skąd ma go właściciel?
jak wiesz było ich ze 20 sztuk na Polskę...
dwiema sztukami miałem okazję jeździć - jako pasażer, Marka Ryndaka i Jacka Sikory
Kolega kupił go w zeszłym roku gdzieś nad morzem. Teraz następuje całkowita odbudowa, jest już nowa buda z klatką, nowy silnik się składa, będzie dobrze.
Janusz, w latach 90-tych był puchar CC Trofeo w WSMP. Wtedy zostało przywiezionych do polski 20 aut z Włoch. Były to prawdziwe A-grupy, w odróżnieniu od eNkowego Sportinga.Anonymous - Wto 23 Cze, 2009 W 92 czy tam 93 nie było jeszcze sportinga. Pamiętam ,że Ficoń jeździł abartem.W WSMP chyba były rozwiercone do 1000 cm2 ,ale nie mam czasu pogooglować ,żeby to sprawdzić.106 - Wto 23 Cze, 2009 a to jest jakas duza roznica miedzy abarthem a Agr sportingiem? przeciez w ppzm
byly min. 3 seicento 105-115KM, a cinquecento chyba 9x bo tam jak pamietam
nie ma w homologacji 4P martin.h - Wto 23 Cze, 2009
p106rallye napisał/a:
W WSMP chyba były rozwiercone do 1000 cm2 ,ale nie mam czasu pogooglować ,żeby to sprawdzić.
Wszystko się dowiemy. Nowy silnik jest jeszcze nie złożony, ale można łatwo sprawdzić jaka to pojemność. Auto było zakupione w specyfikacji wyścigowej bo na starej budzie nie było nr. VIN. Kolega celuje w 70-80 KM, jak będzie więcej to też się nie obrazi
106 napisał/a:
a to jest jakas duza roznica miedzy abarthem a Agr sportingiem?
Abarth to 900, a sporting 1100.Anonymous - Wto 23 Cze, 2009 Info w sumie z ostatniej chwili.Kumpel - laweciarz (hiena jeba.na ) jakieś 3 h temu ściagał z autostrady na wysokości katowickiego os.Witosa - piękne GT2 , które prowadził nie kto inny ,jak niejaki Leszek Kucaj. Coś Lesiu dzwonnik ,dzwoni już nawet na prostym odcinku autostrady,to pewnie przez ten akłaplaning Bart - Wto 23 Cze, 2009 hehe, grubo. Ciekawe czy ten dzwon przejdzie bez echa w mediach.Misiek_lbn - Wto 23 Cze, 2009 a widzieli reno 19 maxi http://www.retro-renault....oject-maxi.htmlVlodarsky - Śro 24 Cze, 2009
jak byś się trochę pokręcił po szwajcarskich górach to byś zobaczył kto takim śmiga...
mam Ci podpowiedzieć ?Anonymous - Czw 25 Cze, 2009 Tu o tym, co pisałem przedwczoraj - http://sport.onet.pl/0,12...,wiadomosc.html . "Jak powiedział przyczyną były kałuże na drodze " mi - Czw 25 Cze, 2009 Bart - Pią 26 Cze, 2009
mi napisał/a:
napisał mi, który rzut beretem od katowickiego odcinka A4 po przejechaniu przez kałużę sejem pociągnął po barierach Bart - Pią 26 Cze, 2009
bart napisał/a:
mi napisał/a:
napisał mi, który rzut beretem od katowickiego odcinka A4 po przejechaniu przez kałużę pociągnął sejem po barierach
napisał bart, który rzut beretem od miejsca gdzie mi pierdyknął sejem rozpieprzył deltę po przejechaniu przez kałużę mi - Pią 26 Cze, 2009 a gówno! Ja nawet w kałużę nie wjechałem szymlorek - Pią 26 Cze, 2009 klikamy w ogłoszenie:
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C8355408
widzimy : passek tdi
rok 00r.
PRZEBIEG 176 000km.
Robimy kliku klik sprawdzamy przebieg z rzeczywistością i wychodzi..
Regnr: RRW315
Fabrikat: VW PASSAT VAR TDI
Färg: SVART Fordonsslag: PB
Fordonsår: 2000 Fordonsslagsklass: I
Chassinummer:
Typgodkännandenummer: e1*98/14*0043*15
Typgodkännandedatum: 2000-04-18
Senaste EU-regbevis del 1: 2009-04-02
Senaste EU-regbevis del 2: 2009-04-02
Handelsbeteckning:
Upplysningar:
Trzeba być niesamowicie tempom masą żeby próbować wciskać kit z autem na szwedzkich blachach ..
Swoją nogą w motyla noga mnie to niemiłosiernie, wiadomo ze stary diesel w takiej budzie będzie miał nalatane, chętniej jednak kupiłbym coś co ma prawdziwy przebieg niż ogladać te wszystkie 180tysiecy [/b]martin.h - Pią 26 Cze, 2009 Ale wał