później za radą GeKo ustawiliśmy niższe, było trochę lepiej, ale i tak z przodu odpadał większymi kawałkami, aż sprawdzałem na Waszych R888 czy jest podobnie, no i u Was elegancko się ścierał i lekko wałkował, tak jak być powinno, tył natomiast ścierał się ok.Bart - Pon 11 Paź, 2010 może po prostu za szybko jeździłeś?Miniac - Pon 11 Paź, 2010
Janusz napisał/a:
Co do czasów ja obstawiałem jakieś mega tyły dla seryjnego hohelswagena i jest bardzo zaskoczony w potencjale, samochód sam tego nie zrobił.
A to ja się wyłamię. Bo jak tylko zobaczyłem go w kolejce to już mówiłem, że będzie spore zaskoczenie z powodu tego auta. Że nowe, że super silnik, a już DSG.. wtedy ktoś powiedział, że nie ma DSG po czym 'se zrobiłem minę taką' -
A propos opon to ja na Potenzach RE050 robiłem w Radomiu seryjnym jeszcze MINI 41.1 i opony były 'ok'. Jestem za to totalnie rozczarowany moimi R888.. była masakra, lodowisko.. dopiero 2bary na ciepło spowodowały, że opona zaczęła jakoś trzymać, ale to dopiero po minimum 3okrązeniach.. kiedy to ZAWSZE trafiałem na ELKĘ (w sensie 'naukę jazdy') lub też na busa.. który upewnił mnie, że to jednak zorganizowana akcja z ukrytą kamerą Pierwszy raz kupiłem używane Toyki i już więcej tego błędu nie popełnię
Na pewno bym pojechał poniżej 40sek, ale myślałem, że rozwaliłem przeguby bo wszystko już w aucie chrupało. Całe szczęście, że tylko po 1cm odkręciły mi się oba przednie koła (pojechałem 40.1)
Cytat:
Nie wiem, ja np miałem prawie takie same czasy.
Ja miałem prawie identyczne.. aczkolwiek w pierwszym przejeździe dwa razy mnie wypluło.. nie mogłem się zdecydować którym biegiem jechać i generalnie obstawiałem okolice 2.10. Ona nie tyle źle zatrzymywała.. ona co chwila inaczej machała tą flagą na starcie.. mi np machnęła ręka to ruszyłem... może za wcześnie.... a może nie zrozumiałem przesłania
btw. Rasta pojechał NAJLEPSZY czas. Gdyby nie zaliczył trawy to NA PEWNO byłby pierwszy. Jak można mu odmawiać szacuna za bycie najszybszym? Że za mała różnica?? pffff... Jak mawiają "winning is winning" (jeśli ktoś nie oglądał F&Fs) GeKo - Pon 11 Paź, 2010 co do R1R czy R888 zadna ztych opon sie nie nadaje na tego typu tory, tutaj opona caly czas idzie pod obciazeniem i momentalnie sie przegrzewa. tutaj jest potrzebny slick ale w bardzo twardej mieszance inaczej opona nie ma czasu sie schlodzic odpowiednio pomiedzy zakretami.rasta - Pon 11 Paź, 2010 Takie nawroty jak w Radomiu są zabójcze dla opony. W dodatku zawsze jedna się bardziej zużywa od pozostałych.Jakarti - Pon 11 Paź, 2010
Cytat:
Takie nawroty jak w Radomiu są zabójcze dla opony. W dodatku zawsze jedna się bardziej zużywa od pozostałych.
1 radom rozku rwil opony w c2 przedramatycznie. taki tor po prostu..rasta - Pon 11 Paź, 2010
Cytat:
Na pewno bym pojechał poniżej 40sek, ale myślałem, że rozwaliłem przeguby bo wszystko już w aucie chrupało. Całe szczęście, że tylko po 1cm odkręciły mi się oba przednie koła (pojechałem 40.1)
Na pewno bym pojechał 38 ale piasta mi się rozpadła. Całe szczęście, że dalo się na tym jechać zpowrotem do Wawki
Miniac, czyli guma, remap, lekka felga i 1s poprawy? Czy coś jeszcze się zmieniło od tamtego czasu w Mini?Lejek - Pon 11 Paź, 2010 Miałem podobny problem na r888 (wyrywanie bierznika ze srodka czoła opony). Pytanie, w jaki sposób dobierać cisnienie w oponach ?? Ile pompowaliscie R888 lub R1R na radom lub podobne tory?? Pytanie nr.2 Co robić aby szybciej jezdzic Moze pytanie troche z pupy ale chodzi mi o to zeby złych nawyków uniknąć. Chyba jechalem co moglem a przynajmniej tak mi sie wydaje, no moze miedzy gazów nie uzywałem bo jeszcze niewychodzi. A czas moim zdaniem powienien byc deko lepszy... 2.09 pierwsze objazd 2.08 drugi objazd...Stf - Pon 11 Paź, 2010
rasta napisał/a:
Na pewno bym pojechał 38 ale piasta mi się rozpadła. Całe szczęście, że dalo się na tym jechać zpowrotem do Wawki
jak następnym razem zrobisz 38.xx to masz flaszeczkę u mnie, jak nie to ja u Ciebie ade - Pon 11 Paź, 2010 tak zeby wyjasnic:]
bo niektorxy moze mysla, ze to scirroco o ktorym pisalem to gornik...
ja mialem na mysli macka steinhoffa scirroco Rka, ktory nie dal rady przyjechac;]
tak wizualnie to lejek wykorzystywal swoj samochod prawie na maxa... widac, ze troszke mocy brakowalo, ale wygladalo, ze bardzo plynnie i ladnie jedzie
ja bylem na dunlopach direzza, walnalem 12 kolek pod rzad i wydaje mi sie, ze od 3ciego kolka trzymaly juz caly czas tak samo dobrze,
na zimno mialem 1,6 przod i 1,5 tylMiniac - Pon 11 Paź, 2010
rasta napisał/a:
Cytat:
Na pewno bym pojechał poniżej 40sek, ale myślałem, że rozwaliłem przeguby bo wszystko już w aucie chrupało. Całe szczęście, że tylko po 1cm odkręciły mi się oba przednie koła (pojechałem 40.1)
Na pewno bym pojechał 38 ale piasta mi się rozpadła. Całe szczęście, że dalo się na tym jechać zpowrotem do Wawki
A właśnie, że bym pojechał! Przyznaj się, że to ty wysyłałeś mi te eLki i busa na tor.. o śruby nie podejrzewam
Cytat:
Miniac, czyli guma, remap, lekka felga i 1s poprawy? Czy coś jeszcze się zmieniło od tamtego czasu w Mini?
..more, ale ciii.
Lejek: Na Radomiu jak na każdym innym torze są sztuczki/kruczki. Mi większość wskazał STF, a ze dwie sam wybadałem. Z 'Poznaniem' jest zresztą dokładnie tak samo. Możesz ciągle jechać 'idealne' wg. Ciebie okrążenia a czasu nie poprawisz zanim nie zaczniesz jechać 'nie idealnie'
Kolega Maciek, który ze mną przyjechał i o którym można powiedzieć, że nie ma praktycznie nic wspólnego ze sportową jazdą samochodem (i chociażby dlatego mogę mu powierzać auto hehe) kręcił MINI 44-45sek. A po paru uwagach automatycznie 42.8 i to kółko w kółko.. tylko 3cim biegiem.
Ade: dobra akcja! Też myślałem, że o tym czarnym Scirocco piszesz, że miał sekundę straty do Rasty. Bo jak go mierzyłem to jeździł okolice 42-43sekM - Pon 11 Paź, 2010 Ja po dwóch radomiach nadal żyje w świadomości że ja nie potrafię jeździć na tym torze
Taka prawda kubas - Pon 11 Paź, 2010 A Andrzej znowu w tej samej bluzie ! Miszcz bluza na trackdaye pcs - Pon 11 Paź, 2010 Czy mi sie wydaje, czy Januszek wycelowal w ten sam punkt co ja ostatnio dziadkiem??M - Pon 11 Paź, 2010 Januszek strzelił w początek, ty zaś w najsamśród