To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - dolot zafajdany olejem

bartek eg6 - Nie 29 Cze, 2014

Poprzednia tresc pisalem zanim wyszedlem z domu..wsiadam sobie godzine temu do auta, cos wskaznik malo oleju pokazuje, sprawdzam bagnet-no rzeczywiscie, cos malo, dziwna sprawa bo kilka dni temu byla odpowiednia ilosc, a wczesniej nie ubywalo-tyle tylko co do butelki nakapalo. Wyjechalem autem, zaczalem testowac-auto kopci na siwo jak stara dobita honda, nie ma mocy. I teraz nie wiem czy to wina tej wyjetej plytki z powyzszej fotki, i czy olej zostal zasysany drugim przewodem, ktory wchodzi zaraz za przepustnice i zrobila sie meiszanka paliwowo-olejowo powietrzna. Czy tez moze cos zostalo zle zlozone, i wyszlo dopiero teraz, bo do 500km krecilem auto tylko do 3000obr, teraz do 4000obr. Ogolnie masakra...jestem na maxa zniechecony do Saxo
Barejka - Nie 29 Cze, 2014

bartek eg6, zaslep ten cienki waz i dowiesz sie ;) zapodaj plastikowe dekle i w dupie miej jakies catch tanki. Przechodzilem przez to i innego wyjscia nie widze
bartek eg6 - Nie 29 Cze, 2014

Jutro sprawdze kompresje po raz kolejny, jak sie nie zmienila to znaczy ze zassal tym malym przewodem. Jak padla kompresja no to bedzie znaczylo ze dopiero co robiony silnik nadaje sie na zlom. A co do tych dekli, one matrze maja jakies dziwne te odpiwietrzenia, tam juz cos chyba trzeba kombinowac co?
Barejka - Nie 29 Cze, 2014

nie wiele, sa dwa wyjscia zamiast jednego, ale jesli kupisz z tymi rureczkami to praktycznie bez problemu to poskladasz :)
M - Nie 29 Cze, 2014

Jakbyś zostawił sobie eg6 to byś przynajmniej wiedział co się dzieje z olejem a tak nerwy
bartek eg6 - Nie 29 Cze, 2014

Hehe, mozliwe, saxo mialo z zalozenia takim autem do bezkarnego upalania, nie martwienia sie i tanich napraw..stalo sie jednak inaczej, juz 2tysie poszly a auto nadal niesprawne...
M - Nie 29 Cze, 2014

bartek eg6 napisał/a:
2tysie poszly a auto nadal niesprawne...

Mam tak co kwartał w bmw, nic sie nie przejmuj
:lol2:

Barejka - Nie 29 Cze, 2014

bartek eg6, bo tego sie nie oplaca remontowac, lepiej zmienic caly slupek i dalej jezdzic :D
bartek eg6 - Nie 29 Cze, 2014

Teraz juz wiem, tylko tez zawsze zagadka na co sie trafi.
Barejka - Nie 29 Cze, 2014

Kolego taki slupki chodza po 400-600zl, sa takie z przebiegiem kilkudziesieciu tys km czyli ledwo dotarte :D
bartek eg6 - Nie 29 Cze, 2014

Poka, poka mi taki slupek. Madry Polak po szkodzie:)
krzysiek_ - Nie 29 Cze, 2014

Ja mam słupek z dołem po remoncie, więcej info na pw.
bartek eg6 - Pon 30 Cze, 2014

Jak dojdzie do poszukiwan, to bede chcial cos wyjetego dopiero co z wmiare pewnego auta. Silnik wyremontowany wlasnie mam i puki co same problemy.
bartek eg6 - Wto 01 Lip, 2014

Kompresja jest taka sama jaka byla...auto nadal kopci na siwo, smierdzi spalonym olejem...hmmmm, mozliwe jest to zeby zassal olej tym malym wezykiem w deklu ktory wchodzi przed przepustnice? Przez to ze nie mam tej plytki z uszczelka pod deklem.
kaziu1985pn - Wto 01 Lip, 2014

bartek eg6, już ktoś sugerował żeby go zapchać i pojeździć :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group