Myślę, że przy odpowiedniej trakcji można spokojnie zejść do 6,5-6,7 sek.
Do tego to potrzebowałbyś conajmniej 190 KM. A tyle to nawet chłopaki w A-grupach nie mają.
Znaczy twierdzisz że nie można zejść do 6,5?? przy 140-150 kucy?Anonymous - Czw 20 Lis, 2008 Już napisałem, że troche przesadziłem (niepoprawny optymista )saxorulez - Czw 20 Lis, 2008 140KM = 7,00s w moim przypadku na 13x59.
Kombinowałem z róznymi oponami 15", 14" i nie dało się poprawić tego czasu.
Potwierdzeniem było to że nie wiele odstawałem przy ytm setupie od Civica 1.6 170KM EG także zakładam że pomiar 7 sek na G-techu (jak ja tego nie lubie) był bliski prawdypit - Czw 20 Lis, 2008 wow, to jestem w szoku
mierzyłem ostatnio g-techem swojego i na sześciu próbach wyszło mi między 6,9 a 7,4 , też na 13x59.
Wiem że g-tech nie jest zbyt dokładny i drogi mamy dziurawe ale...
wtf?
zepsuty g-tech saxorulez - Czw 20 Lis, 2008 moze moje saxo było hujowe..
ale seryjnym saxofonom na G-techu wychodziło po 7,9 - 8 do 100
także nie wiem jak 10KM z dolotu ma odjąc 1 sek na przyśpieszeniu do 100pit - Czw 20 Lis, 2008 A skąd ja mam wiedzieć
BTW
bardziej na przyspieszeniu to robi skrzynia niż ten dolot, znaczy róznica odczuwalna (ale czy prawdziwa heh)saxorulez - Czw 20 Lis, 2008
pit napisał/a:
A skąd ja mam wiedzieć
zapraszam do Wawy i zweryfikujemy czy faktycznie te dwa mody 8dolot i wydech) powodują ze auto jest tak samo szybkie jak fura z wałkami i remapem Anonymous - Czw 20 Lis, 2008 Tak samo szybkie napewno nie, ale szybsze od serii to pewnie tak pit - Czw 20 Lis, 2008 Saxorulez ja cię nie atakuje i napewno dostane bęcki od cie zdziwiony jestem tym co pokazał g-tech.
Muszę sprawdzić na innym, a najlepiej na sprzęcie pomiarowym.
Tak więc peace i nie łap ciśnienia Michał - Czw 20 Lis, 2008 no fakin way mr lucky.
do 130 koni dojdziesz szybko i stosunkowo łatwo. Wydech , dolot. Tylko moim zdaniem to zabardzo nie przekłada się na osiągi, jedynie przekłada sie na płacz dzieci na ulicach i uciekające starszuki od dzwieku saxo.
Hmmm, chciałbym znowu to usłyszeć, w moim bordowym skurczybyku ...
pamiętam jak zakładałem ze starym dolot i jedzilismy po ulicy. Kazałem staremu non stop jedzić w kółko i słuchać tego dolotu piękna sprawa to była ...Michał - Czw 20 Lis, 2008 pit - przez samo przełożenei zlazłeś na 6.9 ? nie możliwe ...
może liczyliście metodą
123(sek)123(sek) ....
ps. łuka cie nie atakuje , on taki zgryźliwy jest anjas - Czw 20 Lis, 2008 czy mówicie o takim samym g-techu?
Bo były chyba te PRO (pokazywały czas do 60 mil (96km/h) i podobno średnio dokładnie - yarisem wykręciłem na takim 7,9x do 96km/h) i Competition (podobno dokładniejsze, mierzące czas do 100km/h)Anonymous - Czw 20 Lis, 2008
Michał napisał/a:
no fakin way mr lucky.
do 130 koni dojdziesz szybko i stosunkowo łatwo. Wydech , dolot. Tylko moim zdaniem to zabardzo nie przekłada się na osiągi, jedynie przekłada sie na płacz dzieci na ulicach i uciekające starszuki od dzwieku saxo.
Hmmm, chciałbym znowu to usłyszeć, w moim bordowym skurczybyku ...
pamiętam jak zakładałem ze starym dolot i jedzilismy po ulicy. Kazałem staremu non stop jedzić w kółko i słuchać tego dolotu piękna sprawa to była ...
Nie wiem chce się sam przkonać Poza tym chcę go odetkać, jak mam coś jeszcze robić.pit - Czw 20 Lis, 2008
Michał napisał/a:
pit - przez samo przełożenei zlazłeś na 6.9 ? nie możliwe ...
może liczyliście metodą
123(sek)123(sek) ....
ps. łuka cie nie atakuje , on taki zgryźliwy jest
Nie no luzik beka
Nie twierdze przecież że kręce takie czasy Mierzyłem i się zajarałem. A tu okazuję się że gówno I dlatego analizuje saxorulez - Czw 20 Lis, 2008 Michał,
tak dla wyjasnienia jaka różnica była miedzy nami jak miałeś 130KM a ja 140KM pamiętasz? W wilanowie zakręt w prawo w Sobieskiego, obydwoej full throtle
Ja nikgo nie atakuję, czas do 100 ciekzo się poprawia, łatwiej poprawić to co mamy na wyższych biegach. Ja tam poczułem najwiekszą róznicę.