k-mart - Śro 12 Kwi, 2006 Wlasnie sa rozne opinie co do calkiem przelotowych w NA, wiele osob twierdzi ze to raczej nic nie daje, dlatego potrzebuje porady. Swoja droga w R5 gtt robilo to piekna robote, od tamtej pory sie zakochalem w przelotowych . Chce miec poprostu tak bym mogl puszczac potezne marchewki gdy ktos sie przykleji do mojego tylu, redukcja, puszczam marchewke i niestety lakier mu sie troche spali na jego przednim zderzaku saxorulez - Śro 12 Kwi, 2006 R5 GTT to turbo.. a turbo wycisza wydech bo działa jak tłumik.. w NA się to nie sprawdzaAnonymous - Pią 07 Gru, 2007 Odkopałem temat
ja mam u siebie KAT+ RURA zakończona strumienicą , wcześniej była rura poprowadzona do końca ale hałas był uciążliwy, teraz planuje KAT+ŚRODKOWY+ RURA ale poprowadzona z boku auta, czyli się skruci wydech, niektóre Clio sport, Clio maxi startujące w rajdach we francji mają wydech(rure)poprowadzoną z boku, pomijając naszą policję ciekawe czy autko bedzie lepiej przyspieszało
Boje się tylko że przy cięciu zakrętu urwe przez tą rure kolektor bo autko dośc niskie jest, ale pomysł ciągle chodzi mi po głowiemi - Pią 07 Gru, 2007
MaxiA7 napisał/a:
KAT+ RURA zakończona strumienicą
Marek23 - Pią 07 Gru, 2007 z tego co słyszałem przelot w N/A powoduje straty...rasta - Pią 07 Gru, 2007 Wszystko zależy od tego jaką ma średnicę - jak wsadzisz do N/A 2,5" to na pewno będą straty, ale jak będzie mniejsza to niekoniecznie.dzik - Sob 08 Gru, 2007
MaxiA7 napisał/a:
Odkopałem temat
ja mam u siebie KAT+ RURA zakończona strumienicą , wcześniej była rura poprowadzona do końca ale hałas był uciążliwy, teraz planuje KAT+ŚRODKOWY+ RURA ale poprowadzona z boku auta, czyli się skruci wydech, niektóre Clio sport, Clio maxi startujące w rajdach we francji mają wydech(rure)poprowadzoną z boku, pomijając naszą policję ciekawe czy autko bedzie lepiej przyspieszało
Boje się tylko że przy cięciu zakrętu urwe przez tą rure kolektor bo autko dośc niskie jest, ale pomysł ciągle chodzi mi po głowie
I teraz halas bedzie mniejszy?
Ja mam w R5 z takim silnikiem jak u Ciebie wydech w postaci rury od kolektora do tlumika koncowego z R5 gte i tyle.
Ciszej niz na przelocie i 160 wyplulo.
Nie slyszalem o clio z rura pod drzwiami, R5 tak mialy.Vlodarsky - Sob 08 Gru, 2007 sugerujecie, że jeśli ja w NA mam przelot + dedykowany supersprint na oryginalnej średnicy to mi mocy ubyło ? Stacho - Sob 08 Gru, 2007 Nie zakładam nowego tematu tylko spytam się tutaj.
Mój wydech domaga się kompletego remontu !
Mega zapchany i dziurawy katalizator plus dziurawy tłumik przelotowy,końcowy Devil jakoś jeszcze się trzyma.
Zastanawiam się jak zrobić wydech czy:
-Zrobić wydech przelotowy od kolektora po tłumik końcowy z kwasówki 2"
czy
-Zrobić wydech ma 2 tłumikach przelotowych i wstawić jeden w miejsce katalizatora a drugi w miejsce seryjnego tłumika przelotowego
Co o tym sądzicie ?Anonymous - Sob 08 Gru, 2007
Marek23 napisał/a:
z tego co słyszałem przelot w N/A powoduje straty...
a ja z doswiadczenia wiem ze jest inaczej
motor na seryjnym wydechu 132 KM
ten sam motor na dwoch przelotach i wydechu o srednicy 2.25" - 141 KM
mowa o TU5J4 na seryjnyh walkach i kompie
EDIT - musialem pododawac literke 'c'mi - Sob 08 Gru, 2007 2.25"?!k-mart - Sob 08 Gru, 2007
dzik napisał/a:
clio z rura pod drzwiami
Niektorzy stosowali to w a-grupowych williamsach.
Ale krotki wydech chyba sprawdza sie lepiej w turbo?dzik - Sob 08 Gru, 2007 Nie ma reguly ze wydech w NA daje lub zabiera, za duzo zmiennych.
W moim clio dal 20KM wiec nie tak zle.
Boczny wydech robi sie dlatego ze jest latwiej, przynajmniej u mnie tak jest. Nie trzeba kombinowac z przejsciem nad belka.
W turbo ma nie zapychac i tyle.Anonymous - Nie 09 Gru, 2007 2,25 cala.CHRZANEK - Nie 09 Gru, 2007 Moja seria sie przepala...
Lekarze dają jej szanse maximum do wiosny...
Ja wbrew wszelkim prawom i sugestiom robie rure o średnicy wylotu z kolektora i "coś" w miejsce tłumika końcowego.
Bez kata i bez środkowego...