Anonymous - Czw 15 Mar, 2007 Ale się rozpisaliscie W moim topicu. Jechałem tym wozem, i ma wystarczajacą moc jak dla mnie. Co ja gadam, mój VTR ma wystarczająca. Mam w tym roku 30 lat, i już mi zapędy tuningowe mineły. Miałem potwora CCs'a, quick astrę, 20 kilka razy w roku siedzę w N12 STI , i zapindalam miedzy drzewami. Nie scigam sie od świateł do swiateł, ani nie mam aspiracji na street racera (zresztą umiem skręcać ).
Ten GTI kreci kołami na 2 biegu , przy top NM, na suchym, wiec odkręcic sie nie da, na mokrym 3 bieg i wdeptane = zły pomysł. Jak dla mnie jest ok. Poza tym ma tyle tłuszczu w środku ze srał kot te osiagi.
A jak sie zdenerwuję to sobie kupie STI i zakuję ją na 350 KM i wtedy bedę sie wychylał do M3/M5 (swoją drogą M3 też mogło by być).
Dziekje wszystkim za porady, wózek jest lśniacy i pachnacy, daje duzo frajdy.
Niestety nie znma jeszczę terminu finalizacji zakupu ale raczej po wakacjach.dzik - Czw 15 Mar, 2007
lagadula napisał/a:
Ale się rozpisaliscie W moim topicu. Jechałem tym wozem, i ma wystarczajacą moc jak dla mnie.
No tak, przy VTR to zpierdziela, aly my mamy inna skale porownanwcza
lagadula napisał/a:
Ten GTI kreci kołami na 2 biegu , przy top NM, na suchym, wiec odkręcic sie nie da, na
No bez przesady, po chipie bedzie na 3-ce a po wydechu n 5-tce palil kapcia.
Sorry, nie kupuje tego.Gotti - Czw 15 Mar, 2007
lagadula napisał/a:
BARANMC napisał/a:
Gotti napisał/a:
Lepszy haldex niż frajer ośka...
:612: SMUTNE ALE PRAWDZIWE
A ja sie nie zgodzę. Dlaczego ?? :
1. ok 200 kg wieksza masa - gorsze prowadzenie (sprawdzone w nowym A3 2.0 TDI). Mowa o asfalcie
2. Dodatkowa masa zabiera "Kunie" , wachę,
3. Wyższe koszty eksploatacji
4. Wyższe koszty zakupu
Generalnie jest to naped dla placków co nie ogarniają jazdy po sliskim.
Porównanie przedniego napędu do 4x4, nawet tak prymitywnego jak haldex jest jak mylenie roweru z samolotem. Dla mnie przód nie ma żadnych zalet, a tym bardziej nie jest lepszy od haldexa.Anonymous - Czw 15 Mar, 2007
dzik napisał/a:
lagadula napisał/a:
Ale się rozpisaliscie W moim topicu. Jechałem tym wozem, i ma wystarczajacą moc jak dla mnie.
No tak, przy VTR to zpierdziela, aly my mamy inna skale porownanwcza
lagadula napisał/a:
Ten GTI kreci kołami na 2 biegu , przy top NM, na suchym, wiec odkręcic sie nie da, na
No bez przesady, po chipie bedzie na 3-ce a po wydechu n 5-tce palil kapcia.
Sorry, nie kupuje tego.
To nie jest seria GTI. I akurat jest na chipsie i wydechu.Gotti - Czw 15 Mar, 2007
dzik napisał/a:
lagadula napisał/a:
Ale się rozpisaliscie W moim topicu. Jechałem tym wozem, i ma wystarczajacą moc jak dla mnie.
No tak, przy VTR to zpierdziela, aly my mamy inna skale porownanwcza
lagadula napisał/a:
Ten GTI kreci kołami na 2 biegu , przy top NM, na suchym, wiec odkręcic sie nie da, na
No bez przesady, po chipie bedzie na 3-ce a po wydechu n 5-tce palil kapcia.
Sorry, nie kupuje tego.
Przy FMIC trzeba będzie z 6tki ruszać Anonymous - Czw 15 Mar, 2007 Loża szyderców sie znalazła.KonradMK - Czw 15 Mar, 2007 deutsche engineering in da house, yo!Anonymous - Czw 15 Mar, 2007 Jawhol !!!Gotti - Czw 15 Mar, 2007 *Jawohl
CHRZANEK - Czw 15 Mar, 2007 Ja ja volkswagenMichał - Czw 15 Mar, 2007 hehehhe , dobre dobre
kurde, dla mnie jest to szybki wygodny wozek ale bez przesady. Tak jak lagadula napisał, w srodku ocieka i tyle. Napewno nie jedzi jakos super. ( ale fabia htp 1.2 to tez nie jest )dzik - Czw 15 Mar, 2007
lagadula napisał/a:
To nie jest seria GTI. I akurat jest na chipsie i wydechu.
No to ma powiedzmy w peaku te 280Nm, moze ciut wiecej.
Ja mialem 220 i to ledwo wystarczylo zeby spalil kapcia na I-ce, na dobrych oponach i asfalcie juz nie. Wiec sorry, zeby palic na II-ce to trzeba okolice 400 w benzynowej skrzynie miec.Anonymous - Czw 15 Mar, 2007 Najnowsze wieści :
Moc: 205 KM 5500 RPM
Moment: 307 NM 3750 RPM
Pomiar w VTG w listopadzie 2006
Przyspieszenie do 100 ok 6.4 sec, sprawdzone takze z CLIO V6 Maćka Polodego
Miesza kołami na 2 biegu. SPrawdziłem ponownie.
P.S.
Aktualna cena dla klienta 40.000 PLN
Jakieś pytanka ??dzik - Czw 15 Mar, 2007 dla pewnosci, pali kapcia od dodania gazu czy zmiany biegu? bo jesli od dodania gazu to zle o nim swiadczy, stara r5 przenosi taka moc na dwojce przy masie o min 400kg mniejszej. w zakrecie pewnie jeszcze gorzejAnonymous - Czw 15 Mar, 2007
lagadula napisał/a:
Aktualna cena dla klienta 40.000 PLN
duzo , wolałbym poszukac np: za 30 i 10 wydac na tjunung , wiecie neonki , siatexy jakies wiosło na tyle