktoś robi, to obspawa bude i porobi zastrzały. A duża część osób tego nie robi przez zwykłą oszczędność(która jest pozorna, bo lepiej wszystko zrobic na raz, niż później jak buda pracuje albo sie gdzieś rozejdzie to od nowa szukać i rozbierać i spawać)qbus - Śro 09 Mar, 2016 No a zwlaszcza Saxo/106 w ktorym pracuje bagaznik i slupki.
Chcesz miec sztywne nadwozie dluzszy czas to obspawuj, chcesz to za chwile poprawiac i finalnie wydac wiecej, to tego nie rob