Rasputin - Sob 07 Sty, 2017 5 strona i nikt nie zaproponował nowego Focusa RS Jak dla mnie idealny wybór. 4 furtki, praktyczny jak zwykła Foka, 350hp, 4x4 z możliwością driftu. Miałem okazje pojeździć i od tej pory zbieram pieniązki tylko na RS'a Wcześniej moim faworytem była Megana Rs ale przy Foce nie ma szans. No i prędzej mieści sie w budżecie niż Golf R czy AMG45!KarQ - Sob 07 Sty, 2017 Brak aftomata.Gaydek - Sob 07 Sty, 2017 Sorry, ale porównywanie Megane RS (3d, fwd, 265) za 110/120 do Foki RS (5d, awd, 350) za 190/200 nie ma chyba większego sensu. Chyba, że porównujemy wszystko ze wszystkim i zestawiamy subiektywne odczucia i umiejętności jazdy fwd z awd. Ja dostałem kiedyś w Poznaniu Golfa R na kilka godzin, było miasto i A2 i szczerze mówiąc z radością wróciłem do M3RS. Gdy pojawi się potrzeba posiadania auta pięciodrzwiowego to spojrzę na Golfa R i Fokę RS. Reasumując imo inny napęd, inna cena, inne auto. IMO w lidze aut trzydrzwiowych, turbobenzyn i fwd nic lepszego niż M3RS się nie znajdzie, powtarzam imo. A co do łapania się ze wszystkim co się rusza to też porównywanie fwd do Syncro i xDrive powiedzmy, że... na prostej każdy jedzie ile fabryka dała, na zakrętach już różnie... Zależy jak kto jeździ .Kamill - Sob 07 Sty, 2017
Gaydek napisał/a:
Sorry, ale porównywanie Megane RS (3d, fwd, 265) za 110/120 do Foki RS (5d, awd, 350) za 190/200 nie ma chyba większego sensu. Chyba, że porównujemy wszystko ze wszystkim i zestawiamy subiektywne odczucia i umiejętności jazdy fwd z awd. Ja dostałem kiedyś w Poznaniu Golfa R na kilka godzin, było miasto i A2 i szczerze mówiąc z radością wróciłem do M3RS. Gdy pojawi się potrzeba posiadania auta pięciodrzwiowego to spojrzę na Golfa R i Fokę RS. Reasumując imo inny napęd, inna cena, inne auto. IMO w lidze aut trzydrzwiowych, turbobenzyn i fwd nic lepszego niż M3RS się nie znajdzie, powtarzam imo. A co do łapania się ze wszystkim co się rusza to też porównywanie fwd do Syncro i xDrive powiedzmy, że... na prostej każdy jedzie ile fabryka dała, na zakrętach już różnie... Zależy jak kto jeździ .
Problemy w takim podejściu sa dwa.
Pierwszy jest taki ze Drone nie chce ośki i manuala, dalej mógłbym już nie pisać, ale napisze
Problem drugi jest taki, że "na zakrętach już różnie", może i tak, ale jakie to ma znaczenie poza torem, zazwyczaj takie auto spedza 99% czasu na publicznych drogach, gdzie przy jakimkolwiek deszczu, czy wilgoci, dostaje w dupę od pasata w gnoju, czyli w sytuacji powtarzającej się każdego dnia od października do kwietnia, w odróżnieniu do bardzo okazjonalnego kilowania kogoś w zakręcie na publicznych drogach.
Megane jest fajne, szczególnie cena jest dobra, ale idzie za tym bardzo dużo kompromisów (brak dwusprzęgłowki i 4x4), jest to auto z poprzedniej epoki hothatchy.kubas - Sob 07 Sty, 2017 Tylko 328.Gaydek - Sob 07 Sty, 2017 To w moich stronach chyba inne Passaty w gnoju jeżdżą... A poza tym to... no karwa, ja tym jeżdżę na co dzień i nie zauważyłem, aby nadawało się to do JAZDY od maja do września .
Ale ok, BTT
kubas napisał/a:
Tylko 328.
Kamill - Sob 07 Sty, 2017 Czyli najlepszy autem w automacie z napędem 4x4 zostaje reno megane rs.
Zamykampum - Sob 07 Sty, 2017 A siakieś M135i w xDrive? buni pewnie coś na ten temat może powiedziećBonczek - Sob 07 Sty, 2017
Gaydek napisał/a:
Megane RS (3d, fwd, 265) za 110/120
To przy takiej kwocie spokojnie sięgnąłbym po Type R za 120-125.siema - Sob 07 Sty, 2017
pum napisał/a:
A siakieś M135i w xDrive?
Jeździłem takim tyle, że bez xDrive. Zbiera się bardzo fajnie, automatyczna skrzynia super, tyle że małe w środku i w cenie A45 pewnie.Kamill - Sob 07 Sty, 2017
pum napisał/a:
A siakieś M135i w xDrive? buni pewnie coś na ten temat może powiedzieć
https://vimeo.com/198459533pum - Sob 07 Sty, 2017 No właśnie dlatego to napisałem.Kenet - Sob 07 Sty, 2017 Focus to jest badziewie oszukane, żaden w serii nie ma więcej jak 310 koni, z rolki TypeR go leje na prostej a Golf R z zatrzymanego KarQ - Sob 07 Sty, 2017 Dla mnie 2.0tsi (CJX) bije możliwościami resztę stawki.
U mnie miało być 265km&350nm wyszło 295&385, wsadzilem box ale nie robiłem jeszcze pomiaru nie mniej jednak jest duża różnica więc stawiam na jakieś 350km&450nm i gwarę się nie boję. Robię sporo tras i tam jest najciekawiej. Fajnie oglądać miny zdziwionych kierowców innych aut kiedy niepozorny leon ucieka.Gaydek - Nie 08 Sty, 2017 Passaty w gnoju też?