Koto - Sob 28 Maj, 2011 Chyba jednak ja zamuliłem
Dla zawodników prywatnych (samochód zgłoszony przez kierowcę lub pilota tego samochodu) zgłaszających się samochodami: Super 2000, Super 1600, N 4, R4, TD, „OPEN” - 2900
Dla zawodników pozostałych (samochód zgłoszony przez osobę inną, niż kierowca lub pilot tego samochodu) - 3700
Dla zawodników pozostałych (samochód zgłoszony przez osobę inną, niż kierowca lub pilot tego samochodu), gdzie kierowca legitymuje się inną licencją niż wydana przez PZM - 6000
Czyli tak, Polski kierowca zgłoszony przez siebie 2900, zagraniczny przez siebie 2900, kwoty różnią się dopiero jeśli załogę zgłasza zespół? Teraz już dobrze rozumiem?106 - Śro 08 Cze, 2011 kurde jakie zacofanie w gsmp wzgledem rpp... tam sie jeszcze kopie dokumentow
poczta dosyla... kolorowe skany w mailu im nie wystarcza... co za ludzie ;)
zaczynam powoli ogarniac temat gor.. moze kiedys (za 5 lat) sie przyda ;)CHRZANEK - Śro 08 Cze, 2011 GSMP ma swój klimat matt - Śro 08 Cze, 2011
106 napisał/a:
kurde jakie zacofanie w gsmp wzgledem rpp... tam sie jeszcze kopie dokumentow
poczta dosyla... kolorowe skany w mailu im nie wystarcza... co za ludzie
106, w RD-3L to samo 106 - Sob 18 Cze, 2011 hmm kolejna roznica miedzy gsmp a rajdami - w gsmp zewnetrzny wylacznik
pradu jest wymagany, a w rajdach tylko zalecany i ze w gsmp nie mozna jechac
z plyta pod silnikiem.
Dudziak juz po pierwszym przejezdzie treningowym. podobno jeszcze sie nie
obudzil na razie 7 na 9 jadac Nka w klasie A1600. schenk w 206 5 sek za nim.
do 6tego ma 7 sek straty... ma urywac Przem_106 - Sob 18 Cze, 2011 Heja Heja. Ja tez obserwuje wyniki Limanowej. Jedzie Nasz kolega z 106club Allesi. Własnie z nim rozmawiałem. Zadanie ma pocisnąc Ewe z C2 i probowac dogonic Romuzgę. Ja mu kibicuje, no i oczywiscie Dudziakowi tez GeKo - Sob 18 Cze, 2011
106 napisał/a:
i ze w gsmp nie mozna jechac
z plyta pod silnikiem.
Bo to element aerodynamiczny martin.h - Sob 18 Cze, 2011
Przem_106 napisał/a:
Heja Heja. Ja tez obserwuje wyniki Limanowej. Jedzie Nasz kolega z 106club Allesi. Własnie z nim rozmawiałem. Zadanie ma pocisnąc Ewe z C2 i probowac dogonic Romuzgę. Ja mu kibicuje, no i oczywiscie Dudziakowi tez
Nie wiedziałem, że Wojtek startuje, w takim razie trzymam kciuki qbica - Sob 18 Cze, 2011 martin.h, wpadaj jutro na oglądare, będziem grylować! 106 - Sob 18 Cze, 2011 drugi przejazd treningowy i dudziak urwal 4 sek
106tka juz przed romuzga - przemek to twoje byle auto? spec dalej jak
z gr N czy doszly jakies mody?
romuzga juz cos tam jedzie wiec kierowca 106 calkiem dobrze daje rade Przem_106 - Sob 18 Cze, 2011 Nie Bartku, to nie moje auto. Silnik 100% seria natomiast pozostałe rzeczy; zawias starannie dobrany,skrzynia 13x64, dobra oponka. Auto powstawało bardzo długo i starannie. Wiele przemysleń wykorzystanych było równiez u mnie. Wojtek był u nas na forum, ale jakos ze wzg. na adminow nie mógł zagościc na dłuzej. Wg mojej oceny ogarnia bardzo fajnie i czasy godne szacunku kubas - Sob 18 Cze, 2011
Przem_106 napisał/a:
Nie Bartku, to nie moje auto. Silnik 100% seria natomiast pozostałe rzeczy; zawias starannie dobrany,skrzynia 13x64, dobra oponka. Auto powstawało bardzo długo i starannie. Wiele przemysleń wykorzystanych było równiez u mnie. Wojtek był u nas na forum, ale jakos ze wzg. na adminow nie mógł zagościc na dłuzej. Wg mojej oceny ogarnia bardzo fajnie i czasy godne szacunku
Rozmawiałem z nim ostatnio przy okazji zakupu stabilizatora od niego i naprawdę ogarnia temat. Jaki tam zawias dokładnie teraz siedzi?106 - Sob 18 Cze, 2011 pawel przyslal sms - ze jedzie na N20, a w zapasie ma jeszcze nowe toyo ale
motor nie chce wiecej juz jechac
chyba musze go wsadzic w moje 106 jezdzil almera kit car to i puga ogarnie
przemek - jak gosc w tym 106 ma seryjne 120-130 KM to ladne czasy kreciYarko - Sob 18 Cze, 2011
Przem_106 - Nie 19 Cze, 2011 Dzis w Limanowej mamy chyba mokro Wojtek zrobił mega czas na pierwszym podjezdzie treningowym. Jestem pod duzym wrazeniem!