Michał - Wto 27 Paź, 2009 żartowałem
przez chwile chciałem poczuć się odważny vitesse - Wto 27 Paź, 2009
Michał napisał/a:
dodawanie gazu w tunelu jest dla mnie troche denerwójące.
Gnerealnie bym wysiadł i wypłacił latare w ten pusty łeb.
ale kto jezdzi kabrioletem po tunelu? rozumiem ze to sposob na przejazdzke w deszczowy dzien, jak sie zawieruszyl manual do obsługi dachu Anonymous - Wto 27 Paź, 2009 sorry, ale głos podobny do tego kolesia z "podrywaczy" Vlodarsky - Wto 27 Paź, 2009 mi nie przeszkadza bo sam tak robię... ale dźwięk na filmie mi się nie podoba... takie luźne pierdzenie po kapuściewasq - Wto 27 Paź, 2009 a ja sie pytam calkiem powaznie jaka kamerka bylo krecona106 - Wto 27 Paź, 2009
wasq napisał/a:
a ja sie pytam calkiem powaznie jaka kamerka bylo krecona
no jak... wiadomo ze HDwasq - Wto 27 Paź, 2009 taka za 1/10 ceny saxo czy za polwoe saxo ??Ryba - Wto 27 Paź, 2009
wasq napisał/a:
a ja sie pytam calkiem powaznie jaka kamerka bylo krecona
masz na mysli jaką kamerką był kręcony ten film, który pokazał Vitesse ?ŁukaszS3 - Wto 27 Paź, 2009 Ja w poprzednim Saxo miałem wydech na kolektorze Racelanda potem rura i na końcu tłumik przelotowy od węglarskiego i wg mnie i innych osób dźwięk po prostu miażdżył... Kiedy już miałem ten wydech a nie miałem radia w samochodzie postanowiłem sobie kupić radyjko i po miesiącu zauważyłem że go w ogóle nie używam. Cały czas (nawet w zimie) jeździłem z uchyloną szybą i słuchałem wydechu radio nie było mi wcale potrzebne i dźwięk mi się w ogóle nie nudził i nie męczył mnie wcale. Potem wsiadłem do S3 i myślę kur.wa czy w tym aucie w ogóle jest silnik... Tak mi tego brakowało W nowym będzie tak samo tylko zamiast rury fi 50 będzie 60.3 to będzie dopiero klank 106 - Śro 28 Paź, 2009 moze kogos zainteresuje - http://www.saxsport.co.uk/ pug sport do saxoAnonymous - Śro 28 Paź, 2009 Ja mam u siebie serie kolektor, potem rura, środkowy i jakiś dziwny zamiennik w postaci końcowego tłumika, kształtem przypomina puchę z Poldona
Na zimnym poprykuje przy ujęciu gazu (ja to nazwałem marvitki ), ale jak się rozgrzeje, to potrafi ostro strzelić zwłaszcza jak schodzę powoli z wysokich obrotów Przy 3500 obrotów wcale nie jest głośny, ale powyżej drze japę
Tak jak ŁukaszS3 popełniłem ten błąd i kupiłem radio i zazwyczaj jest tak, że po 10 min od ruszenia już jest wyłączone, panel schowany, a szybka uchylona
Co do przelotów tunelowych to powiem, że czasami mnie to dezorientuje, bo nie wiem czy to jakaś fura jedzie czy stadko na motorach... Ja osobiście mam upatrzone miejscówki z tunelami poza miastem i tam jeżdżę się wymarchewić itp Barejka - Śro 28 Paź, 2009 Mr Lucky 13, w zimie zmienisz zdanie, tez jezdzilem z otwarta szyba zeby sie nasluchac wydechu, na drugi dzien wogole nie moglem ruszyc glowa, ale i tak szyby nie zamykalem tomecki - Śro 28 Paź, 2009 A ja wczoraj założyłem oryginalnego peugeotsporta - wersja z 3" końcówką, po zamknieciu w rurce drugiej sondy nawet kontrolka silnika się nie świeci , a dźwięk - miód dla uszu, fajowo pierdzi, czasem strzeli , nie ukrywam że myslałem że będzie ciszej-cała moja cichociemość wzięła w łeb niestety ludzie z drogi uciekają przy nieco wyższych obrotachAnonymous - Śro 28 Paź, 2009
Barejka napisał/a:
Mr Lucky 13, w zimie zmienisz zdanie, tez jezdzilem z otwarta szyba zeby sie nasluchac wydechu, na drugi dzien wogole nie moglem ruszyc glowa, ale i tak szyby nie zamykalem
Ja mam szalik szparco więc mi nie straszne srogie zimy hehe Anonymous - Śro 28 Paź, 2009
tomecki napisał/a:
ludzie z drogi uciekają przy nieco wyższych obrotach
Powiem Ci, że chyba musiałbym mieć jeszcze głośniejszy - wczoraj wjechałem przy wyprzedzaniu w grupkę dzieci idących częściowo poboczem, a częściowo po drodze. Jedna osoba poszkodowana pojechała do szpitala - rozmawiałem z nią w karetce i podobno nic nie słyszeli...
Sorki z OT, ale musiałem się z Wami podzielić tą masakryczną sytuacją.. (dupa zbita )