To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - CAR SA reveals best cars of 2007

Anonymous - Czw 21 Lut, 2008

Jeszcze jedna rzecz, STI i EVO były zawsze rywalami M3, S4 czy AMG a teraz przez tą tylnia klape są nagle super hatchbackami ,czyli nie dawały rade z mocniejszymi wiec teraz łoją słabszych, bo w sumie do tego sie sprowadza ta rozmowa. Osobisci ebardzo lubie oba te auta ale jakiś podział ról w tym przedstawieniu musi być.Marek23, ilu konna ,najmocniejszą oską smigałeś? 180-200?
Powiem ci jedno jezdziłęm znajomego 1.8t 280 ps i wiekszosc 2kowych zakretow z wcisnietym gazem konczy sie mega podsterownoscią i kłebami dymu!! Wiec zrozum ze 4x4 jest pomocą w mocnych autach a ni eprzeszkodą

Marek23 - Czw 21 Lut, 2008

BARANMC napisał/a:
Jeszcze jedna rzecz, STI i EVO były zawsze rywalami M3, S4 czy AMG

:lol2: , nie czytaj tyle Auto Bildu, skąd Ty takie teorie bierzesz... Dla STI i EVO nie ma konkurencji. Są to auta niszowe, które bardzo świetnie sobie radzą w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
BARANMC napisał/a:
Powiem ci jedno jezdziłęm znajomego 1.8t 280 ps i wiekszosc 2kowych zakretow z wcisnietym gazem konczy sie mega podsterownoscią i kłebami dymu!! Wiec zrozum ze 4x4 jest pomocą w mocnych autach a ni eprzeszkodą

Rozumiem, że nigdy nie ścigałeś się na czas, nie startowałeś w głupim kjsie, o jakiś rallysprintach czy spotkaniach na torze nie wspominając. Ale teraz już dokładnie wiem jaki masz styl jazdy i pojęcie o tym wszystkim. Najmocniejsza ośka miała ponad 210 koni(dzięki Lenny), ale chyba nie jestem takim mistrzem ulicy jak Ty, by spróbować czegoś mocniejszego.
BARANMC napisał/a:
wiekszych bzdur to dawno nie czytałem, stary wymysliłeś sobie jakąs dziwną definicje hothatcha i teraz nie dopuszczasz do siebie innej mysli czyli np Mk5 GTI jest hothatchem a mocniejsze R32 już nie, bo co ma 4x4 :wall: .Dla mnie bez sensem jest to całe porownanie S3 z EVO czy STI , jeszcze poprzednia wersja była normalna a teraz zrobili pseudo hatcha i wielka zamieszanie. To jak 911 GT3 szpetnie przerobią to też bedzie hatchbackiem.!!

Nie wiem czy pamiętasz, ale kiedyś w prasie pojawiały się porówniania s3(210 koni), golf 4 v6 i impreza gt. Pomijam wynik, bo wiadomo jaki był. Rozumiem, że porównianie nie było fair, i gt naklepała niemieckich braci, bo miała bagażnik :lol2: A teraz nie ma, to oszukuje. Nie do końca jesteś konsekwentny.
Summ summarum niemieckie ośki nigdy nie skręcały, z resztą mamy na forum dobry tego dowód. Może jednak pomine szczególy, bo niech się inni wypowiedzą.

PS. To mój ostatni post, z laikiem nie dyskutuję.

Anonymous - Czw 21 Lut, 2008

Marek23, zal mi ciebie, bo tobie sie chyba wydaje ze tylko ty masz zawsze racje , a tak nie jest. Proponuje troszke poczytac :google: moze to ci pomorze , widze ze na słowo laik też masz swoje teorie, szkoda mi czasu na takie pogaduchy z kims kto jest mistrzem KJSow ,rallye sprintow itd itp :lol2:
r26rulez - Czw 21 Lut, 2008

i tak wiadomo ze w kategorii hothatch powinno wygrac r26.

koniec i kropka
mozna temat zamkac :D

CHRZANEK - Czw 21 Lut, 2008

r26rulez napisał/a:
koniec i kropka
mozna temat zamkac


a wlaśnie że nie !
Chcialbym ( i to bardzo) żebysmy doszli do jakiegos porozumienia co jest hothatchem a co nie.

Marek uważa że jak 4x4 to już nie HH.
Dla mnie wlaśnie 4x4 byly najbardziej HOT.
(Cossie, GTiR, GTX, VW golf RALLYE itp) i to juz w latach 90tych.
Byly za drogie i dlatego zniknęly, ale moim zdaniem ile bysmy elektroniki nie nawkladali, czy choćby nie wiem jakiej szpery nie wsadzili to nigdy to nie bedzie taka trakcja jak 4x4
Rozumiem że Marek wybral by Focusa RS ze szperą - bo to HH - a ja bym wzial starego Coswortha i z uśmiechem na twarzy przyjąl bym na suchym, bo i tak to ja bym mial większy fun z jazdy (dopóki by mi póloś albo dyfer sie nie zepsul ;) )

No chyba że wprowadzimy kryterium wagi, albo dlugości nadwozia ??
Ale wcale sie nie zdziwie jak S3 której Baran broni jak niepodleglości okaże sie cięższe od nowego STI. Czy subaru oszukalo rywali ?
NIE! Po prostu dostosowują się do oczekiwań większości Klientów, i milosnicy marki maja to chyba japońcom za zle ;)

Jak dla mnie dopóki nie określimy co jest a co nie jest HH to dyskusja nie ma sensu.
Nie wplatajmy EVO ani porsche, ani M3 - bo to super bryki ale nie ten segment.

Anonymous - Czw 21 Lut, 2008

r26rulez napisał/a:
i tak wiadomo ze w kategorii hothatch powinno wygrac r26.

koniec i kropka
mozna temat zamkac :D


Ty tak nie poskakuj, bo Ci odjadę :rotfl:

Mam fajną gazetkę z porównaniem hot-hatchy tylko pod względem jazdy na torze.
R26 nie wygrał! Mimo że miał najlepszy czas.
Jak znajdę chwilkę to o tym napiszę, podam czasy itd.

Ale nawet nowego Type-Ra uznali za more fun na torze niż R26 :P

mi - Czw 21 Lut, 2008

15lat temu mój był najlepszy, co mi zrobicie? :P
Anonymous - Czw 21 Lut, 2008

A nowe STI to nie hot-hatch. To fucking burning-hot hatch ;D

A słyszeliście, że nowy Misiu też będzie w wersji hot-hatch?


Anonymous - Czw 21 Lut, 2008

CHRZANEK napisał/a:
Ale wcale sie nie zdziwie jak S3 której Baran broni jak niepodleglości okaże sie cięższe od nowego STI. Czy subaru oszukalo rywali ?

raczej bronie tego ze 4x4 jest też hothatchem, osobiscie jak juz wczesniej pisałem nie kupiłbym S3 ,czegos mi w nim brakuje ,co z nowu ma R32, wole sie smakowac dzwiekiem i radoscią z jazdy niż szczycić ze na torze było o 1s wolniejsze czy szybsze od jakiegos innego auta. Naprawde do poprzedniej edycji STI bez zastanawiania bym go wolał od EVO, ale teraz straciło w moich oczach cały urok, samo życie

Loko - Czw 21 Lut, 2008

BARANMC napisał/a:
Loko, http://www.youtube.com/watch?v=YtlkNeazzvw tu masz R32 vs S3 warto sie otwierać na nowe rzeczy !!


Ajaja ja jaj :D , hej ten filmik miał mnie choć trochę przekonać do s3 czy też r32, a nie totalnie zniechęcić. Widze tam tylko mnóstwo podsterowności, wieje nudą, wpadają w zakret i jest piiii ooo przód wyjeżdza aaa lipa cała radość z jazdy zabita :rotfl:

Sabine w przerwach między ujęciami to chyba ziewa, na filmiku wygląda na maksymalnie znudzoną, ma minę jakby jej tam kazali być i tym jeździć, nie kumam niemieckiego, ale wygląda to tak: ze skrzywioną miną Sabine mówi jakieś pozytywy o golfie, ale myśli tylko o tym kiedy skończy się nagranie, zero życia.
A ta kobieta jak jeździ czymś konkretnym to ma minę jakby przeżywała orgazm, widać pełną radość, a tutaj wygląda co najwyżej jakby miała szpadel w dupie.

Nie wiem do czego to dochodzi że muszę się sam przekonywać :rotfl: niejako strzelając samobója do własnej bramki, ale już chociażby ten filmik duuuużoo bardziej do mnie przemawia:

http://pl.youtube.com/watch?v=cpasf5cpwlI

Anonymous - Czw 21 Lut, 2008

Loko, http://pl.youtube.com/watch?v=xPLm7S1Russ
r26rulez - Czw 21 Lut, 2008

mAbZ napisał/a:
r26rulez napisał/a:
i tak wiadomo ze w kategorii hothatch powinno wygrac r26.

koniec i kropka
mozna temat zamkac


Ty tak nie poskakuj, bo Ci odjadę

Mam fajną gazetkę z porównaniem hot-hatchy tylko pod względem jazdy na torze.
R26 nie wygrał! Mimo że miał najlepszy czas.
Jak znajdę chwilkę to o tym napiszę, podam czasy itd.

Ale nawet nowego Type-Ra uznali za more fun na torze niż R26


klamali pewnie :D :D

Michał - Czw 21 Lut, 2008

hmmm
Chciałbym dodać swoje 15 groszy do rozmowy tutaj.
Pomijam fakt sti evo, co jest lepsze , a co gorsze. Nie wiem czemu wogóle jest tu taka rozmowa.
Chciałbym natomiast wyjaśnić kwestie hh.
Oto co znalazłem na necie
Co to jest hothatch ?

A hot hatch is an informal or slang term for a high-performance derivative of a three (or sometimes five) -door automobile. The term is relatively more popular in Europe because of the popularity of hatchback configuration. The United States also uses the term sport compacts. Vehicles of this class are typically based on a budget, family-oriented automobile, and equipped with improved suspension and a more powerful engine. Front mounted Petrol engines and front wheel drive is the most common powertrain layout.

Czyli. Hothatch wywodzi sie z segmentu tanich samochodów ( ax, saxo, 205, 106 ... )
Następnie, wiadome , bardziej sportowe nastawy zawieszenia oraz mocniejszy silnik. Silnik z przodu montowany, tak samo napęd na przód.

Mówi się na hothatche takze "pocket-rocket" z dwóch powodów

1. ze są małe - co jest wiadome
2. ze są tanie - na każdą kieszeń.

Prawdziwy hothatch powinien dawać przyjemnośc z jazdy. Powinien być agresywny, niewygodny, głośny , spartański.
Zgadzam sie z markiem. S3 to nie hothatch. To jest szybki dupowóz. Dla mnie to jest super maszyna. Kremowe S3, ja w środku, dziwki liża mi szyby wychodząc z platinium. Skóry, komputery pokładowe, abs, esp, asr, niklowane wstawki na konsoli, klimatyzacje dwu strefowe. Marek podjedza swoja 106, 4-5 winkli i dziwki sie do niego przesiadają bo mnie poprstu upokorzył ... Pełen lans. Ale to chyba nie tędy droga ...


Jechałem tajparem. Fajnie, jest szybszy od saxo. Ale szczerze ? wole saxo ... on jest wolniejszy od R', ale poprstu czułem ze jest burning HOT

Ostatnim prawdziwym hotem dla mnie jest clio sport. Ok, jest na wypasie ( skór+welur, klima ) ale mimo wszystko nie jest to s3 za równowartość dwóch sportów ...
Marek , piona dziesiona , kocham cie
S3, r32 i pochodne to nie hh. To FASTHATCH'e .
Baran, zrozum ze przydomek HOT to nie tylko duży silnik i szybko na prostej. To też feeling, podksakiwanie na dołkach, walenie łbem o dach, niewygodna pozycja, mało miejsca, ryk. Ty chyba tego nie rozumiesz poprstu ...
ps. to nawet nie FASTHATCH'e , to VERY FASTHATCH'e . ALE NIE SĄ HOT !!

Anonymous - Czw 21 Lut, 2008

No to po prostu przeklinasz w kościele, odmawiając Type-Rowi miana Hot-Hatcha :twisted: :lol:
kubas - Czw 21 Lut, 2008

michal a co z miniakiem, r26 i nowym sportem ? Te samochody wedlug mnie poprostu musza sie zestarzec i wtedy bedzie git !!

Dla mnie hot jest jeszcze np swift gti albo rover 114 gti.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group