Stf - Wto 08 Sty, 2008 330 jeździłem i to sporo. owszem m-pakiet ma lepsze fotele ale jeśli go nie ma to jest totalna porażka. siedzisko płaskie jak w autosanie. bmw przyśpiesza i brzmi ciekawie, jakość wykończenia zgadzam się na znacznie wyższym poziomie - ale to przecież cecha japończyków że robią takie plastiki bo kogo to obchodzi przy zakupie kosiarki LOL
Tak jak wspomniałem, ATR osobiście dałby mi więcej radości z jazdy niż e46 bez opcji m. Słyszałem też kilka razy jak ATR startuje obok z 6 tyś i mi to bardzo odpowiada.Marek23 - Wto 08 Sty, 2008
Stf napisał/a:
Myślę ze atr daje więcej radości z jazdy niż e46 330
Jeździłeś kiedyś dobrze wyważonym RWD? bez urazy ziom, ale fwd w limuzynie to ciężki temat. 330i będziesz latał bokami jak wściekły. A jeśli używki są w podobnej cenie, to można te auta porównywać...
saxorulez napisał/a:
Ale nada ATR na tak Na pewno nie jest komfortowy czy wyjatkowo elegancki, za to jest najbardziej SPORTOWY z wymienionych przez was fur. Do pięt dorasta mu Alfa 156 GTA.
Na torze 330i go niszczy... Jeździłem 147 GTA, nie jedzie...więc nie wiem dlaczego by miało jechać w 156.
Ale jak kotś ma zajwakę to czemu nie. Na pewno ATR jest rarytasem.Stf - Wto 08 Sty, 2008 Marek każdy ma swoje potrzeby.
Po 1 primo - znajdziesz zdrowe e46 330i w manualu z m-pakietem w roczniku ATR to stawiam Ci 0,7 "skandynawskiej".
Po 2 primo - 156 gta jeździłem jako pasażer tylko ale jedno co pamiętam to to auto w ogóle nie skręca - tragedia.
Po 3 primo - k-mart - miałeś zwykłe siedzenia w 330 ? Bo jeśli tak to wypowiedz się proszę jak się nim jeździło.
PS. Jakiś tam test ATR'a na Węgrzech. Na torze Hungaroring lepszy czas od leona cupry więc chyba tak tragicznie nie jest... znacznie szybsza od bmw 326ti i nieznacznie od fiata coupe 2.0t.
Po 1 primo - znajdziesz zdrowe e46 330i w manualu z m-pakietem w roczniku ATR to stawiam Ci 0,7 "skandynawskiej".
Tutaj poruszasz jednak inną kwestię, ale ok, być może jest trudno...
Stf napisał/a:
Po 2 primo - 156 gta jeździłem jako pasażer tylko ale jedno co pamiętam to to auto w ogóle nie skręca - tragedia.
Ja na testową się wbiłem, 147 gta. Hamulec słaby, silnik ładnie gadał, ale przyśpieszenia średnie, skręcanie również takie sobie. Ale w środku autko prześliczne, nawet Audi się nie podpina.strick - Wto 08 Sty, 2008
Stf napisał/a:
Po 1 primo - znajdziesz zdrowe e46 330i w manualu z m-pakietem w roczniku ATR to stawiam Ci 0,7 "skandynawskiej"
eździłem 147 GTA, nie jedzie...więc nie wiem dlaczego by miało jechać w 156.
Nie wiem.. nie jechałem ale moim zdaniem Alfa jest takim samym rarytasem jak ATR
You love it or You hate itJanusz - Wto 08 Sty, 2008 nie:) ja tego nie twierdze;) ale chodziło mi o to ze stf mówił o szukaniu zdrowego egzemplarza;p a Ty zapytałeś co jeszcze..:P A moim zdaniem ogólnie znaleźć taki zdrowy samochód w PL to cud.... jedynie czegoś gdzieś za granica szukać... (tak wiem sam kupiłem w PL, ale mój nie jest zdrowy..:P:P)strick - Wto 08 Sty, 2008
Janusz napisał/a:
ale mój nie jest zdrowy
A co grype ma? Nie mowisz nam nic...
Odrazu jego pytanie poprostu .... było :\Janusz - Wto 08 Sty, 2008 luz ziom nie grype gorzej..:P walczył z barierka..:p ale przynajmniej od początku wiedziałem..:p ale nie róbmy OT..:)Stf - Wto 08 Sty, 2008
strick napisał/a:
Stf napisał/a:
Po 1 primo - znajdziesz zdrowe e46 330i w manualu z m-pakietem w roczniku ATR to stawiam Ci 0,7 "skandynawskiej"
jeszcze z 2 miesiące temu były 2 sztuki atr na allegro po 29 tyś. Nie sądzę że zdrowe tak samo jak ty mi nie możesz powiedzieć że te są zdrowe i przebiegiem który jest opisany w ogłoszeniu. Pomijam przebiegi bmw z niemiec. ATR nie kupuje się raczej do robienia kilometrów. No ale cóż, zawsze można jakimś cudem trafić na okazję. Ja w to nie wierzę - dobry sprzęt musi kosztować.
Co do torów to wiem że filmami na yt można sobie ... ale ten jest ciekawy: