To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - AX vts - rady, porady,narady

CHRZANEK - Nie 20 Sty, 2008

Masz ABS ? Nie masz więc "luźna guma" wszystko do ogarnięcia cycu :D
kubas - Nie 20 Sty, 2008

No ale uklad jest ze tak powiem na krzyz X ! A nie przod tyl :) Tzn tak mi sie wydaje Prawy przod z lewym tylem i lewy przod z prawym tylem. O tak. Mnie strasznie kreci taki korektorek szczegolnie ze ja nie mam zadnego narazie. A i cena wydaje sie mega atrakcyjna !!
CHRZANEK - Nie 20 Sty, 2008

Kubas: a myslisz że dużo jest roboty żeby zrobić sekcje P/T ?? ?? ??

Musisz mieć tylko klucz to przewodów hamulcowych :D

Anonymous - Nie 20 Sty, 2008

Widziałem ten korektor wilwood'a, w pewnej rajdowej 306 GTI6 ,która buduje się na Śląsku.Był on niejako zintegrowany z hydraulicznym rękawem.Mi wystarczy taki z pokrętłem , a nie z wajchą ;) Ktoś jest w stanie pochytać taki zakup grupowy na j.ebay'u w USA, bo ja nie ? :P
Vlodarsky - Nie 20 Sty, 2008

Ja bym chciał taki zwykły raczej. Przewody będe chciał położyć w środku na tunelu środkowym. Czyli wychodzą z pompy - przechodzą przez przegrodę - idą po tunelu środkowym - na środku samochodu rozchodzą się na boki tworząc literę "V" - dalej przewiercić dziury nad miejscem gdzie widać łączenie wahacza z belką - zrobić gumowe przelotki i stamtąd już (na wysokości dziur w podłodze bagażnika) przewody elastyczne w oplocie idące do zacisków (ew. cylinderków)

To dobrze ?

Może jakieś zdjęcie poglądowe ?

saxomistrz pokazywał saxo z czymś takim.

kubas - Nie 20 Sty, 2008

No da rade zrobic. Ja bym chcial taki pokretasowy :D 100 zl za takie cos to dobra cena :D Jimek nie wybierasz sie przypadkiem do us ?:D
Loko - Nie 20 Sty, 2008

Też bym bardzo chętnie w takie coś wszedł, bo korektor to naprawde zajebista sprawa, nie ma nic lepszego jeśłi chodzi o hamulce. Tylko odpycha to ze trzeba praktycznie całosć układu położyć od nowa :/
No i drugi spory minus o którym słyszałem, w przypadku auta używanego na codzień, to to że w razie dzwona przy tak zaawansowanych modyfikacjach ukłądu hamulcowego można mieć naprawde spore problemy.

Vlodarsky - Pon 21 Sty, 2008

Kolejna informacja na temat AX.

Klatki OMP można wyrwać za coś koło 1800-1900 zł z homologacją. Bez homologacji robią tylko do saxo więc nie da rady a cena znowu też nie była by dużo niższa.

Jeszcze raz proszę o przeniesienie do działu techniczne :( To ma być przepis i porady na temat budowy AXa VTS i inne.


Moje kolejne pytanie. Te korektory siły hamowania są dziwne... do nich idzie jeden przewód ? i wychodzi jeden ? a na tyle trzeba jeszcze jakieś rozgałęzienie stosować ?

kubas - Pon 21 Sty, 2008

Ida dwa i wychodzi jeden chyba. Trzeba zrobic rozgalezienie masz racje.
Loko - Wto 22 Sty, 2008

Wchodzi jeden i wychodzi jeden, bo tak jak pisałem wcześniej to są korektory do układu przód-tył.

Z pompy hamulcowej wychodzą dwa przewody jeden obsługuje przód, drugi tył.
Z przodu widać wyraźnie jak to leci, a z tyłu leci to do korektora, na obrazku jest to część przed numerem 5, albo przybliżenie z numerem 3 w prawym dolnym rogu i potem leci to do drugiej pompy hamulcowej od hydraulicznego ręcznego i leci dalej po czy rozchodzi się na dwa tylne koła.

Tak wygląda ukłąd przód tył i tak sie w nim zamieszcza korektor.



Vlodarsky - Wto 22 Sty, 2008

Loko ale korektor i tak zmienia siłę hamowania tylko na tył bo przód idzie prosto z pompy.
Więc nie po prostu "tył" ?

CHRZANEK - Wto 22 Sty, 2008

Vlodarsky napisał/a:
Klatki OMP można wyrwać za coś koło 1800-1900 zł z homologacją. Bez homologacji robią tylko do saxo więc nie da rady a cena znowu też nie była by dużo niższa.


Vlodi: Najprostszą - ale spelniajacą wymogi FIA klatkę powinieneś mieć za troszke mniejsze pieniążki ok 1500pln.
Mysle że to OMP za 1800pln to też taka "najbiedniejsza" wersja.

Akurat w przypadku klatek myslę że wyjatkowo polskie są lepsze ;)

Loko - Wto 22 Sty, 2008

Vlodarsky napisał/a:
Loko ale korektor i tak zmienia siłę hamowania tylko na tył bo przód idzie prosto z pompy.
Więc nie po prostu "tył" ?


Tak korektor reguluje tylko siłe hamowania tyłu.
Pytania nie zrozumiałem wiec nie moge odpowiedziec :D

Vlodarsky - Wto 22 Sty, 2008

Musisz spojrzeć jeszcze raz na rysunek Loko i przeczytać jeszcze raz no bo chodzi o to, że po co w takim razie puszczać przód z jednego wyjścia z pompy ? i po co żaślepiać dwa miejsca w pompie skoro można tylko jedno. Czyli przód zostsawić standard a tył tylko puścić z jednego wyjścia. Rozumiesz ? :) Trochę zawiłe ale zastanawiam się nad sensem zaślepiania dwóch otworów zamiast jednego. :) Chyba, że chodzi o rodzaj przewodów.
Przepraszam jeśli niejasno mówie :(

kubas - Wto 22 Sty, 2008

Dobrze gadasz vlodek. Przeciez mozna puscic przod tak jak jest a i zaslepic tylko jeden otwor, puscic przewod w srodku wkrecic korektor i puscic przewod do tylu i potem go rozgalezic na dwa poprostu. A najlepiej miec taka pompe jak w 205 1,6 gti ktora ma poprostu 3 otwory.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group