To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - PEUGEOT 106 RALLYE

Bad-i - Nie 20 Sty, 2008

Vlodarsky napisał/a:
Szkoda tylko dalej, że to 8v moim zdaniem :( No ale skoro Łukasz mówi, że tak musi być no to trudno.


nic nie musi ;)

saxorulez - Nie 20 Sty, 2008

Vlodarsky napisał/a:
No ale skoro Łukasz mówi, że tak musi być no to trudno.


ja nie mówię ale po co przepłacać.
Lepiej mieć topowe 8v niz niedoinwestowane 16v.

Anonymous - Nie 20 Sty, 2008

Darek a auto ma byc z seryjnym srodkiem, czy jak cos sie trafi jak moj to tez bedzie miło ??

lipton napisał/a:
no i spox... nie ma co gonic za czolowka ;)
na spkojnie... wyczekam wyprobowac.... zebrac do kupy..(choc niektorzy widze zbroja na grubo ;) )
a pozniej mocne uderzenie
i nic nagle, to przynajmiej moja dewiza......
fajne auto....
coraz mocniej mnie bierze na takie.....


a ty walczysz o wolne poniedziałki :>

nie pisz tu wiecej :ban:

Dariano - Pon 21 Sty, 2008

Marcel 08 napisał/a:
Darek a auto ma byc z seryjnym srodkiem, czy jak cos sie trafi jak moj to tez bedzie miło ??

lipton napisał/a:
no i spox... nie ma co gonic za czolowka ;)
na spkojnie... wyczekam wyprobowac.... zebrac do kupy..(choc niektorzy widze zbroja na grubo ;) )
a pozniej mocne uderzenie
i nic nagle, to przynajmiej moja dewiza......
fajne auto....
coraz mocniej mnie bierze na takie.....


a ty walczysz o wolne poniedziałki :>

nie pisz tu wiecej :ban:


Marcel jak sie trafi taki jak twój to plakal nie bede , srodek bedzie taki jak na fotkach strone wszesniej co lukasz wstawil 2 kubly pasy kiera :)

nox - Pon 21 Sty, 2008

saxorulez napisał/a:
seryjne tłoki można obrobić lekko nadając im stożkowy kształt (przez co wejdą w komorę spalania dowalając stopień sprężania znacząco).


Co masz na myśli jaki związek ma stożkowy tłok do spręzania ?? opowiadaj :)

Bad-i - Pon 21 Sty, 2008

nox napisał/a:
saxorulez napisał/a:
seryjne tłoki można obrobić lekko nadając im stożkowy kształt (przez co wejdą w komorę spalania dowalając stopień sprężania znacząco).


Co masz na myśli jaki związek ma stożkowy tłok do spręzania ?? opowiadaj :)


no jak to jak, wchodzi ci wyzej w komore spalania i przez to dopreza motor

dlatego kazdy kuty tlok do n/a jest zazwyczaj doprezajacy

chodzi mniej wiecej o taki ksztalt



oczywiscie w przypadku seryjnego nie zrobisz takiego stozka ale zawsze cos dodasz

nox - Pon 21 Sty, 2008

ja wiem ... ale oco chodzi z stożkowym szlifem przez to przecież nie wciśnie się głębiej... kute tłoki są dopręzające bo są wyższe (większe) i w ten sposob wciskają więcej w mniej ;)
nox - Pon 21 Sty, 2008

ja na tym foto nie widze stożka ??
Bad-i - Pon 21 Sty, 2008

nie mam lepszej foty, postaram sie cos wyszukac w necie

edit:



Special piston, made with the bottom details the same as standard but with the Works kit car piston crown which raises the compression ratio to between 11.5 and 12.5 to one depending on other factors like gasket used and head work

ten akurat to droga przerobka (560 funtow) ale mysle ze Lukaszowi chodzilo wlasnie o takiego typu mody

nox - Pon 21 Sty, 2008

czy ja dobrze was rozumiem .. tłok powinien mieć wg was taki kształt?
mi - Pon 21 Sty, 2008

na górze powinien być wypukły miast płaski / wklęsły - głębiej wejdzie w komorę spalania nie atakując zaworów
Bad-i - Pon 21 Sty, 2008

nox napisał/a:
czy ja dobrze was rozumiem .. tłok powinien mieć wg was taki kształt? Obrazek


absolutnie nie, powieniem miec taki kszatl jak ten powyzej.

Okreslenie stozkowy najczesciej uzywane jest w przypadku wlasnie tlokow doprezajacych. Ja nigdy nie widzialem seryjnego tloka w ktorym robisz podciecia lub doprezenie ale domyslam sie ze chodzi wlasnie o to zeby tanim kosztem doprezyc motor.

nox - Pon 21 Sty, 2008

ok to juz kumam tego typu tłoki znam ale jako wyprodukowane od początku z tym stożkowym wypukleniem ale jak się robi coś takiego z seryjnego tłoka ??
saxorulez - Pon 21 Sty, 2008

nox napisał/a:
ok to juz kumam tego typu tłoki znam ale jako wyprodukowane od początku z tym stożkowym wypukleniem ale jak się robi coś takiego z seryjnego tłoka ??


tajemnica handlowa :)

Bad-i, Nox ma racje i nie chodzi mi o kute tłoki. Nigdzie tak nie napisałem.
Chodzi o przerobienie seryjnych, i ogólnie poprawienie komory spalania.

nox - Pon 21 Sty, 2008

Tak na logikę biorąc to trzeba coś napawać na seryjny tłok ?? bo gdyby obrobić seryjny tłok do takiego kształtu (pod warunkiem że starczy mięsa) to był by raczej tłokiem odprężającym .


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group