To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Wydech - modyfikacje

k-mart - Śro 12 Kwi, 2006

Wlasnie sa rozne opinie co do calkiem przelotowych w NA, wiele osob twierdzi ze to raczej nic nie daje, dlatego potrzebuje porady. Swoja droga w R5 gtt robilo to piekna robote, od tamtej pory sie zakochalem w przelotowych :P . Chce miec poprostu tak bym mogl puszczac potezne marchewki gdy ktos sie przykleji do mojego tylu, redukcja, puszczam marchewke i niestety lakier mu sie troche spali na jego przednim zderzaku :D
saxorulez - Śro 12 Kwi, 2006

R5 GTT to turbo.. a turbo wycisza wydech bo działa jak tłumik.. w NA się to nie sprawdza
Anonymous - Pią 07 Gru, 2007

Odkopałem temat :D
ja mam u siebie KAT+ RURA zakończona strumienicą , wcześniej była rura poprowadzona do końca ale hałas był uciążliwy, teraz planuje KAT+ŚRODKOWY+ RURA ale poprowadzona z boku auta, czyli się skruci wydech, niektóre Clio sport, Clio maxi startujące w rajdach we francji mają wydech(rure)poprowadzoną z boku, pomijając naszą policję :D ciekawe czy autko bedzie lepiej przyspieszało :>
Boje się tylko że przy cięciu zakrętu urwe przez tą rure kolektor bo autko dośc niskie jest, ale pomysł ciągle chodzi mi po głowie

mi - Pią 07 Gru, 2007

MaxiA7 napisał/a:
KAT+ RURA zakończona strumienicą

:|

Marek23 - Pią 07 Gru, 2007

z tego co słyszałem przelot w N/A powoduje straty...
rasta - Pią 07 Gru, 2007

Wszystko zależy od tego jaką ma średnicę - jak wsadzisz do N/A 2,5" to na pewno będą straty, ale jak będzie mniejsza to niekoniecznie.
dzik - Sob 08 Gru, 2007

MaxiA7 napisał/a:
Odkopałem temat :D
ja mam u siebie KAT+ RURA zakończona strumienicą , wcześniej była rura poprowadzona do końca ale hałas był uciążliwy, teraz planuje KAT+ŚRODKOWY+ RURA ale poprowadzona z boku auta, czyli się skruci wydech, niektóre Clio sport, Clio maxi startujące w rajdach we francji mają wydech(rure)poprowadzoną z boku, pomijając naszą policję :D ciekawe czy autko bedzie lepiej przyspieszało :>
Boje się tylko że przy cięciu zakrętu urwe przez tą rure kolektor bo autko dośc niskie jest, ale pomysł ciągle chodzi mi po głowie


I teraz halas bedzie mniejszy?
Ja mam w R5 z takim silnikiem jak u Ciebie wydech w postaci rury od kolektora do tlumika koncowego z R5 gte i tyle.
Ciszej niz na przelocie i 160 wyplulo.

Nie slyszalem o clio z rura pod drzwiami, R5 tak mialy.

Vlodarsky - Sob 08 Gru, 2007

sugerujecie, że jeśli ja w NA mam przelot + dedykowany supersprint na oryginalnej średnicy to mi mocy ubyło ? :(
Stacho - Sob 08 Gru, 2007

Nie zakładam nowego tematu tylko spytam się tutaj.
Mój wydech domaga się kompletego remontu !
Mega zapchany i dziurawy katalizator plus dziurawy tłumik przelotowy,końcowy Devil jakoś jeszcze się trzyma.
Zastanawiam się jak zrobić wydech czy:
-Zrobić wydech przelotowy od kolektora po tłumik końcowy z kwasówki 2"
czy
-Zrobić wydech ma 2 tłumikach przelotowych i wstawić jeden w miejsce katalizatora a drugi w miejsce seryjnego tłumika przelotowego
Co o tym sądzicie ?

Anonymous - Sob 08 Gru, 2007

Marek23 napisał/a:
z tego co słyszałem przelot w N/A powoduje straty...


a ja z doswiadczenia wiem ze jest inaczej

motor na seryjnym wydechu 132 KM
ten sam motor na dwoch przelotach i wydechu o srednicy 2.25" - 141 KM

mowa o TU5J4 na seryjnyh walkach i kompie


EDIT - musialem pododawac literke 'c'

mi - Sob 08 Gru, 2007

2.25"?!
k-mart - Sob 08 Gru, 2007

dzik napisał/a:
clio z rura pod drzwiami

Niektorzy stosowali to w a-grupowych williamsach.
Ale krotki wydech chyba sprawdza sie lepiej w turbo?

dzik - Sob 08 Gru, 2007

Nie ma reguly ze wydech w NA daje lub zabiera, za duzo zmiennych.
W moim clio dal 20KM wiec nie tak zle.

Boczny wydech robi sie dlatego ze jest latwiej, przynajmniej u mnie tak jest. Nie trzeba kombinowac z przejsciem nad belka.
W turbo ma nie zapychac i tyle.

Anonymous - Nie 09 Gru, 2007

2,25 cala.
CHRZANEK - Nie 09 Gru, 2007

Moja seria sie przepala...
Lekarze dają jej szanse maximum do wiosny...
Ja wbrew wszelkim prawom i sugestiom robie rure o średnicy wylotu z kolektora i "coś" w miejsce tłumika końcowego.
Bez kata i bez środkowego...

Na pewno będzie głośniej, i to wszystko.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group