Wracając do cisnienia w oponach to bylo grubo bo ja w takim razie nadmuchane mialem jakies 2,2 . No nic bedziemy testowac 1.6 - 1.5 na suchym bo takie cisnienie dawalem na wilgotny tor.
ade napisał/a:
tak wizualnie to lejek wykorzystywal swoj samochod prawie na maxa... widac, ze troszke mocy brakowalo, ale wygladalo, ze bardzo plynnie i ladnie jedzie
Co do mocy napewno racja, i to ze PRAWIE na maxa tez prawda. Ale jak juz jechał to cos mi zalewało paliwem, albo swieczki wypalone albo przewody nie wiem bedziemy diagnozowac, byly momenty gdzie moglem dociskac jeszcze wysokie 3 (wyjscie na start - meta, i nastepny łuk w lewo) tam odpuszczalem bo pierwszy raz w radomiu wiec nie znałem przyczepnosci itd. itp.
Miniac napisał/a:
Lejek: Na Radomiu jak na każdym innym torze są sztuczki/kruczki. Mi większość wskazał STF, a ze dwie sam wybadałem. Z 'Poznaniem' jest zresztą dokładnie tak samo. Możesz ciągle jechać 'idealne' wg. Ciebie okrążenia a czasu nie poprawisz zanim nie zaczniesz jechać 'nie idealnie'
No własnie miałem nadzieje ze ktos uczknie rabka tajemnicy Jacek - Pon 11 Paź, 2010
rasta napisał/a:
Zbyt duże ciśnienie.
też..ale to nie opona na suche. przy małym ciśnieniu odpada guma z boków, niestetyRudello - Pon 11 Paź, 2010 Ja miałem nadmuchane po 2.5 w r888 na przodzie
Jacek napisał/a:
rasta napisał/a:
Zbyt duże ciśnienie.
też..ale to nie opona na suche. przy małym ciśnieniu odpada guma z boków, niestety
Stf - Pon 11 Paź, 2010 nie wiem co Wy z tymi ciśnieniami. w znacznie cieplejszy dzień zarówno w golfie jak i s3 ładowałem na przód po 2,6bara na zimno (okolice 2,9 na ciepło) i dopiero wtedy jako tako to się prowadziło (zarówno r888 jak i zwykłe p0nero). oczywiście wynikało to z faktu, że miałem niewielkie negatywy golf -1st, s3 -2st - nawet pomimo tego opony mocno się zawijały:
generalnie bez negatywu minimum -2,5st -3st nie wyobrażam sobie co by się działo na ciśnieniu 1,5-1,7bar...
Lejek napisał/a:
No własnie miałem nadzieje ze ktos uczknie rabka tajemnicy
pitu pitu. trzeba znaleźć dobry tor i napie...r..d.a..lać !!rasta - Pon 11 Paź, 2010
Stf napisał/a:
napie...r..d.a..lać !!
Exactly Rasputin - Pon 11 Paź, 2010 Mam nadzieje,że sie Janek na mnie nie pogniewa Żeby nie było film jest zblokowany i nie dostępny dla szerszego grona Zresztą blach nie widać
http://www.youtube.com/watch?v=PNiP1RppockJakarti - Pon 11 Paź, 2010 hehehe,
wiem, ze na zywo inaczej ale tutaj wyglada to tak jakbys normalnie chcial w te opony przylozyc rasta - Pon 11 Paź, 2010 Good shit Poszedł dalej nie odpuszczał kubas - Pon 11 Paź, 2010 Jest akcja !bizon - Pon 11 Paź, 2010 poszedl po bandzie, respekt Koto - Pon 11 Paź, 2010 Januszek dobry napyerdalacz, nie odpuścił Anonymous - Pon 11 Paź, 2010 No janusz RESPAKTA FoR U
Nie odpuścił.Miniac - Pon 11 Paź, 2010
Stf napisał/a:
nie wiem co Wy z tymi ciśnieniami. w znacznie cieplejszy dzień zarówno w golfie jak i s3 ładowałem na przód po 2,6bara na zimno (okolice 2,9 na ciepło) i dopiero wtedy jako tako to się prowadziło (zarówno r888 jak i zwykłe p0nero).
To jest jednak taki Poliszynel.. bo ja już w kolejnym aucie obserwuje zupełnie inne zachowanie. Jak na Poznaniu trzaskałem 1.53 to ktoś zapytał o ciśnienie.. powiedziałem, że ok 2.6 na ciepło.. po czym mnie wyśmiał i nakazał zejść do 2.0 Po tym zabiegu wywaliłem w plener w rozwaliłem zderzak. Dopompowałem koła do 2.7-2.8 i trzaskałem niskie 1.52 z 1.52.0 włącznie! Na radomiu w sobotę spróbowałem jednak zejść do z 2.8 do 2.2.. ale zeszło mi się do 1.9 bo 'blablabla' w tle.. i było MEGA dobrze. Jak, co, dlaczego.. nie wiem. Może im masz gorsze kąty tym lepiej mieć mało wiatru.. a jak dobre do im więcej tym lepiej?? Dont know..
Lejek napisał/a:
No własnie miałem nadzieje ze ktos uczknie rabka tajemnicy
oglądaj onboardy, a jeszcze lepiej puszczaj synchronicznie z własnymi. Wychodzą niezłe akcje .. a nauka to 70% obserwacji Anonymous - Pon 11 Paź, 2010 twardym trzeba być, nie miętkim
Miniac... nie chciałem DSG lubię pomachać drążkiem ;] chociaż, co do osiągów, to jednak DSG ma przewagę