pomógł dla mnie i p106rallye !Anonymous - Pią 24 Lip, 2009 Problem w tym że ja mam 3 wyjscia na przewody, bo to wersja z abs (odłączonym rzecz jasna) pytanie: wypierdzielić pompę absu i układ zrobic na 4. przewodach, czy zostawic tak jak jest i dac wieksza pompe na 3 przewody(jesli takowa istnieje)pit - Pią 24 Lip, 2009 Czy ktoś jeszcze może się wypowiedzieć odnośnie mojego pytania Anonymous - Pią 24 Lip, 2009 jest sens. na zimę zostaw sobie 266 gdzies w garażubizon - Pią 24 Lip, 2009
eM napisał/a:
ma juz calkiem porzadny zestaw do hamowania
masz 262 czy 282? czy moze cos jeszcze inszego?pit - Pią 24 Lip, 2009
AndreXSi napisał/a:
jest sens. na zimę zostaw sobie 266 gdzies w garażu
to już dupy się wcale nie trzyma
266 felga 14 , 283 felga 15Anonymous - Pią 24 Lip, 2009
pit napisał/a:
Czy ktoś jeszcze może się wypowiedzieć odnośnie mojego pytania
Idz w 266mm i jakiś dobry klocek.Ja sprzedałem swoje hamulce 283mm i tego nie załuje.(zresztą po fakcie sam się o nie pytałeś )
Teraz mam taki zestaw z 266mm.Zdjęcie felgi z vts'a ET16, z Lucasem 266mm.Musiałem inaczej dać ciężarki na felgach ,bo haczyły o zacisk.Pomiędzy nim, a felgą jest ok 1,5mm i nie wiem tak czy siak czy wejdą mi koła 14 z zimówkami,bo mam stalówki z ET24.Muszę to kiedyś sprawdzićAnonymous - Pią 24 Lip, 2009
pit napisał/a:
266 felga 14 , 283 felga 15
właśnie. teraz masz 266, tak? czy serię? 283 wkładasz na lato pod 15, 266 lub serię zmieniasz na zimę razem z kołamipit - Pią 24 Lip, 2009 Mam serię, chce zmienić na lepsze. Więc zastanawiam sie czy włożyć 283 i jeździć tylko na 15. Ale chciałebym mieć 14 na zime o wyższym profilu.
Więc czy jak założe 266 to zrobie wow przy pierwszym hamowaniu i mi to wystarczy, czy powiem łeee z dupy trzeba było inwestować w 283.
martin.h - Pią 24 Lip, 2009 pit, jeśli jeździsz jakieś supersprinty, pojeżdżawki itp. to zakładasz 266 + DS2500/DS3000/Carbonne Loraine RC6. Jeśli jeździsz w rajdach odcinki po 15 km i masz 150-160 KM zakładasz hamulec z 306 GTI-6. Weź pod uwagę, że 106'tka jest stosunkowo lekkim samochodem i już seryjny zacisk plus dobry klocek dają radę, chyba że nadużywasz lewej nogi. A jeśli tok to zmień technikę jazdy. Lewa noga tylko w ostateczności.pit - Pią 24 Lip, 2009 No właśnie!
Seryjnie mi auto staje dęba, wieć 266 poprawi spoko i zadowalająco.
Tak tez jestem zdania że lewa noga to ostateczność, no ale to teraz w modzie Loko - Pią 24 Lip, 2009
AndreXSi napisał/a:
Problem w tym że ja mam 3 wyjscia na przewody, bo to wersja z abs (odłączonym rzecz jasna) pytanie: wypierdzielić pompę absu i układ zrobic na 4. przewodach, czy zostawic tak jak jest i dac wieksza pompe na 3 przewody(jesli takowa istnieje)
w 406 są pompy z wyjściami na 4 przewody, albo na dwa przewody, w saxo z ABS'em są dwa przewody.
Tylko jest pytanie czy to ma sens, w takim hamulcu który łapie maks przy górze ciężko się dozuje siłe hamowania i hamuje na granicy utraty przyczepności.
No ale jak kto woli. Loko - Pią 24 Lip, 2009
pit napisał/a:
No właśnie!
Seryjnie mi auto staje dęba, wieć 266 poprawi spoko i zadowalająco.
Tak tez jestem zdania że lewa noga to ostateczność, no ale to teraz w modzie
Większa tarcza poprawi Ci odporność na ciepło, na poprawe typu "ooo auto teraz to staje dęba" nie ma co liczyć Czy wystarczy 266 mm, jeżdżę na takiej tarczy i mi się nie udało przegrzać hamulców. Jedyne co to założył bym do tego ferodo ds performance, bo premiery które mam nie wytrzymują tego ciepła i się tak dziwnie kruszą.Anonymous - Pią 24 Lip, 2009 ja wole czuc hamulec chyba ta pompe odpuszcze