Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - [s] Zaciski hamulcowe od puga 306
Vlodarsky - Nie 12 Paź, 2008 stare s16 155KM tak ma i xsi napewno też takie ma. Ale były dwa typy klocka więc ciężko mi powiedzieć na 100% czy to te bo nie pamiętam już jak wyglądały.mi - Nie 12 Paź, 2008 o tak:
to chyba to, nie?Vlodarsky - Nie 12 Paź, 2008 dokładnie mi - Nie 12 Paź, 2008 dobrzeee!!!
Teraz więc druga część pytania - ktoś zna te klocki, warte to coś?Anonymous - Nie 12 Paź, 2008 Też się ostatnio zastanawiałem nad tymi klockami.Do moich zacisków pasują te - http://www.allegro.pl/ite..._gti_rally.html
Chyba trzeba będzie do kolesia napisać, jak to się maja te klocki klasowo, w stosunku do ferodo.mi - Nie 12 Paź, 2008 hmmm - to samo zdjęcie w obu aukcjach, chyba muszę do gościa napisać coś, bo cholera wie teraz...Anonymous - Nie 12 Paź, 2008 Koleś na wszystkich aukcjach z klockami ma to samo zdjęcie,więc nie można się tym sugerować.Z ceny, z jakiej niby je przecenił(449zł) ,powinny one odpowiadać ds2000.mi - Wto 14 Paź, 2008 znalazłem takie zestawienie, niestety - w języku dość obcym http://www.rs-team.org/en...retien.php?p=12
Cytat:
SPARCO R61
Współczynnik tarcia: 0.56.
Zakres powyżej Sparco T51 pod względem efektywności i wydajności brutto.
Wszechstronność znacznie niższy niż jego poprzednik.
W Sparco R61, gdy ma to zimno wydajność nadal poniżej T51.
Jego wysoki współczynnik tarcia do zamierzonego użycia większej konkurencji.
Hamowanie stopniowe raz rozgrzewka
Określenie łatwym hamowania, jeżeli są ograniczone przyczepności
Nie tak agresywny, że na płycie lub Carbone Lorraine Ferodo DS 3000, to "drapie" nadal znacznie wyższa niż w T51.
Niewłaściwe doradzanie drogi lub nawet wszechstronna. A zatem książka wolał używać w konkurencji.
Jego cena jest często bardziej atrakcyjne niż jego bezpośredni konkurenci w Carbone Lorraine, Ferodo lub Pagid.
Jednakże, ten Sparco T61 wciąż znacznie mniej niż w konkurencji wykorzystywany swoich konkurentów.