To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - [Szukam auto] Temat - koncert życzeń

Bonczek - Wto 26 Sty, 2016

U mnie nowe 1.4 TSI 150 przyjęło 3 litry do przebiegu ~22k.
karoluPL - Wto 26 Sty, 2016

PiTT, czytanie ze zrozumieniem się kłania :>

Cytat:
w silnikach TFSI/TSI biorących olej (bo nie każde tfsi/tsi tyle żre)


Pierwsze wersje 2.0tfsi/tsi na łańcuchu rozrządu miały dosyć spory problem ze zużyciem oleju, oraz początkowe wersje silników 2.0tfsi na pasku/łańcuchu AXX/BWA/BHZ.

Im dalsze i nowsze wersje- tym mniejszy problem, bo wcześniej serwis sam odpowiadał na zgłoszenia się pojazdów na gwarancję, ze zużycie litra oleju na 1500km mieści się w normie dla tych silników :]

PiTT - Wto 26 Sty, 2016

ale przeciez nie wiesz czy dane tsi bedzie bralo czy nie ;)
zobacz ze Bonczek napisal ze jemu przyjelo 3l
u mnie nic, wiec nie jest to problem kazdego silnika tsi
w gti cos tam bral olej, ale tez bez tragedii

karoluPL - Wto 26 Sty, 2016

o najnowszych modelach nie wiem nic, ale co innego jak już dany model jest na rynku chociażby te 2-3 miesiące, lub dłużej i pojawiają się pierwsze sygnały w serwisach, ze coś jest nie tak. Inna sprawa, ze ludzie piszą o takich rzeczach w internetach, więc mozna zasięgnąć takiej wiedzy, bo polacy lubią narzekać. Ja jak kupowałem A3 tfsi- wiedziałem, ze musze sobie kupić przynajmniej dwójkę motula na dolewki, bo bez tego sie nie obejdzie w dalsza trasę.
I co bym nie zrobił z tym silnikiem, to sie go nie wyleczy z tego, bo ma taką wadę konstrukcyjną i już. W rzeczywistości, to problem był nie jest w uszczelniaczach, ani pierścieniach, tylko w samej odmie i systemie odpowietrzania skrzyni korbowej. Ale tak jest w nich od nowości i nic panie nie zrobisz bez drutowania i tuningowania.

Bonczek - Wto 26 Sty, 2016

To jest to samo gowno co z motorami Hondy - do tej pory trafiałem dobre, a u Beaty w 7 genie wychodzi 0,7 na 2000km, co daje 3,5l na 10k km. Ja bym przeżył ale baba pilnująca poziomu oleju? :faja:
Zrobimy moze uszczelniacze w przyszłości ale widziałem i takie D16V1 ktore po tej operacji opierdzielaly jeszcze więcej. Temat żarcia oleju w Hondzie to dla mnie jakis mindfuck.

kosmita - Wto 26 Sty, 2016

Bonczek napisał/a:
Lexus - szukałbym model starszego

przecież ten lex to GS pierwszej generacji :>

Niezłe rodzynki w tym komisie mają pasat b5 1.6 :rotfl:

1.4 tsi lubią też siorbnąć płynu chłodniczego ;)

Kenet - Wto 26 Sty, 2016

Silnik nie wielbłąd pić musi!
Bonczek - Wto 26 Sty, 2016

kosmita, pomyliłem sie, chodzi mi o tego większego. LS?
zefir - Wto 26 Sty, 2016

Bonczek napisał/a:
To jest to samo gowno co z motorami Hondy - do tej pory trafiałem dobre, a u Beaty w 7 genie wychodzi 0,7 na 2000km, co daje 3,5l na 10k km. Ja bym przeżył ale baba pilnująca poziomu oleju? :faja:
Zrobimy moze uszczelniacze w przyszłości ale widziałem i takie D16V1 ktore po tej operacji opierdzielaly jeszcze więcej. Temat żarcia oleju w Hondzie to dla mnie jakis mindfuck.


nie znam absolutnie problemu :D

hehe ale znam z d16z1 problem np :)

Kendzi mysle zamknal temat :D

Kenet - Wto 26 Sty, 2016

Ja octavią jeździłem od kontrolki do kontrolki, lałem jakieś 5 litrów na 10000 :lol2: ale silnik nacechowany był sportem, non stop pod czerwonym polem. Po prostu musi pić i tyle.
Walle - Wto 26 Sty, 2016

Dolewanie wszystkiego nie załatwia. W silniku odkłada się nagar, katalizator się zapycha. Nie ma nic za darmo.
Kenet - Wto 26 Sty, 2016

U mnie nie zdążyłby się zapchać, jak ja ciągle w trybie wypalania jeździłem ;D
lukp - Wto 26 Sty, 2016

Marek23 napisał/a:
karoluPL napisał/a:
I tym sposobem wracamy do korzeni- było kupić octe RS. Niby nudna, a jednak nie :D Niby passat, a jednak octavia. Taki joker w swojej klasie. :jupi:

Utrata dziewictwa dla młodej dziewczyny jest tym czym Octa RS dla Pitta. Chce i nie chce,ale i tak w końcu to się zdarzy :rotfl:


chyba predzej cupra st :)

Marek23 - Wto 26 Sty, 2016

Mi wczoraj wybiło 80 000 przebiegu na trasie z Monachium. Koncowka w Czechach jsk zwykle z 2 z przodu bo ruch mały w nocy. Rano sprawdziłem olej, pełen stan. Ani razu nie dolewałem jak auto mam od nowości.Mysle ze to kwestia użytkowania. Bardzo delikatnie jezdze dopóki temperatura oleju nie ma 90 stopni i zawsze schładzam silnik. jak ktoś pałuje na zimnym myśląc ze temperatura wody równa sie oleju to sie nie dziwie, ze tam olej sie leje :rotfl:

W szoku jestem jaki zacny ten silniczek, po boxie nawet 3 0 kompresor nie wychodzi na pole position.

Bonczek - Wto 26 Sty, 2016

Sam masz wodę w ukl chłodzenia :faja: ja czekam na oliwę 85-90 i dopiero kita.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group