To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Paliwo... paliwo..

grzech - Wto 07 Lis, 2006

saxorulez napisał/a:
grzech napisał/a:
chyba pasuje pod temat paliwa bo nic innego mi do glowy nie przychodzi....


Nie chcę straszyć w żaden sposób ale ja miałem podobną jazdę z utrata pierścieni..
Nawet z dzikiem sie ciąłem kiedyś i nagle fura w miejscu mi stanęła.. i tak kilka razy miałem. Zapalałem gasiłem i pomagało... aż trach.. i pozamiatane.

Pierścienie ciężko sprawdzić tak naprawdę - podpytaj o to Adasia.


Pytalem, mowil ze same pierscienie to trudno, ale postrawdzi stopien sprezania czy nie ma zadnych ubytkow, czy nie ma nagarow na swiecach (czy jakos tak) i cos tam jeszcze, ale ledwo go rozumialem wiec tylko potakiwalem.

Ale mowil ze to raczej nie pierscienie, bo silnik ladnie, rowno chodzi a jesli mialem bialy dym to moze byc np. woda, ktora gdzies tam poszla z jakiegos tam kanalika czy cos, bo jak by byl olej to by kopcil po niebiesku.

Apropo Waszej dyskusji o dodawaniu wody aby poprawic spalanie, to jesli u mnie rzeczywiscie byla woda to oprocz masy dymu i spadku mocy nic sie nie poprawia.

Loko - Wto 07 Lis, 2006

To nie chodzi o byle jakie lanie wody i w byle jakiej ilości :) Jak pójdzie uszczelka pod głowicą to też nie jest lepiej :)

[ Dodano: Wto 07 Lis, 2006 ]
Ale w odpowiedniej ilości, czasie to poprawia się to co już wyżej było napisane :)

Anonymous - Czw 09 Lis, 2006

A propos wtrysku wody do kolektora ssącego to Dzik ma oczywiście rację. Swojego czasu interesowałem się tym przy okazji jak oferta Aquamist pojawiła się w sieci dealerskiej IC. Woda ma za zadanie jedynie obniżać temperaturę w wysilonych silnikach (zastosowanie właściwie tylko w turbo). Po prostu woda parując, a więc w wyniku reakcji przejścia ze stanu płynnego do lotnego zużywa ogromną ilość energii cieplnej którą tym samym odprowadza z cylindra.

A poniżej macie artukulik ze strony producenta:

http://www.aquamist.co.uk/dc/dc.html

Michał - Wto 14 Lis, 2006

zatankowałem olej do saxo. Smigał jak szalony

Dobra, zalałem na maxa 44.8 L i przejechałem 480 km. Jedziłem bardzo wolno , myslałem ze mi mniej spali

Loko - Wto 14 Lis, 2006

A gdzie jezdziłeś bo jak po mieście, to elegancko 9,(3) to dobry wynik jak na miasto.
polll - Wto 14 Lis, 2006

heheh ja dzis zatankowalem 106 ale nie zamierzam liczyc ile spali :) liczy sie tylko zabawa :D
Loko - Wto 14 Lis, 2006

Czyli już jezdzisz 106 i jak pierwsze wrażenia?
polll - Wto 14 Lis, 2006

tak latam juz 106 :) od wczoraj :D 1 wrazenia... hmm jak to zapierdziela :D ogolnie naprawde swietnie mi sie tym jezdzi tylko tego auta trzeba sie nauczyc :) nerwus ale fajny :D
Loko - Wto 14 Lis, 2006

No zgadza się nerwowy jest, dla mnie najbardziej nerwowe to auto jest na dziurawych zakrętach, przeskakuje wtedy troche.
polll - Śro 15 Lis, 2006

hehe a co do paliwa to zatankowalem po 100 paru km :) heheh i wyszlo 12 :D tylko 12 a frajdy masa :D
saxorulez - Pią 24 Lis, 2006

95 vs BP vs Shell
polll - Nie 17 Gru, 2006

w sobote zrobilem trase ( ok 800 km) pezotka... i wyszlo mi TYLKO 7,5 litra na 100 km jazda w przedziale predkosci 100 - 130 , starałem sie jechać cały czas plynnie . jestem zaskoczony baaaardzo pozytywnie :)
a paliwko na ktorym lecialem to shell v power

Loko - Nie 17 Gru, 2006

Mój rekord minimum to 6,5 litra trasa Kraków- okolice Chełma :D
Prędkość od 60- 160, żadnego oszczędzania i sporo dość ostrej jazdy. Przez około 150km prędkość 120-160.

polll - Nie 17 Gru, 2006

Loko, gdzie dokladnie byłes :D ?? no gdy ja cos wyprzedzalem to raczej tak mocno dynamicznie heheh :) takze z wyniku jestem zadowolony :)
Loko - Nie 17 Gru, 2006

Byłem dokłądnie we wsi Turowiec, koło Chełma, mam tam rodzine zresztą w Chełmie też mam rodzine :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group