krzysiek_ - Śro 26 Cze, 2013 Mi tam się wydaje, że pierwsza obcierka to typowa walka na torze i tyle, my też lubimy czasem próbować objechać mocne BMW i nie raz było tak, że z potem żałowałem spinania się na na wolnych winklach natomiast drugie "trącniecie" ze str bmw to jakieś nieporozumienie, kierowca seja chyba chciał się lusterkami pocałować... Nigdy tam nie byłem ale ten tor chyba nie jest tak wąski, żeby zapierdalać na grubość lakieru.. mi - Śro 26 Cze, 2013
krzysiek_ napisał/a:
Nigdy tam nie byłem ale ten tor chyba nie jest tak wąski, żeby zapierdalać na grubość lakieru..
Weź się w garść! Na hoczheczu jesteś, tu nie trzeba być/widzieć/wiedzieć żeby być ekspertem!rasta - Śro 26 Cze, 2013 Tor mw wszedzie 12 m szerokości, ale jak idzie się o życie to robi się nagle bardzo wąsko.sajfer - Śro 26 Cze, 2013
krzysiek_ napisał/a:
Nigdy tam nie byłem ale ten tor chyba nie jest tak wąski, żeby zapierdalać na grubość lakieru..
Jest
Generalnie korzystasz ile możesz, każdy cm się liczy jak masz szybko przejść zakręt.
I wiele dzwonów właśnie tak działa, że zabrakło tych 10cm na 12 metrowym torze, tylne koło spada na piach za tarką, kontra jedna druga trzecia i daszek faldzip - Śro 26 Cze, 2013
sajfer napisał/a:
tylne koło spada na piach za tarką, kontra ... i daszek
skądś to znamy CHRZANEK - Czw 27 Cze, 2013
sajfer napisał/a:
kontra jedna druga trzecia i daszek
Ta trzecia to "pożegnalna" kp - Czw 27 Cze, 2013 Jedną ręką można już machać do kamery - jak się ma klatkę.
A jak się nie ma - to się sięga dupe podetrzeć.
.