mozna by sie pokusic i wyskubac jeszcze kilka kg i jakby wsadzic jeszcze jakiegos chudego dzokeja to przy mocy ok 150PS moze byc niezły potwór, ale R5 dłubniete tez kozakiem mógłby byc ...
szkoda CHRZANEK ze nie udało sie tobie znalezc ładnego AKSA, bo byłby ciekawy projekcik CHRZANEK - Pon 01 Paź, 2007 Tak gadasz, ale tak Ci sie spodobalo to co kupilem że teraz papugujesz Anonymous - Pon 01 Paź, 2007
CHRZANEK napisał/a:
Tak gadasz, ale tak Ci sie spodobalo to co kupilem że teraz papugujesz
bo tobie sie nie udało kupic tego co ja miałem CHRZANEK - Pon 01 Paź, 2007 HEHEHE
Też Cie kocham Ziom nox - Wto 02 Paź, 2007
saxorulez napisał/a:
nox napisał/a:
plug & play
chyab tylko wiązka jest do szczęścia potrzebna
hmmm tak jeszcze z ciekawości zapytam ile orientacyjnie taki swap może wynieść (sama robocizna)saxorulez - Wto 02 Paź, 2007 500 PLN przełożenie silnika
nie wiem ile za ogarnięcie wiązki... drugie tyle?
olej - 150PLN
płyn chłodniczy - 50PLNAnonymous - Wto 02 Paź, 2007 eee tam za bardzo kombinujecie
jak chcecie miec mocne auto to takie trzeba kupic a nie kupowac trupa reanimoweac go i robic swapa ktory kosztuje 1/4 auta , bez sensu Vlodarsky - Wto 02 Paź, 2007
mikson napisał/a:
jak chcecie miec mocne auto to takie trzeba kupic
i posiadać koleejneeego takiego samego yarisa, saxo, 106, civica....Anonymous - Wto 02 Paź, 2007 ale ja nie mowie ze yaris jest szybki
ciekawym autkiem jest uwazam civic 1.6 160KM lub z silnikiem 1.8 170KM?
sa juz difultowo szybkieqbus - Wto 02 Paź, 2007 a jaka jest cena rynkowa takiego silnika z vtsa?saxorulez - Wto 02 Paź, 2007 silniki z VTSa są drogie koszt - 4500PLN
lepiej kupic z 206 XS 1.6 16V 110KM
- po pierwsze łątiwej dostać -(bo występowął nie tylko w 206 ale i w Xsarze, 306, 307 i innych)
- po drugie chyba bedize tańszy niż 4500PLNgrzech - Wto 02 Paź, 2007 vts 16v to srednio 3 tysie oczywiscie uzywki , z 206 1.6 16v widzialem juz od 1 tysia , a za 1,5 tysia mozna juz wybierac i wybrzydzac - poszukaj na alegro zreszta.KonradMK - Wto 02 Paź, 2007 a nie lepiej kupić F7P za 1500 zł? silnik nie do zarżnięciaMarek23 - Wto 02 Paź, 2007 Może Michał jednak kup XSI. Swift jest super, ale tu mało o nim wiedzy, a o franuzach parę ludzi się zna i nie będzie problemów... Na Twoim miejscu kupiłbym coś co nie trzeba co 2 dni naprawiać, a sorry, trochę mi się z tym swapy kojarzą. Fura ma jeździć codziennie, a Ty masz się nauczyć skręcania.CHRZANEK - Wto 02 Paź, 2007 Dobrze powiedziane.
Popieram Marka w 100%
Poza tym 100KM w peugeocie 106 to nie jest malo.
(Wspomniana "suka" ma koń wiecej)