To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [WRC, ERC, WTCC, WRX] i inne ze świata 2015

zajcev_28 - Nie 25 Sty, 2015

:wall: ... ehhh
Bad-i - Nie 25 Sty, 2015

zajcev_28 napisał/a:
:wall: ... ehhh


Można rzec że to już taka tradycja

Marek23 - Nie 25 Sty, 2015

qbus napisał/a:
Niewazne... mamy pierwszy w historii etapowy sukces w WRC :)

http://rally-base.com/201...rlo-2015/?leg=3

Dokładnie, po etapie przyjdzie w końcu rajd.
Koleś ma mega potencjał. Dla mnie drugi geniusz po Loebie, z tym,że z innej bajki.

siema - Nie 25 Sty, 2015

No kurna, ale wyjebać za metą jak się o nic już nie walczy... :wall:
Bad-i - Nie 25 Sty, 2015

Tutaj to akurat byla awaria zagotowanego hamulca. Szkoda tych wczesniejszych przygod
Kenet - Nie 25 Sty, 2015

siema napisał/a:
No kurna, ale wyjebać za metą jak się o nic już nie walczy... :wall:


Na onboardzie Ogiera widać, że w miejscu gdzie była meta przelatywali 160-170 km/h, nie było dużo miejsca na hamowanie. Robert powiedział, że musiała być awaria, tak jakby coś pękło bo nie było czuć wcześniej na pedale, że hamulce puchną. W momencie jak nacisnął hebel pedał wpadł w podłogę i zdążył ręcznym zwolnić. Szkoda, ale szedł ogniem.

O tu widać mniej więcej co się stało:



Z filmu wygląda to jakby hamowały 4 koła i tak jakby dość mocno zwolnił. Dziwne.

Kamill - Nie 25 Sty, 2015

Pamiętam jak Kenet w nowym mieście na AB cupie zrobił tak samo, tylko zamiast muru była trawa :)
Tak to jest jak się metę przesuwa na koniec prostej i zostaje kilkanaście metrów na shamowanie :wall:

Kenet - Nie 25 Sty, 2015



Wszystko się zgadza :jupi:

Przem_106 - Pon 26 Sty, 2015

Najzwyczajniej przysępił hamulca i tyle.
GeKo - Pon 26 Sty, 2015

Kenet, gdzie ty widzisz hamujące 4 koła?
Ja tam widzę tylko dym z opon.
Siema takich dzwonów za metą lotną jest od groma.

Siadly - Pon 26 Sty, 2015

No na moje to też nie było hamowanie tylko ręcznym. Przód zostawił ślady na asfalcie dosyć pokaźne (dupa uciekała w prawo, więc delikatny slad po prawej to od tyłu):

Kenet - Pon 26 Sty, 2015

Obejrzałem końcówkę onboardu Ogiera, Loeba, Latvali i Ostberga - wszyscy hamowali znacznie wcześniej niż to miejsce gdzie stała fotokomórka. Na tym filmiku powyżej Kubica idzie ogniem do samego końca i puszcza gaz w miejscu gdzie stoi fotokomórka. Nie żebym jątrzył, ale z tego nagrania wygląda to jak zbyt późne hamowanie, a nie awaria hebla.

Jadąc dalej z teorią spiskową - dlaczego ujęło tyle bieżnika z tylnej opony?



A czy tak wygląda auto, które wali w mur przy jak to mówią - 130 km/h to też mi się średnio chce wierzyć.


Bonczek - Pon 26 Sty, 2015

Kenet napisał/a:
dlaczego ujęło tyle bieżnika z tylnej opony?


Źle ustawili mu zbieżność i ścina opony. Albo glebe zrobił za dużą.






































































:rotfl: :rotfl: :rotfl:

Janusz - Pon 26 Sty, 2015

ja jestem po stronie Kubicy :D
Bonczek - Pon 26 Sty, 2015

W końcu coś was łączy ...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group